چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چابهار، قلب سیستان و بلوچستان است و رویای اغلب ایرانی ها این است که حداقل برای یکبار هم که شده به این بندر سفر کنند و در سواحل شنی و زیبایش قدم بزنند. از چابهار همین بس که در 4 فصل سال آب وهوایی بهاری دارد و دقیقا به همین دلیل، چابهار لقب گرفته است. اگر شما در حال تدارک مقدمات سفر به این بندر دیدنی و زیبا هستید، احتمالا بخواهید با هتل هایی که دسترسی عالی به جاهای دیدنی شهر دارد و امکانات رفاهی مناسبی را هم به مسافران عرضه می کنند، آشنا شوید. در این حالت، توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بدانید که گردشگران از اقامت در کدام هتل ها رضایت بیشتری داشته اند و بهترین هتل های چابهار کدام است.

1. هتل لاله، از بهترین هتل های 4 ستاره چابهار

هتل لاله

اغلب مسافرانی که اقامت در هتل لاله چابهار را تجربه کرده اند، موقعیت مکانی و سپس، آرامش و راحتی آن را مهم ترین نقاط قوت هتل دانسته اند. این هتل 4 ستاره در سال 1386 به بهره برداری رسید و به منظور ارتقا سطح خدمات و آسایش و رفاه بیشتر مسافران، در سال 1397 بازسازی شده است. هتل لاله چابهار، در فاصله بسیار کمی از ساحل مکران دریای عمان و پارک الغدیر چابهار قرار گرفته و در آن انواع امکانات رفاهی لازم برای تجربه اقامتی دلچسب و راحت فراهم شده است. اگر با هدف تفریحی حسابی در آب های چابهار راهی این شهر خواهید شد، رزرو این هتل را از دست ندهید.

  • آدرس: چابهار، انتهاي بلوار امام خميني، مقابل پارك الغدير

2. هتل فردوس، هتلی نوساز و 4 ستاره در چابهار

اگر دسته ‎جمعی به چابهار سفر می کنید و نیمی از هم سفرهایتان عاشق خرید و نیمی دیگر عاشق دریا و ساحل هستند، هتل فردوس گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این هتل بین المللی، که در سال 1394 افتتاح شده است، از هتل های نسبتا تازه ساخت چابهار به حساب می آید و 79 اتاق برای استقبال از مسافران دارد. از مهم ترین مزایایی که خیلی ها را به رزرو هتل فردوس چابهار ترغیب می کند، نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی آسان به ساحل دریای عمان است. علاوه بر موقعیت مکانی عالی، این هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی را هم به گردشگران عرضه می کند و خاطره اقامت در آن تا مدت ها در ذهنتان خواهند ماند.

  • آدرس: چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی، خیابان تجارت

3. هتل ونوس چابهار، از نزدیک ترین هتل ها به ساحل

هتل ونوس چابهار

علاوه بر موقعیت مکانی عالی، تمیزی اتاق ها و آرامش و راحتی آن ها، از جمله مهم ترین دلایلی هستند که بسیاری از مسافران را به رزرو هتل ونوس چابهار ترغیب می کنند. این هتل 3 ستاره، در سال 1385 به بهره برداری رسیده و آخرین بازسازی آن در سال 1395 انجام شده است. هتل ونوس چابهار، امکانات خیلی خوبی را در حد یک هتل میان رده در اختیار مسافران قرار می دهد و با توجه به قیمت مناسبی که دارد، گزینه ایده آل برای تجربه سفری اقتصادی به چابهار محسوب می شود. لازم به ذکر است که اغلب اتاق های هتل چشم اندازی رو به دریا و ساحل دارند و اقامتی رویایی دلنشین را برای شما رقم می زنند.

  • آدرس: چابهار، بلوار شهید ریگی، دانشگاه علوم دریانوردی چابهار

4. هتل آپارتمان شوهاز، از بهترین هتل های چابهار

اگر ترجیح می دهید در زمان سفرتان به چابهار در یکی از هتل آپارتمان های این شهر اقامت داشته باشید، هتل شوهاز را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل آپارتمان در سال 97 افتتاح شده است و دسترسی بسیار خوبی به ساحل دریای عمان و بازار سنتی بلوکان دارد. شوهاز 30 واحد اقامتی دارد که تمامی آن ها به امکانات پخت وپز مجهز هستند؛ در نتیجه، می توانید غذاهای دلخواهتان را داخل هتل طبخ کنید و با چشمپوشی از غذاخوردن در رستوران های چابهار، هزینه های سفرتان را کاهش دهید. از دیگر مزیت های رزرو این هتل آپارتمان، می توان به چشم انداز دریا در بعضی از اتاق ها اشاره کرد.

  • آدرس: چابهار، بلوار امام خمینی، چهارراه یخ سازی، تقاطع جمهوری

5. هتل لیپار، بهترین هتل 5 ستاره چابهار

هتل لیپار

اگر چه هتل لیپار چابهار کمی دور از شهر قرار گرفته، اما همین مسئله چنان آرامش و سکوتی به این هتل بخشیده است که نتوانستیم نام آن را در فهرست بهترین هتل های چابهار ذکر نکنیم. این هتل 5 ستاره، لوکس ترین و مجلل ترین هتل چابهار به شمار می اید و در آن انواع امکانات رفاهی اعم از فضای سبز، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن بدنسازی و بیلیارد و... برای تجربه اقامتی دلنشین و بی دغدغه فراهم شده است. برای تجربه سفری خاطره انگیز و به یادماندنی به چابهار، رزرو هتل لیپار را از دست ندهید.

  • چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی

رزرو هتل ارزان چابهار از فلای تودی

از بین شهرهای توریست پذیر ایران، نام چابهار نیز در کنار شهرهایی مثل مشهد، شیراز، رشت و... خوش می درخشد. ساحل دریای عمان در کنار مراکز خریدی که از آن ها می توان انواع اجناس باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کرد، هر ساله گردشگران زیادی را به این بندر همیشه بهاری می کشاند. رزرو هتل چابهار، همواره دغدغه اصلی این مسافران بوده و هست. در مطلب حاضر بهترین هتل های این بندر را که مسافران زیادی از اقامت در آن ها احساس رضایت داشته اند، به شما معرفی کردیم. برای رزرو این هتل ها و خرید بلیط هواپیما چابهار همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، اوقات خوشی را از سفر به اقصی نقاط جهان برای شما رقم می زند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hz5HFzKU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه