دوشنبه, ۱۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 5 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، آخرین قیمت طلا در هفته ای که گذشت 1797 به ازای هر اونس بود که سبب شد تا بازدهی هفتگی این فلز ارزشمند نزدیک به صفر درصد رقم بخورد.

با اتمام هفته در نزدیکی مرز 1800 دلار به نظر می رسد تحلیل گران اتفاق نظری درباره روند قیمتی طلا در هفته آینده ندارند. اما تحلیل گران نسبت به روند کوتاه مدت طلا خوشبین تر هستند و امیدوارند که طلا هفته آینده را در سقف چهار ماهه خود به پایان برساند.

معامله گران به دنبال پیش بینی قیمت طلای جهانی در بازار

علی رغم عوامل بسیاری که اکنون بازارها را احاطه کرده است اما تمام تحلیل گران و معامله گران متفقند که تصمیم فدرال رزرو در هفته آینده مهم ترین تاثیر را بر قیمت طلا خواهد داشت. در حال حاضر بازارها شانس بیشتری برای افزایش نیم درصدی نرخ بهره قائلند اما موضوع مهم تر به روز شدن سیاست های بانک مرکزی آمریکا است که نقشه راهی است بر آینده اقتصاد این کشور و بازارها.

برخی از تحلیل گران بر این باورند که اگر حتی سرعت افزایش نرخ بهره کاهش پیدا کند، ممکن است نرخ نهایی نرخ بهره بیشتر شود که باز هم خبر خوبی برای طلا نیست.

این هفته از میان 17 تحلیل گر شرکت کننده در نظرسنجی سایت کیتکو 41 درصد به صعود قیمت طلا و دقیقا 41 درصد نیز به سقوط قیمت فلز زرد رای داده اند. این در حالی است که 17 درصد نیز به نوسان پایین طلا باور دارند. 

اما معامله گران بسیار خوشبین تر هستند و 68 از درصد از آنها باور دارند که طلا به کانال 1800 دلاری ورود خواهد کرد در حالی که 17 درصد طلا را نزولی پیش بینی می کنند.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8ghZiVKz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه