سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در بازار لوله های پلی اتیلنی بسیاری از فروشندگان به فکر منافع خودشان هستند و به قصد کسب درآمد تجهیزات پلی اتیلنی نامرغوب را به مشتریان می فروشند. شما به عنوان یک خریدار آگاه باید از تمامی ویژگی های یک لوله پلی اتیلن باکیفیت آگاه باشید تا بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید.

برای تهیه بهترین لوله پلی اتیلن نیاز دارید تا پیش از اقدام به خرید، به نکاتی از جمله مهر استاندارد، تاریخ تولید لوله ها، نوع کاربرد تجهیزات و مهم تر از همه قیمت لوله های پلی اتیلنی دقت داشته باشید تا بتوانید تصمیم صحیحی بگیرید و به خرید لوله پلی اتیلنی باکفیت بپردازید.

لوله پلی اتیلن چیست؟

لوله پلی اتیلن (Polyethylene Pipe) نوعی لوله است که از طریق پلیمر سازی اتیلن به وجود می آید. در واقع مونومرهای اتیلن در اثر پلیمریزاسیون به پلی اتیلن تبدیل می شوند. لوله های پلی اتیلن گرمانرم یا ترموپلاستیک است. به این منظور که می توان این تجهیزات را در معرض گرما قرار داد و با گرم و یا ذوب کردن در آن ها تغییر شکل ایجاد کرد.

لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن، لوله های پلاستیکی ساخته شده از پلیمر، که باتوجه به ساختار شیمیایی منحصر به فرد خود دارای ویژگی های فوق العاده ای هستند و همین ویژگی ها سبب شده تا در صنعت با استقبال بی نظیری روبرو شود.

لوله های پلی اتیلنی در ابعاد و سایز های متفاوت و با معیار های متنوعی تولید می شوند و اصلی ترین معیار تولید لوله های پلی اتیلنی میزان چگالی مواد اولیه آن هاست.

به طور کلی لوله و تجهیزات از جنس پلی اتیلن در دو دسته چگالی کم و چگالی بالا تولید می شوند.

لوله پلی اتیلن چگونه ساخته می شود؟

مراحل ساخت لوله های پلی اتیلنی ممکن است عجیب و غریب به نظر برسند و باعث شوند فکر کنید که در شرایط بسیار طاقت فرسا تولید می شوند؛ اما اینطور نیست! مراحل ساخت و تولید لوله های پلی اتیلن تماما توسط دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا صورت می گیرد.

اولین اقدام برای تولید لوله پلی اتیلنی، تهیه مواد اولیه با کیفیت و مرغوب است. بعد از اینکه گرانول ها تهیه شد، درون دستگاه اکسترودر ریخته می شوند تا به مرحله اکستروژن برسند. اکستروژن روشی سریع برای کاهش سطح مقطع لوله پلی اتیلنی است و سرعت تولید این لوله ها را نیز افزایش میدهد.

شکل گیری لوله های پلیمری بعد از ذوب شدن به کمک قالب های لوله پلی اتیلن صورت می گیرد. شکل گیری اتصالات با ریختن مواد مذاب درون قالب های مخصوص لوله و خنک شدن آن ها توسط تانک خنک کننده به سرانجام میرسد.

در آدرس زیر میتوانید درباره لوله های پلی اتیلن بیشتر بخوانید : 

https://fa.parsethylene-kish.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%84%D9%86/

لوله پلی اتیلن در چه گریدهایی تولید می شود؟

هنگامی که قرار است لوله های پلی اتیلنی تولید شوند با توجه به نوع کاربردشان، میزان مواد اولیه و ویژگی هایی که دارند متفاوت خواهد بود. گرید های تولید شده از لوله پلی اتیلن اغلب با توجه به میزان استحکام قابل تحمل، طول عمر مفید و هم میزان فشاری که متحمل می شوند بستگی دارد.

امروزه دو گرید PE-100 و PE-80 جز پرطرفدارترین گریدهای لوله پلی اتیلن تولید شده در بازار هستند. گرید های دیگری هم مانند PE-63 وجود دارند که به دلیل کیفیت پایین، امروزه دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند.

گرید PE-100:

این لوله ها دانسیته بالا، وزن و ضخامت کمتری دارند و در برابر فشار مقاومت بسیاری از خود نشان می دهند. هم چنین در برابر اشعه ماورای بنفش نیز مقاوم هستند و در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند از جمله این صنایع می توان به صنعت گاز رسانی، انتقال آب و فاضلاب اشاره کرد.

ضخامت کم و چگالی بیشتر این لوله ها نسبت به گرید PE-80باعث شده تا مقرون به صرفه تر باشند.

گرید PE-80:

این گرید از لوله های پلی اتیلنی با گرید PE-100 تفاوت های بسیار جزئی دارند که سبب تغییر کاربری آن ها می شود. استحکام و میزان تحمل فشار لوله با گرید 80 کمتر از گرید 100 بوده و هم چنین در برابر نور فرابنفش مقاومتی از خود نشان نمی دهند.

گرید PE-63:

لوله پلی اتلین با گرید PE-63 به سبب کمبودی که در میزان دانسیته دارد، منسوخ شده و دیگر قابل استفاده نمی باشد.

لوله پلی اتیلن چه ساختاری دارد؟

اولین عنصر تاثیر گذار در ساخت اتصالات و تجهیزت پلی اتیلنی، یک هیدروکربن گازی است که اتیلن نام دارد. اتیلن (C2H4) از شکافته شدن اتان تولید شده و دو واحد متیلن نیز در ساختار خود دارد. متیلن (CH2) هیدرو کربنی است با پیوند دوگانه میانه کربن ها که به شکل CH2=CH2 نمایش داده می شود.

پارس اتیلن کیش

در فرآیند پلیمریزاسیون کاتالیزورها پیوند دو گانه کربن-کربن را می شکنند و آن را به یک پیوند تکی تبدیل می کنند. تک پیوند کربن به یک مولکول اتیلن دیگر متصل شده و زنجیره ای از اتیلن ها را تشکیل می دهد.

بهترین گریدهای لوله پلی اتیلن را از شرکت پارس اتیلن کیش بخواهید.

پارس اتیلن کیش تولید کننده بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات و اتصالات پلی اتیلنی است که لوله هایی در گریدهای درجه یک PE-100 و PE-80 تولید می کند و آن ها را به بازار اتصالات ایران و جهان عرضه می کند.

بیش از 20 سال است که این مجموعه در ایران فعالیت میکند و به کمک مواد اولیه مرغوب شرکت های معتبر خارجی و به کمک ماشین آلات آلمانی در کارخانه، بست و اتصالات پلی اتیلنی را تولید میکند.

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید لوله پلی اتیلنی آبیاری و گازرسانی، با شماره های تماس این مجموعه تماس بگیرید و سوالات خود را از مشاورین پارس اتیلن بپرسید.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان آفریقا، بلوار مینا، پلاک ۱۸

شماره تماس: ۸۸۲۰۲۰۶۰- ۰۲۱

منبع » fa.parsethylene-kish.com

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DglQspMN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه