سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

برای سفر در ایام سرد سال و فرار از سرمای اکثر مناطق ایران، جنوب کشور را می توان بهترین مقصد در نظر گرفت. در میان شهرها و مناطق مختلف جنوبی کشور، چابهار به عنوان یکی از جذابترین مقاصد سفر در سالهای اخیر شناخته می شود. به خاطر آب و هوای مطبوع و دلنشین و مکان های دیدنی منحصربفرد و بی نظیر، تور چابهار از تهران یکی از محبوبترین تورهای مسافرتی در فصول سرد به شمار می رود. اگر قصد خرید تور چابهار و سفر به این سرزمین شگفت انگیز را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

تور چابهار از تهران و سایر شهرها از معتبرترین مجری تورهای چابهار

بهترین تور چابهار از تهران

در جنوبی ترین قسمت استان سیستان و بلوچستان بندری زیبا قرار دارد که با نام چابهار شناخته می شود. اگر به نقشه ایران نگاه کنید، در پایینترین نقطه و جنوب شرقی کشور چابهار را خواهید دید که در کرانه های دریای عمان واقع شده است. این بندر از نظر تجاری و بازرگانی اهمیت زیادی دارد و کشتی های اقیانوس پیما در آن پهلو می گیرند.

چابهار علاوه بر اهمیت اقتصادی، از نظر گردشگری نیز در جایگاه ویژه ای قرار دارد. وجود جاذبه های طبیعی و تاریخی خارق العاده ای که نظیر آنها در دنیا کم بوده و یا اصلا جایی مانندش پیدا نمی شود. بنابراین سفر به چابهار می تواند به یکی از خاطره انگیزترین سفرهای عمرتان تبدیل شود.

روش های مختلفی برای مسافرت به چابهار وجود دارد که خرید تور چابهار از تهران یکی از بهترین این روش ها محسوب می شود. اگر دوست دارید سفری راحت و به یادماندنی داشته باشید، می توانید به معتبرترین مجری های تور و آژانس های مسافرتی که فروش تور چابهار در تهران را انجام می دهند، مراجعه کنید.

از آنجایی که چابهار در فاصله دوری نسبت به اکثر شهرهای ایران و به ویژه پایتخت قرار دارد، تور هوایی چابهار از تهران یکی از بهترین گرینه های سفر به این بندر رویایی محسوب می شود. شما می توانید با خرید این تور و سوار شدن بر هواپیما در کمتر از چند ساعت به چابهار برسید.

البته امکان سفر به چابهار به صورت زمینی و با قطار نیز وجود دارد. با اینکه تور زمینی هزینه کمتری دارد اما مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود و خستگی بیشتری نیز برایتان به همراه دارد.

تور چابهار از تهران و اقامت در بهترین هتل ها

انتخاب یک هتل باکیفیت که امکانات و خدمات کاملی را ارائه می دهد، تاثیر زیادی در کیفیت سفر شما خواهد داشت. شما می توانید هنگام خرید تور چابهار از تهران یکی از هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این بندر جنوبی را انتخاب کنید تا اقامتی راحت و سفری فراموش نشدنی داشته باشید.

هتل 5 ستاره لیپار با موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به سواحل شگفت انگیز دریای عمان و مراکز خرید و جاهای دیدنی، بهترین هتل تور چابهار از تهران به شمار می رود. اگر به دنبال خرید بهترین تور چابهار در پایتخت هستید، باید تور چابهار از تهران با هواپیما و اقامت در هتل پنج ستاره لیپار را انتخاب کنید.

هتل های 4 ستاره لاله، فردوس و شاهان و هتل های 3 ستاره آذین و ونوس نیز دیگر هتل های منطقه چابهار هستند که می توانید هنگام خرید تور چابهار از تهران یکی از آنها را برای اقامت در نظر بگیرید. این هتل ها از امکانات رفاهی و خدمات عالی برخوردار بوده و جزو بهترین هتل های چابهار از نظر مسافران می باشند.

تور چابهار از تهران و سایر شهرها از معتبرترین مجری تورهای چابهار

تور چابهار از تهران و بازدید از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری

یکی از اصلی ترین بخش ها و ویژگی های تور چابهار از تهران، بازدید از جاذبه های توریستی طبیعی و تاریخی است. در جنوب کشور منطقه ای گسترده و وسیع در کرانه دریای عمان وجود دارد که به سواحل مکران شهرت یافته است. بخش بزرگی از این سواحل در استان سیستان و بلوچستان و منطقه چابهار و بخش دیگر آن در استان هرمزگان قرار دارد.

شما با خرید تور چابهار از تهران و سفر به منتهی الیه جنوب شرقی کشور، می توانید جاذبه های طبیعی و مکان هایی فوق العاده دیدنی و حیرت انگیز را در طول سواحل مکران بازدید کنید. جاذبه هایی شگفت انگیز که برخی از آنها در دنیا بی نظیرند و مثل و مانند آنها وجود ندارد.

از مهمترین دیدنی های چابهار می توان به انواع سواحل ماسه ای، صخره ای، مرجانی و شنی بکر . تماشایی مکران مانند ساحل کمب، ساحل پزم تیاب، ساحل بندر تنگ، ساحل دریا بزرگ و ... اشاره کرد. همچنین کوه های مریخی یا همان کوه های مینیاتوری، بندر بریس با صخره های عجیب و کشتی ها و لنج ها و قایق های کوچک و بزرگ ماهیگیری، روستای فوق العاده زیبای درک با تلاقی کویر و دریا، بندر گواتر و جنگل حرا، گل فشان های طبیعی، تالاب صورتی لیپار و ... دیگر جاذبه های طبیعی هستند که در تور چابهار می توانید از بازدید آنها نهایت لذت را ببرید.

تور چابهار از تهران و سایر شهرها از معتبرترین مجری تورهای چابهار

قیمت تور چابهار از تهران

قیمت تور چابهار از تهران با توجه به فاکتورهای مختلفی مشخص می شود. عوامل گوناگونی در تعیین قیمت این تور تاثیرگذارند که اصلی ترین آنها عبارتند از: روش و نوع حمل و نقل، کلاس پروازی، تاریخ سفر، نوع و درجه هتل محل اقامت، امکانات و خدمات رفاهی تور، بازدید ها و گشت ها، مدت زمان سفر و غیره. اما یکی از اصلی ترین مواردی که کمتر به آن توجه می شود مجری یا برگزار کننده تور چابهار است.

سازمان هایی که معتبر هستند به دلیل ارتباط دائمی و اعتبار بالای خود می توانند از طریق تخفیف های ویژه ای که از هتل های مختلف می گیرند هزینه تور را به شدت کاهش دهند. اقامت 24 یکی از این مجریان معتبر تورهای چابهار است که هم به شما امکان انتخاب هتل مدنظرتان را می دهد و هم تور چابهار از تهران و سایر نقاط کشور را با قیمتی مقرون به صرفه و ارزان امکان پذیر می سازد.

تورهای مشابه تور چابهار

با اینکه در چابهار جاذبه های گردشگری تاریخی و آثار باستانی نیز وجود دارد، اما بیشتر گردشگران به خاطر بازدید از جاهای دیدنی طبیعی و سواحل منحصربفرد به این منطقه سفر می کنند. اگر از علاقمندان به مکان های تاریخی هستید می توانید علاوه بر خرید تور چابهار از تهران، به سراغ تور یزد نیز بروید.

همانطور که گفتیم علاوه بر اینکه لازم است فاکتورهای مختلفی را هنگام رزرو تور چابهار در نظر بگیرید، انتخاب مجری تور هم اهمیت بالایی دارد. با انتخاب اقامت 24 هم مبلغ کمتری می پردازید و هم در هتل مدنظرتان اقامت خواهید داشت و مجبور به انتخاب و رزرو یک تور از بین تورهای از پیش تعیین شده نخواهید بود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2fmijNDG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
سمیرا عرب :
1 سال پیش
واقعااا چابهرا بکره خیلی خوبه حتما برید
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه