سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

برند کاسیو گرچه جزو برندهای سوئیسی نیست، اما بی شک یک رقیب سر سخت برای ساعت سازان سوئیسی شناخته می شود. با اینکه در اوایل فعالیت کمپانی کاسیو ساعت مچی تولید نمی شد اما از زمانی که شروع به تولید ساعت کرد باعث ایجاد رقابتی در صنعت ساعت سازی دنیا شد. شاید خود این کمپانی هم فکرش را نمیکرد که روی ساعت کاسیو به این سطح از محبوبیت جهانی برسد. رمز موفقیت کاسیو برای تبدیل شدن به یک برند جهانی، استمرار در تلاش برای پیشرفت های جدید بوده و خواهد بود. از زمانی که اولین ساعت کاسیو با موتور کوارتز وارد بازار شد و خیلی مورد توجه قرار گرفت تا به امروز، کاسیو تحولات زیادی را ایجاد کرده. تلاش او برای ایجاد این تحولات باعث پیشرفتی شد که امروزه کاربران استفاده های بیشتری از ساعت خود بهره می برند. اگر قصد خرید ساعت اورجینال را دارید، در این مقاله 5 دلیل برای محبوبیت و خرید ساعت کاسیو را به شما می گوییم. 

خرید ساعت کاسیو اورجینال

اصالت در تاریخچه ساعت کاسیو اورجینال

تاریخچه غنی یک برند موفق یکی از دلایل خرید می تواند باشد. کاسیو از سال 1974 و نزدیک به 50 سال است که در زمینه تولید ساعت مچی فعالیت دارد. تولید ساعت کوارتز و ساعت دیجیتالی از نقاط قوت کاسیو از ابتدای فعالیتش تا حال حاضر شناخته می شود. این خلاقیت و نوآوری در تولیدات کاسیو بود که از همان ابتدا توانست توجهات را به نام برندش جلب کند. اولین ساعت کاسیو با موتور کوارتز و قیمت خیلی پایین زمانی وارد بازار شد که قیمت ساعت های سوئیسی مکانیکی بالا بود و همه توان خرید ساعت نداشتند. اما با سیاست درست و خلاقیت مدیران کاسیو، اولین ساعت های این برند به نحوی بودند که هر قشری در هر توان مالی قادر به خرید ساعت اصل از این برند را پیدا کرد. این اولین قدم کاسیو برای محبوبیت جهانی بود.

جدیدترین تکنولوژی های کاسیو و تغییرات دنیای ساعت

بعد از موفقیت اولیه ای که کاسیو با تولید ساعت های ارزان قیمت کوارتز به دست آورد اما این برند دست از پیشرفت نکشید. کاسیو در قیاس با دیگر برندهای ساعت ساز ژاپنی مثل سیکو، دیر وارد بازار شد اما همیشه حرفی برای گفتن داشت. کسانی که حتی 1 بار اسم کاسیو را شنیده اند، هر سال و با تولیدات جدید این کمپانی انتظار یک سورپرایز از این برند را دارند. بسیاری از تکنولوژی هایی که امروزه شاید در خیلی از برندها مشاهده می کنید، از خیلی سال قبل تر در کمپانی کاسیو اولین آغاز را داشتند. اما این برند به قدری سرگرم پیشرفت است که همیشه در حین تواضع به راهش ادامه میدهد.

خرید ساعت مچی ارزان

به طور کلی چه در بین برندهای ساعت سوئیسی و چه برندهای ساعت ژاپنی، کاسیو به غول ساعت ساز با تکنولوژی های جدید معروف است. منظور از تکنولوژی های جدید چیست؟ مواردی که در ساعت ها اضافه شدند تا راحتی مصرف کننده و طول عمر ساعت را بیشتر کنند. مانند:

  • ساعت سولار یا خورشیدیبا ذخیره نور محیط و یک خازن قابل شارژ طول عمر باتری ساعت بیشتر می شود و حداقل تا 10 سال نیاز به تعویض باتری نیست.
  • ساعت جی پی اس دار: قابلیت GPS و ارتباطات ماهواره ای امکان تنظیم اتوماتیک زمان را به عقربه های ساعت میدهند. همچنین از این قابلیت برای موقعیت سنجی و ویژگی دو زمانه ساعت استفاده می شود.
  • امواج رادیوییبا اتصال به ماهواره ها و از طریق امواج رادیویی، امکان موقعیت سنجی توسط ساعت بصورت اتوماتیک انجام می شود.
  • ساعت بلوتوث دارقابلیت بلوتوث امکان اتصال ساعت را با تلفن هوشمند برقرار می کند تا خیلی از کاربردهای ساعت توسط گوشی قابل دسترس باشد.
  • ویژگی های دیگری مثل قطب نمای دیجیتال، ارتفاع سنج، فشار سنج، عمق سنج، قدم شمار و … برای اولین بار و توسط کاسیو برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان در استفاده از ساعت مچی کاسیو تولید شدند.

مناسب بودن قیمت ساعت کاسیو در حین کیفیت بالا

اینکه کاسیو در تولید ساعت مچی هایش از بهترین متریال استفاده می کند بر هیچکس پوشیده نیست. مخصوصا ساعت جی شاک کاسیو که جدا از ضد ضربه بودن و مقاومت بالایی که دارد، جزو محبوب ترین برندهای جهانی است. یکی از سیاست های موفق کمپانی کاسیو در تولید ساعت هایش، تولید محصولات متنوع با رنج قیمتی مختلف است. تنوع رنج قیمتی ساعت کاسیو خرید از این برند را در همه قشرهای جامعه آسان می کند. کاسیو از ساعت های زیر 1 میلیون تا بالای 10 میلیون تنوع قیمت و مدل دارد. دلیل گران بودن بعضی مدل های کاسیو استفاده از تکنولوژی های پیچیده و جدیدی است که استفاده می کند. اما ساده ترین ساعت های کاسیو که قیمت پایینی هم دارند، حداقل ویژگی های کاربردی را بهره بردند. کیفیت مطلوب و دوام و طول عمر بالای محصولات این برند، هزینه ای که بابت خرید ساعت کاسیو اورجینال پرداخت میکنید را توجیه می کند. همچنین نباید فراموش کنیم این قیمت مناسب و در دسترس بودن برام تمام اقشار جامعه بود که ساعت های کاسیو را به محبوبیت جهانی رساند.

تنوع در طراحی از ساعت نوستالژی تا جی شاک کاسیو

یکی دیگر از استراتژی های مدیریتی در در کاسیو، تولید ساعت برای همه سبک سلیقه ها و نیاز های جامعه بود. در کمپانی کاسیو برای پاسخ به سلیقه های مختلف، سری خانواده های زیادی ایجاد شدند. هر کدام از این سری خانواده ها برای یک گروه هدف از جامعه هستند. خانواده های ساعت کاسیو شامل موارد زیر است:

  1. ساعت جی شاک کاسیو: محبوب ترین و لاین تخصصی ساعت های ورزشی کاسیو با کامل ترین قابلیت ها و فناوری های به روز. علاوه بر قابلیت های زیاد، جی شاک ها ضدضربه، ضدآب و ضد شوک تولید می شوند.
  2. ساعت بیبی جی کاسیو: این سری ساعت ها کاملا مثل ساعت های جیشاک هستند. با این تفاوت که ابعاد ساعت مناسب خانم هاست. اینطور می شود گفت که لاین تخصصی ساعت زنانه ورزشیکاسیو ها هستند.
  3. ساعت کاسیو ادیفایس: لاین تخصصی ساعت مردانهدر کاسیو با سبک کلاسیک و یا نیمه اسپرت. با داشتن قابلیت های به روز و کاربردی مثل باتری سولار، اتصال هوشمند از طریق بلوتوث، کرنوگراف و … .
  4. ساعت کاسیو شین: لاین تخصصی ساعت زنانهکاسیو با سبک کلاسیک یا فشن. در این سری هم از قابلیت های به روزی که در ادیفایس ها گفتیم استفاده می شود.
  5. ساعت کاسیو پروترک: اگر ورزش خاصی مثل کوهنوردی، ماهیگیری، صخره نوردی، غواصی و یا … را به صورت حرفه ای انجام میدهید، ساعت های پروترکبرای شما بهترند. در این سری خانواده کاسیو تمام ویژگی های به کار رفته در ساعت بصورت تخصصی و با دقت بالاتری به نسبت جیشاک ها تولید شده.
  6. ساعت نوستالژی یا جنرال: ساعت هایی با طراحی های قدیمی کاسیو که خیلی پرطرفدارند و پایین ترین رنج قیمتی رو دارند.

نتیجه گیری:

در بین برندهای متنوع و زیادی که در دنیای ساعت میبینیم، کاسیو یکی از خوش نام ترین و قویترین برندهاست. اگر قصد خرید ساعتی با دوام، با اصالت و مشهور را دارید طبق مواردی که در بالا گفتیم ساعت کاسیو یک پیشنهاد ایده آل و منطقی برای شماست. حتی اگر هدف شما تنها خرید ساعت مچی ارزان است باز هم پیشنهاد می کنیم به جای خرید از ساعت های تقلبی که تنها نام برندشان سطح بالاست دوری کنید و به جاش یک ساعت اصل کاسیو با قیمت مناسب خریداری کنید. ایران تایمر به عنوان اولین سایت و فروشگاه ساعت مچی اورجینال در ایران یک ویترین بزرگ از ساعت های کاسیو و دیگر برندهای جهانی است. در صورتی که قصد خرید ساعت کاسیو اورجینال از نمایندگی معتبر دارید، ایران تایمر یک مرکز قابل اطمینان برای داشتن خریدی لذت بخش است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IdA55X5d
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه