سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آشنایی با روش های حرفه ای لوله بازکنی

گرفتگی لوله های فاضلاب مسئله بسیار آزاردهنده ای است خصوصا اگر در منزل و در قسمت آشپزخانه این مشکل پیش بیاید . بوی بد ناشی از گرفتگی لوله فاضلاب از یک طرف و بالا زدن فاضلاب از طرف دیگر باعث پریشانی و ایجاد سردرگمی اعضای خانواده میشود و زندگی از حالت طبیعی خارج میشود.برخی از افراد به دلیل ناآگاهی برای رفع سریع این مشکل از اسید استفاده می کنند این روش نه تنها مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب را برطرف نمی کند حتی ممکن هست با آسیب زدن به لوله های فاضلاب مشکل جدیدی را هم ایجاد کنید در ادامه روش های حرفه ای لوله بازکنی که توسط شرکت های لوله بازکنی انجام میشود توضیحاتی ارائه میشود.

آشنایی با روش های حرفه ای لوله بازکنی

علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه

1: ریختن ته مانده مواد غذایی در سینک ظرفشویی بدون توری

2: ریختن روغن باقیمانده از مواد غذایی سرخ شده داخل سینک ظرفشویی

3: شستن مرغ و ماهی و گوشت مستقیم داخل سینک و وارد شدن ضایعات آنها به درون لوله فاضلاب

4: وارد شدن پرز و مو به درون لوله فاضلاب آشپزخانه

5: شستن میوه و سبزیجات و وارد شدن خاک و برگ میوه ها به درون لوله فاضلاب

6: شستن تی داخل سینک و جدا شدن مو ، پرزو ..... از کف تی و وارد لوله فاضلاب شدن

7: ریختن آب سرد بلافاصله بعد از شستن ظرفهای چرب داخل سینک و ایجاد رسوب درون لوله به مرور زمان

روش های لوله بازکنی در مشهد

روش های بسیار متنوعی برای لوله بازکنی وجود دارد که هر کدام متناسب با نوع گرفتگی و شدت گرفتگی متفاوت می باشد.

لوله بازکنی با تلمبه دستی

از قدیم الایام ساده ترین روشی که همه افراد برای لوله بازکنی استفاده می کردند استفاده از تلمبه دستی می باشد تلمبه دستی برای گرفتگی های سطحی و ساده کارآیی دارد ولی گرفتگی اگر سخت باشد باید از روش های دیگر لوله بازکنی استفاده شود.

لوله بازکنی با فنر دستی

گرفتگی لوله فاضلاب اگر خیلی سخت نباشد از فنر لوله بازکنی به صورت دستی استفاده میشود در این روش سر فنر را به درون لوله فاضلاب هدایت میشود تا جایی که به گرفتگی لوله برسد وقتی به این نقطه رسید با چرخاندن فنر تمام رسوبات مانند پرز و مو، پارچه و پلاستیک که باعث گرفتگی لوله فاضلاب شده به دور فنر پیچیده میشود و به بیرون منتقل میشود و بدین صورت گرفتگی لوله فاضلاب برطرف میشود.

لوله بازکنی با فنر دستی

لوله بازکنی در مشهد با فنر برقی

در این روش به جای دست برای چرخاندن فنر درون لوله فاضلاب از دریل برقی استفاده میشود یعنی سر فنر به نوک دریل متصل میشود و بعد سر دیگر فنر درون لوله فاضلاب وارد میشود با روشن کردن دریل فنر داخل لوله می چرخد تا به مانع و گرفتگی برسد و بعد با حرکات چرخشی فنر رسوبات به دور فنر پیچیده میشود و با خارج کردن فنر آن رسوبات هم خارج میشود و گرفتگی لوله باز میشود در این روش باید سعی شود مراقب باشیم با حرکت فنر آسیبی به لوله ها وارد نشود.

لوله بازکنی در مشهد با دستگاه تراکم هوا

لوله بازکنی به وسیله دستگاه تراکم هوا یکی از بهترین روش های لوله بازکنی مشهد می باشد این روش که به وسیله دستگاه انجام میشود به صورت تضمینی و صدر صد مشکل گرفتکی لوله فاضلاب را مرتفع می کند. در این روش شلنگ متصل به دستگاه وارد لوله فاضلاب میشود بعد از طریق دکمه تعبیه شده روی دستگاه آن را روشن می کنیم با وارد شدن حجم بالایی از هوا به درون لوله فاضلاب گرفتگی لوله فاضلاب حل میشود.

شرکت لوله بازکنی در مشهد با داشتن کادر مجرب در تمام ساعات شبانه روز در تمام مناطق مشهد آماده خدمت رسانی می باشد.

تلفن های تماس : 09158871010 - 09156583030

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FpuYdisk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه