سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از موج، الله وردی دهقانی گفت: قیمت خودروهای خارجی وارداتی باید زیر 10 هزار دلار باشد و اگر قرار باشد محصولات گران تری به کشور عرضه شود دولت باید تعرفه واردات و ... را صفر کند.

یک نماینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره جزئیات واردات خودروهای خارجی به کشور گفت: در شرایط کنونی طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت تا پایان سال باید واردات خودروهای خارجی به کشور انجام شود.

قیمت خودروهای وارداتی بیشتر از ۳۵۰ میلیون تومان نشود / هدف واردات تعدیل قیمت خودرو در بازار

الله وردی دهقانی با بیان اینکه قیمت خودروهای خارجی باید زیر ۱۰ هزار دلار باشد، افزود: واردات این خودروها با هدف تعدیل قیمت خودرو در بازار است به همین دلیل قیمت این خودروها نباید بیشتر از ۳۵۰ میلیون تومان در بازار ایران باشد به همین دلیل قیمت این خودروها اگر در بازار خارجی ۷ هزار دلار باشد و با لحاظ کردن هزینه های واردات همچون هزینه حمل، تعرفه واردات، هزینه ارزش افزوده و ... باید بیشتر از ده هزار دلار شود.

او با تاکید بر اینکه اگر دولت خودروهای خارجی با قیمتی بالاتر از ۱۰ هزار دلار بخواهد واردات کند باید تعرفه واردات و ... را صفر کند تا قیمت این خودروها در بازار ایران بیشتر از ۳۵۰ میلیون تومان نشود، اظهار کرد: به طور قطع این خودروهای وارداتی از طریق بورس کالا عرضه خواهند شد و نباید اجازه تزریق رانت هم شود و برای واردکننده ها یک سود متعارف در نظر گرفته شود و سود بالاتر از حد معمول باید به حساب خزانه دولت واریز شود.

به تازگی تبصره ۳ ماده ۴ آیین نامه فنی در زمینه کنترل و کاهش آلودگی ها برای خودروهای وارداتی با استاندارد یورو ۶ یا یورو ۵ اصلاح شد و برای واردات خودروهای خارجی دیگر نیازی به داشتن استانداردهای اتحادیه اروپا نیست و این مساله زمینه ای را فراهم می کند که خودروسازان بتوانند محصولات ارزان قیمت در محدوده زیر ۱۰ هزار دلار واردات کنند تا از این طریق دهک های متوسط جامعه بتوانند از این محصولات بهره مند شوند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ELNl2evR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه