چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تولید کانکس پیش ساخته با ساندویچ پانل

با توجه به افزایش روز افزون جمعیت در سراسر دنیا، توجه انسان ها به کانکس و یا خانه های پیش ساخته بیشتر و بیشتر شد و مهندسان و معماران زیادی به ساخت سازه های پیش ساخته با ساندویچ پانل ها پرداخته اند. کانکس قابل حمل، نوع جدیدی از سازه ها با ساختار مستطیلی استاندارد است. این کانکس ها می توانند انواع مختلفی از خانه ها را با عملکردها و الزامات مختلف بر اساس یک واحد کانتینر قابل حمل ترکیب کنند.

انواع کانکس پیش ساخته با ساندویچ پانل

  • کانکس اداری
  • کانکس کارگاهی
  • کانکس مسکونی
  • سرویس بهداشتی
  • کانکس سردخانه ای
  • ساختمان های اداری
  • فضاهای خرده فروشی
  • ویلاهای تک و یا چند واحدی
  • کانکس امداد در حوادث اضطراری
  • کانکس مراکز داده و ارتباطات سیار
  • سیستم های ساختمان سبز پیش ساخته
  • کانکس نظامی برای انواع مختلفی که به سرعت قابل استقرار هستند.

 کانکس پیش ساخته با ساندویچ پانل

مزایای ساخت کانکس با ساندویچ پانل

دوره ساخت و ساز کوتاه تر

ساخت این محصولات با استفاده از مصالح پیش ساخته پانلی، زمان بسیار کمتری نسبت به ساخت و ساز در محل می برد. در بسیاری از موارد، سازه پیش ساخته، در کمتر از نیمی از زمان در مقایسه با ساخت و ساز سنتی طول می کشد. این به دلیل برنامه ریزی اولیه بهتر، حذف عوامل جوی در محل، تاخیر در زمان بندی پیمانکاران فرعی و ساخت سریع تر است؛ زیرا می توان چندین قطعه را به طور همزمان در کارخانه مورد نظر تولید کرد.

پس انداز مالی

افرادی که از سازه های پیش ساخته با ساندویچ پانل دیواری و سقفی استفاده می کنند، درواقع عواملی چون بودجه و قیمت تمام شده سازه را هدف اصلی ساخت و ساز خود قرار می دهند چرا که این مصالح ساختمانی، امروزه گزینه ای مقرون به صرفه با طول عمر بسیار بالا بشمار می روند.

 تولید کانکس ها نیز از این امر مستثنی نیست و همچنین امکان استفاده از پیمانکاران غیر قابل اعتماد و کارکنان غیرمولد در ساخت کانکس را کنار می زند. علاوه بر این، کاهش زمان ساخت می تواند به طور قابل توجهی در تامین هزینه های مالی ساخت و ساز صرفه جویی کند.

ایمنی بالا

با ساختن همه چیز دور از محل پروژه، بسیاری از خطرات آسیب را نه تنها برای کارگران بلکه برای عموم مردم نیز از بین می برد. سقوط مواد یا بخارات مضر می تواند منجر به صدمات بالقوه کشنده شود، بنابراین انجام مقدار زیادی از کار به دور از عموم قطعا انتخاب مثبتی است. از دیگر موارد می توان به این موضوع اشاره کرد که، ساندویچ پانل ها از مقاومت بسیار بالا و استحکام خوبی برخوردار هستند که سبب می شود سازه پیش ساخته دارای ایمنی بالایی در برابر انواع خطرات باشد.

کیفیت پایدار

از آنجایی که ساخت کانکس پیش ساخته در یک محیط تولید کنترل شده با نظارت کامل انجام می شود و از استانداردهای مشخص پیروی می کند. ساندویچ پانل های استفاده شده در تولید کانکس می تواند بسته به شرایط آب و هوایی محل استفاده از سازه از انواع مختلفی ورق فولادی همچون ورق آلومینوم، ورق گالوانیزه و ورق آلوزینک و همچنین انواع مختلفی از فوم های عایق مانند: فوم پلی اورتان، پلی استایرن، پشم شیشه و پشم سنگ، باشند؛ که هرکدام از آن ها دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی هستند.

همچنین، محیط کنترل شده یک کارخانه امکان ساخت دقیق تر، اتصالات محکم تر و فیلتراسیون بهتر هوا را فراهم می کند که به نوبه خود امکان عایق بندی بهتر دیوار و افزایش بهره وری انرژی را می دهد.

برای جلوگیری از کار مجدد غیرضروری در محل، می توانید به بررسی هایی که در کارخانه میهن پانل انجام می شود اعتماد کنید تا مطمئن شوید که قطعات از کارخانه خارج نمی شوند مگر اینکه 100٪ استاندارد باشند.

انعطاف پذیری

از دیگر مزایای استفاده از پانل ساندویچی در ساخت کانکس ها می توان به خواص دمونتاژ آن ها اشاره کرد. چرا که در صورت بازرسی های سالیانه از سازه پیش ساخته خود در صورتی که مهندسان و بازرسان میهن پانل با آسیب در قسمتی از ساندویچ پانل دیواری و یا سقفی شما برخورد کنند می توانند به راحتی آن را جدا کرده و با ساندویچ پانل جدید جایگزین کنند. این امر به طور قابل توجهی تقاضا برای مواد خام را کاهش می دهد، انرژی مصرف شده را به حداقل می رساند و به طور کلی زمان بازسازی را کاهش می دهد.

نویز پایین

توانایی تولید همه چیز به دور از عموم مردم منجر به کاهش شدید آلودگی صوتی خواهد شد و به نفع تمام مناطق اطراف خواهد بود. سر و صدای کمتر به معنای شکایت کمتر و اتلاف زمان کمتر برای رسیدگی به مسائل مربوط به میزان نویز تولید شده است.

کانکس پانلی سیار و ثابت

کانکس سیار: در تولید این نوع سازه های ساندویچ پانلی از چرخ استفاده می شود. این امر سبب می شود تا به راحتی بتوان کانکس ها را از محلی به محلی دیگر جابه جا کرد. از ویژگی های کانکس سیار می توان به موارد استفاده گسترده، عدم محدودیت در تولید با ابعاد گوناگون، قابلیت نصب آسان و... اشاره کرد.

کانکس پانلی سیار و ثابت

کانکس ثابت: این کانکس ها برخلاف کانکس های سیار از چرخ در زیر سازه برخوردار نبوده و به صورت ثابت در محلی معین نصب می شوند. لازم به ذکر است که ثابت بودن کانکس های سیار پانلی دلیلی بر عدم توانایی در جابه جا کردن آن ها نیست بلکه در صورت لزوم می توان با کمک نیروهای ماهر آن ها به محل مورد نظر انتقال داد.

 تنها تفاوت این کانکس ها با کانکس های سیار این است که جابه جا کردن این محصولات سخت تر از جابه جایی کانکس های سیار است. بنابراین از کانکس های ثابت در مواردی اعم از: کمپ های مسکونی، اتاق نگهبانی، رستوران ها، کانکس های ویلایی و... استفاده می شود.

نقش میهن پانل در ساخت کانکس

با توسعه حرفه ای در زمینه تولید ساندویچ پانل دیواری و سقفی در نزدیک به 30 سال، شرکت میهن پانل یک تولید کننده حرفه ای در زمینه تولید انواع کانکس به شمار می رود که، دارای خطوط تولید پیشرفته با ارائه خدمات کامل از طراحی و توسعه محصول تا تولید و ساخت و... را در اختیار دارد.

کانکس میهن پانل با استفاده از ساندویچ پانل های گوناگون بسته به محل مورد استفاده و درخواست مشتریان عزیز تولید می شوند. این محصولات میهن پانل به طور کامل مجهز به سیستم های الکتریکی، لوله کشی و امکانات مختلف است که توسط نصابان شرکت اجرا می شوند. کانکس های میهن پانل را می توان در عرض 2 الی 3 ساعت به راحتی نصب و در اختیار مشتریان عزیز قرار داد.

قیمت کانکس پیش ساخته میهن پانل

قیمت این محصولات به عوامل گوناگونی همچون، نوع ساندویچ پانل، نوع ورق پانل، نوع عایق استفاده شده در ساندویچ پانل، ابعاد کانکس، رنگ بندی مورد نظر در تولید پانل ساندویچی و.... بستگی دارد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت کانکس، به سایت میهن پانل مراجعه کرده و یا با شماره های قرار داده شده در پایان متن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VPpBmXZH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه