چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

جذب نیروی کار در ارتفاع از کشور امارات دبی با جهان فرود 

یکی از مشاغل پر طرفدار و پردرآمد در امارات دبی، متعلق به افراد متخصص منابع انسانی می باشد. مهارت برقراری تناسب درکمیت و کیفیت نیروی کار و طراحی برنامه توسعه سازمانی، کارشناسان منابع انسانی را در دبی به یک شغل بسیار عالی رسانده است. در بین این مشاغل، خدمات کار در ارتفاع با طناب جز مشاغل حرفه ای و پردرآمد برای جوانان می باشد. که البته انجام آن توسط نیروی متخصص و کارآمد شرکتهای معتبر و مشهوری مانند جهان فرود خواهد بود. این شرکت توانسته با سالها سابقه کاری در زمینه های مختلف نمای ساختمان و با ایجاد نوآوری، مشکلاتی را که برای نمای ساختمان پیش می آید را در کمترین زمان ممکن حل نماید. امروزه در دبی، راپل کاری یکی از ایمن ترین مشاغل دنیا به شمار می رود. این شغل ظاهری بسیارخطرناک دارد اما با ابزارهای ایمنی که راپل کاران بکار می برند امنیت آن ها به بیش از 90 درصد خواهد رسید. در ادامه مطالب با ما همراه شوید.

شرکت پیچ نما ی ساختمانی جهان فرود

استخدام نیروی کار در ارتفاع در دبی با جهان فرود 

شرکت معتبر ساختمانی بر اساس تجربیاتی که طی سال های کاری کسب نموده است. استخدام نیروی کار در ارتفاع را منوط به گذراندن دوره های کار در ارتفاع و تایید صلاحیت روحی و جسمی افراد می داند.

اگر شخصی اقدام به استفاده از راپل نماید، اما با بررسی های مجدد معلوم شود که مهارت لازم در انجام این کار را ندارد در نتیجه با خسارت های هنگفتی مواجه خواهد شد.

از طرفی تمام عواقب مربوط به ریسک های کار متوجه راپل کار متخلف خواهد بود.

جذب نیروی کار در ارتفاع از کشور امارات در دبی به چه شکلی خواهد بود؟

 سایت هایی وجود دارند که در کنار اطلاع رسانی و فراهم کردن بستری مناسب برای معرفی و پیشرفت کسب و کارهای جامعه فارسی زبان در امارات، کمک به آسان تر کردن فرایند استخدام در امارات از طریق منتشر کردن آگهی های کار در دبی و دیگر امارت های کشور می نماید.

خدمات کار در ارتفاع با طناب در دبی با جهان فرود

خدمات کار در ارتفاع با طناب در دبی با جهان فرود

شرکت خدمات نمای ساختمانی جهان فرود بر اساس تجربیاتی که طی سالهای کاری کسب نموده است، هر کاری که موقعیت انجام آن در ارتفاع بیش از یک و دو دهم متر نسبت به سطح مبنا صورت گیرد را شامل قوانین کار در ارتفاع می داند.
جهان فرود، برج های بلند و آسمان خراش خلیفه در دبی را مثال مناسبی برای خدمات کار در ارتفاع با طناب توسط عملیات راپل می داند.

بعضی از افراد این سوال در ذهن شان خطور می کند که پس از ساخت و سازهای این برج های بلند ،عملیات آب بندی نمای ساختمان، نورپردازی نما با طناب ، نماشویی و .

به علت بلندی ساختمان به چه شکلی صورت خواهد گرفت؟ 

شرکت جهان فرود در پاسخ به این سوال، بهترین راه کار را استفاده از راپل و افراد ماهر در این راستا می داند.

راپل کار کیست؟ 

راپل کاران افراد آموزش دیده و با تجربه ای هستند که پس از آموزش های لازم از سمت شرکت های معتبر ساختمانی به استخدام برای حرفه کار در ارتفاع انتخاب می گردند. جهان فرود در تعریف واژه راپل، آن را فرود با طناب می داند.

راپل کار، ترسی از بالا رفتن از ارتفاع ندارد و با جرات و شهامت و در عین حال تسلط کامل این کار را انجام می دهد. افرادی که ناراحتی قلبی دارند بهتر است حرفه استفاده از طناب و بالا رفتن از آن را کنار بگذارند. زیرا با بالارفتن از ارتفاعات ممکن است اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبرانی برایشان پدید آید.

شرکت نما ساختمانی جهان فرود استفاده از طناب را جایگزین مناسبی برای داربست می داند. با توجه به ارتفاعات و تعداد طبقات ساختمانی در دبی استفاده از طناب محکم و راپل در کوتاهترین زمان ممکن توسط نیروهای متخصص مطلوبترین گزینه خواهد بود.

مزایای استفاده از طناب راپل در دبی با جهان فرود

1_با استفاده از طناب راپل هزینه نصب داربست نخواهیم داشت و به حداقل میزان ممکن خواهد رسید.
2_با استفاده از طناب راپل سرعت انجام کار برای کلیه خدمات نمای ساختمانی از جمله نماشویی ،نور پردازی نما به حداکثر میزان ممکن خواهد رسید و کارها با نظم و ترتیب خاصی انجام خواهد شد.
3_امنیت و ایمنی کار با استفاده از طناب بیشتر خواهد بود و نصبت به داربست از هزینه پایین تری برخوردار خواهد بود.
4_با استفاده از طناب راپل، ایجاد مزاجمت برای ساکنین اطراف ساختمان حذف خواهد شد. زیرا اگر قرار باشد از داربست برای این کار استفاده شود، مزاحت ها و سر و صدا در زمان ایجاد و نصب داربست به وجود خواهد آمد. 

نماشویی با جهان فرود

نماشویی با جهان فرود 

شرکت پیچ نما ی ساختمانی جهان فرود درباره وضعیت نمای ساختمان ها در اثر گذر زمان این چنین می گوید: نمای ساختمان ها در اثر گذشت زمان تحت تاثیر عوامل جوی، باد و باران و برف و آلودگی دچار کثیفی و جرم قرار خواهد گرفت به طوری که برای تمیز کردن آن ها نیازمند شستشو با دستگاه های مجهز (واترجت )و برای آن دسته از نماهایی که آثار کثیفی بر روی نما در اثر سالها قابل پاک شدن نباشد از دستگاه های پیشرفته تر مانند: واترسندبلاست استفاده می گردد. البته این کار در ارتفاعات امروزه توسط نیروی متخصص و آموزش دیده شرکت ما و به کمک طناب محکم و استفاده از سیستم راپل صورت خواهد گرفت. 

نکته: برای شستشو شیشه از محلول آب و شوینده و دستمال نانو و تی مخصوص استفاده می گردد که البته این ابزار توسط شرکت در اختیار نیروی کار در ارتفاع قرار داده خواهد شد.

آب بندی نمای ساختمان با جهان فرود 

جهان فرود: در بیشتر نمای آجری، سیمانی، سنگی ساختمان های جدید و قدیمی در اثر گذشت زمان شکاف هایی حاصل می شود که باعث ورود آب، گردو خاک به درون ساختمان خواهد شد که همین امر سبب ایجاد رطوبت دیوار داخلی ساختمان و در نتیجه ریزش مصالح ساختمانی و زنگ زدگی اجسام خانه و نم زدگی آن خواهد شد.

نیروهای با تجربه شرکت جهان فرود با استفاده از تجهیزات و مهارت ویژه ای که کسب نمودند آسان ترین راه کار که استفاده از طناب و بدون داربست است را برای بالا رفتن از ساختمان هایی که دارای ارتفاعات زیادی می باشد را پیشنهاد مناسب و حل مشکل می دانند.

به طور مثال: برای آب بندی نماهای کامپوزیت و بستن درز از چسب پلی اورتان استفاده می نمایند.

برای آب بندی نمای ساختمانی سیمانی، سنگی، آجری از مصالح ساختمانی متفاوت با پایه سیلیکون و پلی اورتان استفاده می گردد. البته امروزه با پیشرفت های قابل توجه ای که در زمینه های مختلف انجام شده است. استفاده از نانو ضد آب بهترین و مطلوبترین گزینه خواهد بود.

جهان فرود، شرکتی مشهور و قدیمی و معتبری است که دارای مدیران و پرسنل قوی و آموزش دیده می باشد. این شرکت خدمات راپل، را در تمام نقاط ایران به بهترین شکل ممکن و در مدت زمان کوتاهی با تجهیزات و ابزار استاندارد انجام می دهد.

متخصصان و مهندسین این شرکت به مشتریان عزیز این اطمینان را می دهند که هر کار روی نما داشته باشید را بدون داربست و با طناب محکم با کمترین هزینه و زمان ممکن انجام خواهند داد.

جمع بندی 

راپل کاری نوعی حرفه سخت و دشوار است و کار در ارتفاعات ساختمان های بلند از جمله در کشور امارات دبی فقط توسط راپل کار صورت خواهد گرفت. دبی یکی از پیشرفته ترین شهرهای دنیا و مقصدی محبوب برای مهاجرت است. کار کردن در دبی به علت وجود دستمزدهای بالا، سود آور می باشد. افرادی که دنبال درآمد بیشتر هستند قطعا این کشور گزینه مناسبی برایشان خواهد بود. به خصوص نیروهای کارآمد در بخش ارتفاعات برای انجام کار ساختمانی با طناب دارای اهمیت ویژه و دستمزد بالا خواهند بود که در این راستا شرکتهای معتبر خدمات نما مانند جهان فرود می تواند گزینه مناسبی برای پرسش و پاسخگویی سوالات افراد باشد.

منبع جهان فرود

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/z8MDpgQ2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
رضا بهرامی :
1 سال پیش
فرصت نت یکی از سایتهایی هستش که کارهای خدماتی رو هم پوشش میده و اکثر کارهایی که برای ساختمان انجام میدم ازین سایت کمک میگیرم. دمتون گرم که همه چیز مردم رو پوشش میدید. من کار نماشویی رو انجام دادم و ازین شرکتی که معرفی کردید کمک گرفتم. تشکر از شما.
محمد رضا غفاری :
1 سال پیش
مدرک کار در ارتفاع هم دارم چند سال هم کار کردم
اسماعیل پور :
11 ماه پیش
سلام علیکم وقت بخیر من سه سال تجربه کار حرفه‌ای در ارتفاع رو دارم راپل کارم کار با طناب رو داربست وکلایمر و..... شماره تماس بزارید لطفا
ابراهیم اسماعیل پور :
11 ماه پیش
من پانزده سال است نماشویی و پیچ رولپلاک و آب بند کردن شیشه در ارتفاع و درز گیری سنگ نما و شستشوی نما سنگ و شیشه و پیچ روپلاک نما ساختمان و مدرک طناب کاری دارم 0912****6770
بهنام :
10 ماه پیش
کسایی که میخوان جذب راپل بشن باید اول یک روز بیاییند و تست بدهند. قبل از اویزان شدن باید یک تهد نامه پر کنند که خدای نکرده مریض نباشند و اگر روی طناب اتفاقی برایشان رخ داد مسعول هستند.
مرتضی :
9 ماه پیش
سلام من در حال حاظر ب کارهای ارتفاع در شرکت مخابرات و دکل مخابراتی انجام میدم میخواستم برای امارات اقدام کنم از اصفهانم مزاحمتون میشم میخواستم بدونم چکار باید بکنم ؟ لطفا راهنماییم کنید
علی حسنی :
9 ماه پیش
من یک داربست بند هستم چه جور میتونید کمکم کنید دنبال کار تو دبی یا امارات هستم ممنون۰۹۳۸۸۹۲۸۱۷۰
علی اکبر قیصر :
8 ماه پیش
ده سال راپل کارم،مدرک بین المللی ایراتاهم دارم،برای کاریابی دردبی پیام گذاشتم
آرش باستان :
8 ماه پیش
سلام وقت بخیر .بنده مدرک کار در ارتفاع رو دارم .راپل کار هستم والان دکل بندم اگه نیاز به نیرو کار داشتین خوشحال میشم باهاتون همکاری کنم ۰۹۱۳۲۵۷۷۸۲۷
آرش باستان :
8 ماه پیش
سلام وقت بخیر .بنده مدرک کار در ارتفاع رو دارم .راپل کار هستم والان دکل بندم اگه نیاز به نیرو کار داشتین خوشحال میشم باهاتون همکاری کنم ۰۹۱۳۲۵۷۷۸۲۷
Mohammadreza :
5 ماه پیش
سلام 7سال راپل کارم میتونم در صورت نیازخوشحال میشم باهاتون همکاری کنم، 0923347****
اسماعیل فیروزی :
4 ماه پیش
من ۱۰سال سابقه در ارتفاع دارم ،وجویای کار در دبی هستم ،۰۹۹۰۹۲۸۷****
فرشاد قره گوزلی :
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر بنده ۲۹ سالمه و در تلکام مشغول بودم و توانای کار در ارتفاع رو دکل های ایستا و مهاری رو دارم هر کاری باشه انجام میدم مدرکم دیپلم کامپیوتر
Ahmad :
3 ماه پیش
17سال کار داربست در ارتفاع انجام میدم خوشحال میشم منم معرفی کنید
Ahmad :
3 ماه پیش
17سال کار داربست در ارتفاع انجام میدم خوشحال میشم منم معرفی کنید
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه