چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

محل اصلی نمایندگی پورشه اصفهان در تهران قرار دارد. شاید از شنیدن این حقیقت کمی جا بخورید. اما علت این مسئله بسیار ساده است ، از آن جایی که تعداد کمی خودروی پورشه در کل کشور وجود دارد و به واسطه تحریم های جهانی نمایندگی فروش این کمپانی از ایران خارج شده در نتیجه نمایندگی های کمی برای این خودرو در ایران وجود داشته و چند سالی است که شرکت ژرمن مانستر نماینده رسمی تعمیرات پورشه از مونیخ المان کلیه خدمات تعمیر و دیتیلینگ و.... را به پورشه سوران در ایران ارایه میدهد و تنها تعمیرگاه های مجاز پورشه در تهران است و این شرکت بعضی از خدمات تعمیرگاه پورشه اصفهان در خود شهر اصفهان ارائه می شود. این خدمات مربوط به سرویس دوره ای ماشین است و شرکت جهت سایر خدمات تعمیرات خودرو برای پورشه سواران اصفهان نیز خدماتی را ارایه میدهد که در ادامه به ان ها پرداخته شده است و همچنین ژرمن مانستر قطعات اصلی خودروی پورشه را در اختیار نمایندگان خود می گذارد تا در اصفهان بتوانند اقدام به سرویس دوره ای ماشین کنند.

میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و مراجعه به ادرس زیر و تماس با شماره تماس شرکت ژرمن مانستر ( هیولا المان ) نمایندگی تعمیرات پورشه به ادر سایت http://germanmonster.com/porsche اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید یا به شماره 02191035456 تماس حاصل فرمایید .

 

 شماره تماس نمایندگی پورشه اصفهان و تعمیرگاه های مجاز پورشه در اصفهان

 

مراحل انجام تعمیرات خودرو پورشه توسط ژرمن مانستر چیست؟

اولین مرحله برای تعمیر توسط نمایندگی پورشه اصفهان این است که خودرو به واسطه خودروبر به تهران اعزام شود و لازم به ذکر است شرکت German monster می تواند این کار را به سادگی برای شما انجام دهد. پس از اعزام خودرو به تهران به طور ویژه بر روی ارور های آن کار شده و علت مشکل شناسایی می شود. بعد از آن، اقدام به تعمیر ماشین می شود. هیولا آلمان که نمایندگی رسمی تعمیرات پورشه را بر عهده دارد طبق نظر سنجی و معیار های شرکت دنده معکوس ایران جز بهترین تعمیرگاه های پورشه در ایران است ؛ از قطعات اصلی و با کیفیت برای تعمیرات استفاده می کند و طبق سیستم اتحادیه اروپا کلیه قطعات مصرفی شرکت با شش ماه گارانتی خدمت مشتریان ارایه شده و یکی از مهم ترین دلایلی که باید ماشین خود را به تهران اعزام کنید این است که ماشین، به طور اساسی زیر نظر متخصص رسمی پورشه از المان تعمیر می شود. در غیر این صورت باید هم زمان و هم هزینه اضافی، خرج کنید .

 

مراحل انجام تعمیرات خودرو پورشه توسط ژرمن مانستر

 

اعزام خودرو توسط نمایندگی پورشه اصفهان

 به این علت که تعمیرگاه تخصصی نمایندگی پورشه اصفهان، در تهران قرار دارد باید خودروی پورشه برای انجام تعمیرات به تهران اعزام شود. از آنجا که ماشین شما خراب شده نمی توانید شخصا ماشین خود را به تهران ببرید. در نتیجه باید از خودروبر استفاده کنید. اگر از خودروبر هایی که در انجام این کار تخصص ندارند استفاده کنید هزینه های زیادی برای شما به وجود می آید. حمل غیر تخصصی پورشه، می تواند به این ماشین آسیب های جدی وارد کند. به طور مثال در صورت جک کردن نادرست، کمک های بادی خودرو آسیب می بینند. برای تعویض هر جک برقی باید هزینه ای حدود ۶۰ میلیون تومان پرداخت کرد. این مبلغ بسیار زیاد می باشد. یرای جلوگیری از این مسئله باید تنها با خودروبر ایمن، ماشین خود را به تهران بفرستید و شرکت هیولا المان میتواند کلیه این خدمات را برای شما انجام دهد .

سوالی که ممکن است پیش بیاید ایا هزینه خودرو بر و ارسال خودرو به تهران توجیه اقتصادی دارد ؟ سخنگو و مدیر روابط عمومی هیولا المان با ما به این صورت گفتند : بله ، اگر شما هزینه متوسط یک خودروبر را تا تهران 3 تا 4 م فرض کنید این مبلغ در مقابل هزینه ای که یک تعمیرکار ناوارد میتواند به خودرو شما اسیب وارد کند بسیار ناچیز است و باید به این مسئله هم توجه کرد که نمایندگی هیولا المان جدا داشتن تمام ابزارهای تخصصی پورشه ، تمامی قطعات اصلی پورشه را در انبار های خود دارد به همین دلیل خودروی شما با قطعات غیر استاندارد و در برخی اوقات دست ساز یا بدتر از ان ماندن خودرو در تعمیرگاه به دلیل نبود قطعات یدکی مورد نیاز رو ندارد و به سرعت زیر نظر کارشناس رسمی نمایندگی پورشه مونیخ المان تعمیرات ان انجام میشود .

 

اعزام خودرو توسط نمایندگی پورشه اصفهان

 

تفاوت نمایندگی مجاز پورشه با تعمیرگاه های غیر مجاز پورشه در چیست ؟

ژرمن مانستر، نمایندگی پورشه اصفهان و همچنین سایر شهر های ایران را برعهده دارد. تعمیرگاه تخصصی پورشه، در تهران واقع شده است. این نمایندگی به طور حرفه ای و ویژه بر روی خودروهای پورشه کار می کند. یکی از مهم ترین تفاوت هایی که نمایندگی اصلی پورشه با سایر تعمیرگاه های غیرمجاز دارند؛ این است که نمایندگی های غیر مجاز، علاوه بر پورشه، بر روی خودرو های دیگر نیز کار کرده و به طور معمول ابزار کافی برای انجام تعمیرات خودروی پورشه اعم از دیاگ های تخصصی پورشه به جهت شارژ زیاد سالیانه این ابزارها و همچنین مبلغ بسیار زیاد خرید این دیاگ های تخصصی را ندارند به همین باب ممکن است نمایندگی های غیر مجاز را در سطح شهر اصفهان مشاهده کنید. اما به هیچ وجه نباید ماشین خود را به آن ها بسپارید. زیرا پورشه یک خودروی لوکس بوده و در صورت کوچک ترین اشتباهی در روند تعمیرات، ممکن است مشکلات زیادی برای پورشه شما به وجود بیاید مثلا اگر تعمیرکاری در حوزه پورشه دارای تخصص کافی نباشد و جهت بازدید زیر خودرو و عدم قرار دادن خودرو پورشه با کمک های تنظیم ارتفاع دار ، پورشه شما را وارد حالت جک مود قبل از زدن جک زیر خودرو نکند سبب ترکیدن کمک این خودرو و ضرر ده ها میلیونی برای ان فرد می شود .

 

خدمات :

تعمیرگاه پورشه پانامرا در اصفهان – تعمیرگاه پورشه کاین در اصفهان – تعمیرگاه پورشه در اصفهان – تعمیرگاه پورشه ماکان اصفهان – نمایندگی پورشه در اصفهان – فروش لوازم یدکی پورشه در اصفهان – صافکاری پورشه در اصفهان – تعمیر موتور پورشه در اصفهان – تعمیر گیربکس پورشه در اصفهان

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dYBJWy4E
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه