چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت صفحه گیربکس اتوماتیک

گیربکس از اصلی ترین اجزای یک خودرو است. از اصلی ترین عواملی که بر انتخاب افراد در خریداری گیربکس اتوماتیک یا دستی تاثیر می گذارد، قیمت است. مهم ترین عواملی که بر قیمت صفحه گیربکس اتوماتیک تاثیر می گذارد، نرخ ارز، شرکت سازنده خودرو، کیفیت و قدرت گیربکس هستند.

در گذشته فقط خودروهای لوکس از گیربکس اتوماتیک بهره مند بودند. اما در حال حاضر خودروهای متوسط و حتی رده پایین از گیربکس های اتوماتیک استفاده می کنند. ما قصد داریم شما را با عوامل موثر بر قیمت گیربکس های اتوماتیک و چند نمونه خودروی اتوماتیک ارزان در بازار ایران آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

عوامل موثر بر قیمت صفحه گیربکس اتوماتیک

نمونه هایی از خودروهای اتوماتیک نسبتا ارزان

عوامل موثر بر قیمت صفحه گیربکس اتوماتیک

ازآنجاکه گیربکس های اتوماتیک از خارج وارد کشور می شود، قیمت آن به قیمت ارز وابسته است و با افزایش قیمت دلار، قیمت گیربکس اتوماتیک قطعا افزایش پیدا خواهد کرد. لذا قیمت این محصول ثابت نیست و دائما تغییر می کند.

ازجمله عواملی که بر قیمت این نوع گیربکس ها موثر است قدرت گیربکس، کیفیت و شرکت سازنده خودرو است.

شرکت سازنده خودرو

طبیعتا برند و شرکت تولیدکننده بر قیمت تمام شده کالا قطعا تاثیر خواهد گذاشت. لوازم ماشین و گیربکس نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

امروزه تنوع در تجهیزات فنی خودروها، قیمت های مختلف و گاها بالا را در پی خواهد داشت. شرکت های خودروساز با توجه به موتور خودرو به دنبال ساخت و بهبود مدل های جدید و کامل تر هستند.

در حال حاضر گیربکس خودروهای ساخت شرکت های BMW، پورشه و مرسدس بنز ازجمله گران ترین گیربکس ها هستند. در مقابل گیربکس خودروهای ساخت کشور چین جزو ارزان ترین گیربکس ها هستند.

کیفیت صفحه گیربکس اتوماتیک

عبارت مرسومی بین مردم ایران و شاید تمام کشورها باشد: (هرچقدر پول بدهید، همان قدر آش می خورید). این عبارت قطعا صحیح است. رابطه مستقیمی میان کیفیت و قیمت وجود دارد.

یعنی هرچقدر کیفیت بالاتر باشد، قیمت تمام شده کالا و عرضه آن نیز بالاتر خواهد بود. در عوض، به هر میزان که کیفیت پایین تر باشد، قیمت آن محصول نیز پایین تر خواهد بود و طول عمر کمتری خواهد داشت.

قدرت گیربکس

تعداد دنده های گیربکس و قدرت آن ازجمله مهم ترین عوامل موثر بر قیمت صفحه گیربکس اتوماتیک هستند. هرچه تعداد دنده های گیربکس بیشتر باشد، قیمت صفحه گیربکس اتوماتیک نیز بالاتر خواهد بود.

همچنین قدرت دنده دهی نیز یکی از عوامل موثر در قیمت گیربکس است. هرچه قدرت آن بیشتر باشد، قیمت گیربکس نیز بالاتر خواهد بود.

به طورکلی 4 نوع گیربکس اتوماتیک وجود دارد. گیربکس های سیاره ای AT ، AMT ، CVT و DCT جزو این موارد هستند.

گیربکس های اتوماتیک AMT اغلب ارزان ترین نوع گیربکس ها هستند. در مقابل گیربکس های DCT جزو گران ترین گیربکس های اتوماتیک هستند. برای تعیمر گیربکس اتوماتیک بایستی به دنبال یک تعمیرگاه مناسب باشید . یکی از خوب ترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک مجموعه تعمیرکار است . با مرجعه به این تعمیرگاه در شرق تهران می توانید از مشاوره و خودرو بر رایگان به همراه 1 سال گارانتی بهره مند شوید.

نمونه هایی از خودروهای اتوماتیک نسبتا ارزان

ازجمله خودروهای با گیربکس اتوماتیک ارزان در بازار ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تندر 90 اتوماتیک

تندر 90 شاید به دلیل ظاهر نه چندان جذاب از محبوبیت بین قشر جوان برخوردار نباشد. اما کیفیت بالای آن باعث شده در کل خودروی پرطرفداری در بین خانواده های ایرانی باشد.

بهره گیری از گیربکس اتوماتیک محبوبیت آن را افزایش داده و با توجه به قیمت پایین آن در مقایسه با سایر خودروهای اتوماتیک طرفداران زیادی دارد.

بایک سابرینا

این خودرو که به عنوان قوی ترین خودروی 1500 سی سی ایران شناخته می شود، توسط یکی از بزرگ ترین شرکت های خودروسازی چین تحت لیسانس مرسدس بنز تولید و وارد بازار ایران می شود.

بهره گیری از گیربکس اتوماتیک AISIN و انطباق کامل آن با موتور، قیمت نسبتا پایین در مقایسه با سایر خودروهای اتوماتیک، دارا بودن شاخص های آلایندگی استاندارد و ایمنی و کیفیت بالا باعث محبوبیت این خودرو در بازار ایران شده است.

برلیانس h 220

این خودرو که در ساخت آن از گیربکس اتوماتیک 6 سرعته AMT استفاده شده است، به دلیل قیمت بسیار پایین در مقایسه با سایر خودروهای اتوماتیک، از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخوردار است.

لازم به ذکر است این خودرو در مقایسه با سایر خودروهای اتوماتیک عملکرد خوبی نداشته و نسبتا ضعیف شناخته می شود. با این حال از امکاناتی مثل سانروف و آینه برقی و همچنین سنسور پارک دنده عقب نیز برخوردار است.

برلیانس h 230

کیفیت و امکانات این خودرو کمی بهتر از نوع h 220 است. موتور و گیربکس این خودرو با نوع h 220 هیچ تفاوتی ندارد. اما این خودرو هاچ بک نیست و جزو سدان ها محسوب می شود.

با در نظرگرفتن قیمت صفحه گیربکس اتوماتیک این خودرو و نوع h 220 آن ازجمله خودروهای ارزان اتومات است.

دانگ فنگ H30 کراس

این خودروی چینی که با موتور TU5 توسط شرکت ایران خودرو مونتاژ می شود نیز جزو خودروهای ارزان اتوماتیک است.

پژو 207 اتوماتیک

این خودرو که در ساخت آن از گیربکس al4 استفاده شده است ازجمله خودروهای ارزان اتومات در بازار ایران است.

رنو ساندرو

این خودرو که شباهت های بسیاری با تندر 90 دارد نیز جزو خودروهای اتومات، ارزان و پرطرفدار است.

ام وی ام X22

این خودرو که توسط شرکت چری در چین تولید می شود و توسط شرکت مدیران خودرو در ایران عرضه می شود، ازجمله خودروهای ارزان و اتومات است.

برلیانس h 320 و h 330

این خودروها از انواع h 220 و h 230 عملکرد بهتری داشته و جزو خودروهای ارزان، اتوماتیک و پرطرفدار هستند.

سخن پایانی

فناوری گیربکس اتوماتیک بسیاری از رانندگان را از سختی ها و مشقت های گیربکس دستی نجات داده است. در سال های اخیر حتی در ساخت خودروهای رده متوسط و پایین هم از گیربکس اتوماتیک استفاده شده است.

مهم ترین عواملی که بر قیمت صفحه گیربکس اتوماتیک تاثیر می گذارند عبارتند از نرخ ارز، برند سازنده خودرو، کیفیت و قدرت گیربکس اتوماتیک. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vfw82cKK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه