سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه یخچال یکی از مهم ترین بخش های هر آشپزخانه ای است. به همین دلیل طی این سال ها برندهای مختلفی در ایران تولید و برندهای متنوع خارجی وارد کشور شده اند تا تمامی نیاز ها و سلیقه های افراد را پوشش دهند. همچنین تولیدکنندگان رفته رفته تولیدات یخچال را به عنوان ضروری ترین وسیله خانگی تکمیل تر کرده و هر روز آپشن و برنامه های تکمیلی را بر روی محصولات خود ایجاد کرده اند.

یخچال ها مطمئنا لوازم سخت و محکمی هستند اما آنها نیز مانند تمام وسایل برقی در برابر خرابی و خطا مصون نیستند. خرابی و مشکلات فنی می تواند برای هر یخچالی و هر برندی رخ دهد که در ادامه نیز به برخی از خرابی و ارورهایی که شایع می باشد می پردازیم. اما شما می توانید با وجود تحریم بودن کشور و دسترسی سخت به قطعات جهت تعمیر برخی برندهای خارجی با خیال راحت برند مورد علاقه خود را خریده و استفاده کنید و در صورت خرابی یخچال خود را به ما جهت تعمیر یخچال در اهواز بسپارید تا با تعمیرکاران متخصص خود به مشکل دستگاه شما در اسرع وقت رسیدگی و مشکل برطرف شود.زیرا خرابی یخچال نسبت به وسایل برقی دیگر به دلیل خراب و فاسد شدن محصولات داخل یخچال که نمی توانند مدت زیادی را بدون سرما سالم بمانند و نیز به دلیل حمل و نقل سخت آن مهمتر بوده و باید در منزل و کوتاه ترین زمان جهت تعمیر رسیدگی شود.

اهواز سرویس

بررسی رایج ترین موارد خرابی در یخچال ها و رفع آن توسط تعمیر یخچال در اهواز

سروصدای زیاد یخچال فریزر از چیست؟

یکی از ایرادات و خرابی های رایج که ممکن است برای یخپال فریزر شما فارغ از برند و مدل آن ایجاد شود. ایجاد سروصدای زیاد از آن است که این خرابی می تواند علل گوناگونی داشته باشد که در ادامه آنها را بیان کرده و شما می توانید این علل را در یخچال خود بررسی کرده و جهت تعمیر با تعمیر یخچال در اهواز تماس بگیرید.

خرابی سیستم خنک کننده

یکی از علل ایجاد سروصدا در یخچال ها می تواند از خرابی در سیستم خنک کننده آن باشد. موتور یا کندانسور از اجزای اصلی یخچال فریزر که کار سرد کردن یخچال به عهده آن است؛ موتور یخچال نیز توسط یک فن خنک می شود و هوا در داخل آن جریان می یابد. این فن در پشت یخچال و نزدیک رادیاتور آن قرار دارد. اگر هنگام باز شدن درب یخچال فریزر، سروصدای آن بیشتر می شود، نشان دهنده خراب بودن فن آن است. ممکن است تیغه های فن آسیب دیده باشند، یا پرهها یخ زده باشند. تجمع گردوخاک و جرم روی پره ها موجب سوختن موتور فن می شود. گاهی نیز ممکن است چیزی لابلای پره های فن گیر کند. تعمیرکاران در صورت امکان فن را تعمیر می کنند، در صورت عدم تعمیر فن، توصیه می شود آن را تعویض کنید برای تعمیر یخچال در اهواز با ما تماس بگیرید.

ایراد در فن هیتر بخش اوپراتور

از دیگر عوامل ایجاد سروصدا در یخچال ها ایراد در فن هیتر بخش اوپراتور است. در این حالت نیز با باز شدن درب یخچال، سروصدای آن بیشتر میشود.برای رفع این مشکل می توانید با تعمیر یخچال در اهواز تماس بگیرید.

ایراد در کمپرسور

موتور یخچال فریزر نیز باگذشت زمان فرسوده و مستهلک می شود و همین امر موجب می شود که به مرورزمان سروصدای موتور نیز افزایش یابد. برای پیشگیری از خراب شدن زودهنگام موتور و ایجاد آسیب های اساسی در آن پیشنهاد می شود، یخچال را به موقع سرویس کنید و باید برای تعمیر آن حتماً به تعمیرکاران خبره و تکنسین های ماهر تعمیر یخچال فریزر مراجعه کنید؛ زیرا تعمیر موتور توسط افراد ناآگاه، بار مالی زیادی را به خانواده شما تحمیل می کند به همین جهت می توانید به تعمیر یخچال در اهواز اطمینان کرده و با ما تماس بگیرید.

تعمیر یخچال در اهواز

چرا درب یخچال خوب بسته نمی شود؟

یکی از علل این مشکل تراز نبودن درب یخچال است. برای تراز کردن درب یخچال باید آن را در مکانی هم سطح قرار دهیم. سپس به کمک پیچ های تنظیم ارتفاع موجود در بالا و پایین درب، آن را تنظیم کنیم. معمولاً ۴ پیچ برای تنظیم درب یخچال وجود دارد. دوپیچ عقب تر و دوتای دیگر کمی جلوتر قرار دارند. همیشه باید پیچ های جلویی کمی بیشتر از پیچ های عقبی بازشوند. این کار سبب ایجاد یک شیب ملایم در درب یخچال فریزر شما می شود و کمک می کند هنگامی که درب یخچال خود را رها می کنید بسته شود. علت دیگر خراب شدن لاستیک دور درب یخچال با گذشت زمان است. در این حالت توصیه می شود، لاستیک درب یخچال خود را تعویض کنید.برای تعویض قطعات یخچال خود می توانید با تعمیر یخچال در اهواز تماس بگیرید.

چرا یخچال خنک نمی کند و رفع ان توسط تعمیر یخچال در اهواز

عواملی متفاوتی وجود دارد که سبب می شود یخچال خنک نکند و دچار خرابی گردد که در ذیل به آنها اشاره می شود. در صورت خرابی در هر یک از قطعات زیر می توانید جهت تعمیر یخچال در اهواز با ما تماس بگیرید.

1-خرابی ترموستات سبب می شود که یخچال خنک نکند.

2- تمام شدن شارژ گاز یخچال نیز عامل دیگر می باشد

3- خرابی کمپرسور یخچال نیز موجب عدم خنک شدن یخچال می گردد

4- خرابی لاستیک درب

5- خرابی فن

برای تعمیر و تعویض قطعات بالا و تعمیر سریع یخچال خود می توانید از طریق تعمیر یخچال در اهواز اقدام نمایید.

چرا بدنه یخچال برق دارد؟

برای رفع این مشکل در یخچال خود و عیب یابی برق در بدنه یخچال باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • سیمهای رابط را بررسی نمایید تا معیوب نشده باشد.
  • ممکن است ترموستات اتصال بدنه داشته باشد
  • سر پیچ لامپ درون یخچال بررسی نمایید تا اتصال بدنه نداشته باشد
  • ممکن است موتور یخچال اتصال بدنه داشته باشد.

شما می توانید برای بررسی موارد بالا و رفع ایرادات پیش آمده از تعمیر یخچال در اهواز کمک گرفته تا در اسرع وقت به مشکل یخچال شما رسیدگی شود.

اهواز سرویس

چرا یخچال فریزر برفک می زند؟

یکی دیگر از مشکلات رایج یخچال فریزرها که ممکن است رخ دهد برفک زدن است شما می توانید برای عیب یابی یخچال فریزر که برفک می زند موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ابتدا باید به بررسی گرفتگی در قسمت فاضلاب، ترموستات یا سنسور، فن و لاستیک دور درب بپردازید.
  • همچنین باید سنسور، ترمودیسک، سنسور دیفراست، المنت و برد الکترونیکی بررسی کنید.
  • با توجه به اینکه قطعات و موارد تخصصی وبوده بهتر است از همان ابتدا از تعمیرکار ماهر اهواز سرویس کمک گرفته تا به بررسی عوامل پرداخته و مشکل یخچال شما را رفع نماید به همین منظور می توانید با تعمیر یخچال در اهواز تماس بگیرید.

کلام پایانی

اگر در صورت استفاده از یخچال فریزر خود دچار یکی از مشکل بالا و یا هر مشکل دیگری شدید و یخچال فریزر شما به صورت مطلوب کار نمی کند می توانید با تعمیر یخچال در اهواز تماس گرفته تا شما را در کمترین زمان یاری کنند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/842fG5yB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه