سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آی تی یکی از مهم ترین بخش های هر شرکت محسوب می شود. چرا که شرکت ها برای مدیریت امور خود به یک سری سخت افزار و نرم افزار خاص نیاز دارند. از نرم افزارهای مدیریتی و حسابداری گرفته تا نرم افزارهایی که متناسب با حوزه ی کار شرکت ها می باشند. بنابراین خرید لپ تاپ اداری مناسب از جمله کارهایی است که صاحبان مشاغل باید برای تکمیل فرایند کاری خود انجام دهند. چیزی به نام “بهترین” در مورد کامپیوتر یا لپ تاپ وجود ندارد. لپ تاپی که برای یک کاربر بهترین است ممکن است برای دیگری بسیار ضعیف یا بیشتر از نیازهایش باشد. خوب یا بد بودن لپ تاپ به نوع نگاه، سطح انتظارات و کارهای مورد نیاز شما بستگی دارد.

 

لپ تاپ

 

نکاتی درباره خرید لپ تاپ مناسب کارهای اداری

 برای خرید لپ تاپ مناسب کارهای اداری باید به دو نکته اساسی توجه کنید ابتدا باید به نوع کاربری لپ تاپ توجه نمودو سپس به کانفیگ قابل قبول برای آن کاربری.

به طور مثال برای خرید لپ تاپ اداری مناسب برای کار با مجموعه نرم افزار های آفیس مثل ورد و اکسل شما به حداقل ۸ گیگابایت رم و سی پی یو های پایین رده نیازمند هستید.

 

لپ تاپ

 

 برای کار با فتوشاپ چه سیستمی مناسب است؟

برای اجرای روان فتوشاپ باید به کارت گرافیک و سی پی یو و رم توجه نمود همچنین امکان بروز رسانی این بخش ها بیش از هر قطعه دیگر اهمیت دارد. اگر دستگاهی دارای امکان بروزرسانی و ارتقای قطعات را داشته باشد، بهترین انتخاب برای کارهای اداری خواهد بودخرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ لنوو برای کارهای اداری انتخاب مناسبی است.البته ناگفته نماند که برندهای خوب دیگری نیز در بازار موجود می باشد.

خرید لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ های ایسوس از نظر اقتصادی دستگاه هایی کاملا مناسب هستند. برای افرادی که به دنبال یک سیستم فوق العاده سریع جهت کارهای اداری هستند؛ انتخابی بسیار عالی خواهد بود. خرید لپ تاپ ایسوس شما را چند قدم در انجام امور اداری به سریع ترین حالت ممکن جلوتر خواهد برد. شما برای انجام کارهای سنگین تر به پردازنده های قوی نیاز خواهید داشت.

خرید لپ تاپ لنوو

خرید لپ تاپ لنوو ایده ای بسیار عالی برای استفاده های تجاری می باشد. دستگاه های مخصوص امور اداری باید قابلیت کارکرد طولانی مدت در شبانه روز را داشته باشند. در صورتی که خنک کننده مناسبی در این دستگاه ها تعبیه نشده باشد، امکان بهره وری از آن هابه طور مطلوب وجود نخواهد داشت. به علت این که در بیشتر محصولات این برند از خنک کننده و سی پی یو بسیار قوی استفاده شده است.

ویژگی های منحصر به فرد سیستم های لنوو

امکان ذخیره سازی شارژ لپ تاپ یکی از فوق العاده ترین شاخصه ها برای یک لپ تاپ حرفه ای در انجام امور اداری می باشد. به همین دلیل بدون نگرانی در مورد اتمام شارژ دستگاه های لنوو می توان ساعات زیادی از آن ها استفاده کرد. برخی افراد با دیدن ظرافت ظاهری لپ تاپ لنوو مشتاق خرید آن به منظور فعالیت در انجام امور اداری می گردند. جالب است بدانید که این دستگاه برخلاف ظاهر بسیار زیبا و ظریفی که داراست، پردازنده ها و سی پی یو بسیار قوی دارد.

 

لپ تاپ

 

نادیده گرفتن یک دستگاه به دلیل ظاهر ظریف آن کار دشواری است. لازم است در مورد ویژگی های منحصر به فرد این سیستم های پیشرفته بیشتر تحقیق کنید.

امکان ارتقا تمامی قطعات محصولات لنوو از دیگر ویژگی های بسیار خاص شرکت لنوو معرفی شده است. این سیستم ها از قیمت های بسیار عالی برخوردار هستند. با این کار افراد زیادی امکان استفاده از این دستگاه برای شروع فعالیت در عرصه ارز دیجیتال را خواهند داشت.

چند فاکتور کلی برای خرید لپ تاپ مناسب کارهای اداری

ممکن است در مسیر خرید لپ تاپ مناسب کارهای ادری بر سر دوراهی بمانید. وجود دستگاه های مناسب و تنوع زیاد آن ها برای این کار انتخاب شما را سخت خواهد کرد. اما می توان گفت نمونه های زیادی از برندهای ایسوس و لنوو برای این امور مناسب هستند. به همین دلیل لازم است چند ویژگی را زمان خرید مد نظر قرار دهید.

اندازه صفحه نمایش متناسب می تواند به شما در زمان کار کمک کند. صفحه های نمایش دارای قدرت نوردهی بالا، میزان دید شما را بهبود می بخشند.

لپ تاپ دارای پردازنده core i5 برای امور عادی انتخاب مناسبی خواهد بود. زمانی که دستگاهی را انتخاب می کنید، باید بیشتر به نوع پردازنده آن توجه نمایید. پردازنده قوی و حرفه ای تر برای کارهای گرافیکی کاملا مناسب است.

یک سیستم ایده آل باید امکان تعویض تمامی قطعات را داشته باشد. شاید لازم باشد برای یک ترید حرفه ای برخی قطعات سیستم خریداری شده تعویض شود. پس باید امکان تعویض قطعات به سادگی میسر باشد.

خرید از دیجی تامین

وجود تمامی این ویژگی ها در یک سیستم ممکن است قدری دشوار باشد، به همین منظور بهتر است با مشاور مناسبی جهت خرید حرفه ای سیستم ارتباط بگیرید. مشاوران خرید در تامین پخش رایانه (دیجی تامین) می توانند راهنمای خوبی برای شما باشند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9Zi9sYPx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
فاطمه :
1 سال پیش
لپ تاپ ایسوس Asus X515EP پردازنده Core I7 1165G7 رم 8GB حافظه 512GB SSD گرافیک 2GB MX330 من از دیجی تامین خریدم. از نحوه بسته بندی و ارسال و مشاورشون خیلی راضی بودم. البته الان تخفیف هم گذاشتند برای عید ۱۴۰۲.
سیامک حسینی :
1 سال پیش
لپ تاپ اپل مک بوک پرو Apple MacBook Pro M2 MNEJ3 پردازنده Apple M2 core8 رم 8GB حافظه 512GB SSD گرافیک 10core را من از سایت دیجی تامین خریدم. هم از نحوه بسته بندیشون هم ارسالشون هم مشاورشون خیلی راضی بودم. الانم فکر کنم برای عید ۱۴۰۲ تخفیف گذاشتند.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه