سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آنتراسیت آب از کجا بخرم؟

1 سال پیش ( 1401/9/7 )
 

آنتراسیت آب از کجا بخرم؟

کاربرد اصلی آنتراسیت (Anthracite) به عنوان یک تصفیه کننده آب و فاضلاب می باشد. اما سوال اصلی اینجاست که آنتراسیت آب از کجا بخرم؟! زیرا عنصر استفاده شده برای تصفیه آب باید دارای کیفیت و دانه بندی خوب باشد تا عمل تصفیه را به خوبی انجام دهد. از این رو در این مطلب قصد داریم تا به معرفی زغال سنگ تصفیه آب و بهترین مرکز خرید آنتراسیت فیلترشنی بپردازیم.

آنتراسیت چیست؟

آنتراسیت یا زغال سنگ سخت و زغال سنگ سیاه از جمله نمونه های سخت و فشرده از زغال سنگ می باشد. زغال سنگ سخت شده (Anthracite) دارای بیشترین میزان کربن و کمترین ناخالصی و در ضمن بالاترین چگالی انرژی در بین انواع دیگر زغال می باشد. زغال سنگ سیاه دارای درخشندگی زیرفلزی است. در ضمن آنتراسیت به سختی آتش می گیرد و در هنگام سوختن دارای شعله آبی کوتاه و بدون دود است.

آنالیز آنتراسیت (آشنایی با مشخصات زغال سنگ سخت)

آنتراسیت (Anthracite) در حدود 1 درصد ذخایر زغال سنگ دنیا وجود داشته و فقط در چند کشور از سراسر دنیا می توان آن را استخراج کرد. این کانی به عنوان دگرگون شده ترین نوع زغال سنگ است که محتوای کربن آن بین 86 الی 97 درصد است. زمانی که زیر نقطه اشتعال گرم می شوند، بخارهای قیری یا دیگر هیدورکربن تولید نمی شود. آنتراسیت دارای درخشندگی شیشه ای بوده و بیشتر در مناطق کوهستانی وجود دارد.

آنتراسیت فیلترشنی چیست؟

به طور کلی از بستر آنتراسیت در فیلتر شنی و فیلترهای پیش تصفیه آب و فاضلاب برای جداسازی مواد معلق استفاده می کنند که معمولا به دلیل مراحل تصفیه شیمیایی پیشین و اضافه کردن مواد شیمیایی درشت شده اند و به دلیل سایز بزرگ باید به وسیله سنگ های آنتراسیت جدا شوند.

کاربرد آنتراسیت در تصفیه آب

عملکرد آنتراسیت (Anthracite) در تصفیه کردن آب و فاضلاب طوری است که حد واسط سیلیس و کربن اکتیو است. آنتراسیت یک زغال طبیعی است به صورت یک کانی از زمین و معادن برداشت می شود و بعد از خرد شدن، آسیاب و شسته شدن، بسته بندی و قابلیت مصرف پیدا می کند. از زغال سنگ سخت می توان برای حذف یا کاهش کدورت، آهن، کلر آزاد، کروم، فلزات سنگین، مواد آلی، چربی و روغن و منگنز از آب استفاده کرد. در ضمن در برخی از موارد از Anthracite به همراه سیلیس و گارنت در فیلترهای تصفیه آب استفاده می کنند.

انواع فیلترهای آنتراسیت تصفیه آب

آنتراسیت آب دارای جذب سطحی می باشد که به راحتی در بکواش پاک سازی می شود. ارتفاع بستر فیلترهای شنی آنتراسیت بعد از چند مرحله شستشوی معکوس کاهش پیدا می کند. یکی از انواع مختلف فیلترهای تصفیه آب آنتراسیت، فیلترشنی تحت فشار است که افت ارتفاع بستر کمتر است و اگر طراحی خوبی داشته باشداین نوع افت ارتفاع به حدود 1 الی 2 درصد در طول یک سال می رسد.

نوع دیگر فیلتر زغال سنگ سیاه تصفیه آب، فیلترهای دوبستره است که معمولا فرار آنتراسیت به مقدار 5 الی 7 درصد (در عمل 10 درصد) ارتفاع در سال اتفاق می افتد. البته شایان تذکر است که هر چه میزان قطر و چگالی آنتراسیت بالا (قطر 2 الی 3 میلی متر و دانستیه حدود 900) باشد احتمال این که فرار بستر Anthracite در زمان شستشوی معکوس کم می باشد.

دلایل استفاده از آنتراسیت آب

همانطور که توضیح داد شد، آنتراسیت از جمله کانی های است که دارای بستری مناسب برای تصفیه آب و فاضلاب است و مزایای استفاده از Anthracite برای تصفیه آب شامل موارد زیر است:

  • کارایی بالاتر و طولانی تر فیلتر
  • نرخ جریان سرویس بالاتر
  • کاهش افت هد در برابر با بسترهای فیلتر تک مدیا
  • افزایش طول عمر بستر فیلتر
  • نرخ جریان سرویس بالاتر
  • کاهش نرخ شستشوی معکوس

آنتراسیت آب از کجا بخرم؟

در حال حاضر نمونه های تقلبی و بی کیفیت این کانی در بازار موجود است و شما برای خرید آنتراسیت فیلتر شنی باید به صورت زیرکانه عمل کنید. بدون شک بهترین راه مراجعه به مرکزی معتبر و مطمئن برای فروش آنتراسیت تصفیه آب می باشد. در حال حاضر فروشگاه آنلاین همدان سیلیکا(https://hamedansilica.com/) با تجربه ای نزدیک به 33 سال در عرصه صنعت کشور و فروش آنتراسیت آب با قیمت مناسب فعالیت دارد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aKJND2Mm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه