چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بارسلونا به عنوان یکی از محبوب ترین شهرهای اسپانیا شناخته می شود. حال فرقی ندارد که طرفدار فوتبال باشید یا برای گردش و تفریح بخواهید به بارسلونا سفر کنید. به هرحال بارسلونا با داشتن جاذبه های گردشگری منحصر به فرد، می تواند مقصد جذابی برای سفر باشد. بلیطتان را بخرید و با اولین پرواز ممکن خود را به این شهر زیبا و دوست داشتنی برسانید. نگرانی بابت رزرو هتل در بارسلونا هم نداشته باشید، فلای تودی با ارائه لیست کاملی از هتل ها انتخاب را برای شما راحت تر کرده است، هزینه رزرو هتل هم در فلای تودی با مناسب ترین نرخ ممکن به شما عرضه خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید تا با جاهای دیدنی بارسلونا بیشتر آشنا شوید.

ساگرادا فامیلیا | Sagrada Família

اگر اهل هنر و معماری باشید، قطعا با دیدن معماری ساگرادا فامیلیا شگفت زده خواهید شد. این کلیسا در سال 1882، ابتدا بر اساس طرح فرانسیسکو دی پائولا دل ویلار ساخته شد، سپس از سال 1883 معمار آنتونی گائودی ادامه ساخت این بنا تاریخی را برعهده گرفت. متاسفانه گائودی پیش از ساخت اتمام این بنا از دنیا رفت و معماران متعددی به جانشینی از او برای اتمام ساخت برج پیش قدم شدند. تا سال 2019 تنها 8 برج این بنا کامل شد و قرار است تا پایان سال 2026 همزمان با صدمین سالگرد مرگ گائودی افتتاح شود. طراحی برج های ساگرادا فامیلیا به صورت 18 عدد خواهد بود. 12 برج به نماینده 12 پیامبر، 4 برج نمایانگر چهار انجیل در اطراف عیسی هستند. یک برج جشن هم به یاد حضرت مریم و یکی به نماد حضرت عیسی خواهد بود. این سازه طراحی خارق العاده ای دارد، به گونه ای که ستون های آن همانند شاخه درخت سقف کلیسا را نگه داشته اند. شیشه های رنگی که در ساخت آن به کار رفته اند حس آرامش بینظیری را در کلیسا بوجود می آورند. برای رسیدن به این ساختمان باشکوه می توانید از خط مترو 2 و5 مترو استفاده کنید. پیش از سفر هم می توانید بلیط خود را آنلاین تهیه کنید تا به شلوغی صف تهیه بلیط نخورید.

رزرو هتل در بارسلونا

پارک گوئل | Park Güell & Gaudi

با بازدید از پارک گوئل به یکی از مهم ترین جاذبه های بارسلونا سفر خواهید کرد. این پارک شهری 15 هکتار مساحت دارد. پارک گوئل در سال 1900 توسط یکی از اعضای خانواده سلطنتی بارسلونا با طراحی آنتونی گائودی ساخته شد. مهم ترین سازه های پارک گوئل مجسمه سمندر است که دارای ستون و پله های دوتایی موزاییک کاری شده است. موزه کاسا گائودی که خانه گائودی در 20 سال آخر عمرش در آنجا زندگی می کرد یکی دیگر از جاذبه های پارک گوئل به شمار می آید. در هر ساعت تنها 400 بازدیدکننده می تواند از پارک بازدید کنند به همین دلیل بهتر است پیش از عزیمت به این مکان زیبا، بلیط خود را تهیه کنید.

کمپ نو بارسلونا | Camp Nou

مگر می شود طرفدار فوتبال باشید و با دیدن کمپ نو بارسلونا سرشار از ذوق و هیجان نشوید. ورزشگاه فوق العاده کمپ نو و موزه بارسلونا یکی از موفق ترین موزه های بارسلونا محسوب می شود که حتی اگر فوتبالی هم نباشید بازهم با دیدن این موزه شگفت زده خواهید شد. برای بازدید از کمپ نو بارسلونا حدود 90 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت که با راهنمای صوتی موزه، بیشتر با آن آشنا خواهید شد. بهتر است پیش از رفتن به کمپ روزهای بازدید از موزه را بررسی کنید و بلیط موزه را هم آنلاین تهیه کنید تا دچار مشکل و شلوغی موزه نشوید.

کمپ نو بارسلونا

کازا باتلو | Casa Batllo

کازا باتلو شاهکار دیگری از طراحی های گائودی به شمار می آید که بین سال های 1904-1906 برای نجیب زاده به ارزش 70 میلیون یورو بازسازی شد. معماری کازا باتلو به طرز عجیبی زیباست، این خانه همچون امواج دریا به صورت مواج و گرد و به سبک مدرنیسم کاتالان نوسازی شده است. موزاییک های این ساختمان برگزفته از فلس ماهی، برج های روی پشت بام نماد شمشیر، ستون های آن به شکل اندام دایناسور و بالکن های آن به شکل آرواره های موجودات دریایی طراحی شده اند. به همین دلیل این موزه به خانه استخوان ها نیز شهرت یافته است.

کازا میلا | Casa Milà

کازا میلا یک بلوک آپارتمان در بارسلوناست که جز مهم ترین دیدنی های بارسلونا به حساب می آید که به لا پدررا شهرت دارد. این بنا با هیچ یک از استانداردهای معماری مطابقت ندارد. از ویژگی کاسا میلا طراحی فضا به اشکال ارگانیک و طبیعی بوده و به سفارش صنعتگر ثروتمند Pere Milàساخته شد. این بنا جز اخرین معماری های مشهور بارسلونایی، گائودی، به شمار می رود. کازا میلا اولین پارکینگ چند طبقه را در زمان خود داشت که ساکنان آن می توانستند کالسکه و بعدها ماشین خود را به طبقه آپارتمان خود ببرند.

رزرو هتل از فلای تودی

پائولو دی لا موزیکا | Palau de la Música

سالن کنسرت بارسلونا، یکی از زیباترین سالن های کنسرت محسوب می شود که به سبک مدرنیسم در سال 1908 طراحی و افتتاح شد. امروزه بیش از نیم میلیون نفر سالانه در جراهای موسیقی سالن کنسرت نظیر سمفونی، اپرا، موسیقی مجلسی، فلامنکو، جاز تا کانچو (موسیقی کاتالانی) شرکت می کنند. گنبد شیشه رنگی سالن کنسرت گه نور طبیعی را به سالن می دهد از دیگر جذابیت های سالن کنسرت به شمار می آید.

رزرو هتل های بارسلونا از فلای تودی با بهترین قیمت

قطعا بارسلونا با جاذبه های گردشگری که دارد یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری از نظر مسافران به به حساب می آید. هتل های زیادی برای اقامت در بارسلونا وجود دارند که با توجه به بودجه خودتان می توانید یکی از آنها را رزرو کنید. هتل سناتور (Senator Barcelona Spa Hotel)، هتل رویال (Royal Hotels Ramblas)، اینوت (Inout) و... جز پرطرفدارترین هتل های بارسلونا محسوب می شوند که می توانید با بهترین قیمت از فلای تودی نسبیت به رزرو آن اقدام کنید. با رزرو هتل های بارسلونا از فلای تودی این امکان را دارید تا به صورت آنلاین هتل های بارسلونا را مشاهده و در صورت نیاز نسبت رزرو آنلاین آن اقدام کنید، می توانید هتل و بلیط هواپیما بارسلونا را صورت یکجا خریداری کنید، فلای تودی خدمات دلخواهتان نظیر ترانسفر، بیمه مسافرتی و... را با بهترین قیمت به شما پیشنهاد می دهد. پس از رزرو هتل از فلای تودی، واچر هتلتان به صورت آنی صادر شده و از طریق ایمیل یا پیامک برایتان ارسال خواهد شد. در صورتی که سوالی هم داشتید پشتیبانان فلای تودی آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9IARwMea
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه