سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اصل از شرکت آبگونه

مزیت های دستگاه تصفیه آب خانگی به قدری زیاد و آشکار است که نیازی به ارائه ی توضیحات بیشتر در مورد اهمیت این نوع از دستگاه ها نیست. همه ی ما به خوبی می دانیم که تا چه اندازه ای سلامتی و زندگی ما به کیفیت آب آشامیدنی مان وابسته است. آب ناسالم می تواند عامل بروز بسیاری از بیماری ها در بدن انسان باشد. شما در صورتی می توانید از مزیت این نوع از دستگاه ها به خوبی استفاده کنید که اقدامات لازم جهت خرید بهترین و مرغوبترین انواع دستگاه برای تصفیه آب منزل را در اولویت خود قرار دهید. متاسفانه بسیاری از مشتریان عزیز ما سهل انگاری می کنند. بعد از خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی تقلبی نیز پشیمانی شما هیچ گونه فایده ای نخواهد داشت، چون هم بودجه ی در نظر گرفته شده را هدر داده اید و هم سلامتی خود و خانواده را به مخاطره انداخته اید.

برای اینکه بتوانید از کیفیت و کارایی دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر خود مطمئن باشید باید به طور دقیق بدانید این محصولات را از کجا سفارش می دهید. شرکت هایی را هدف قرار دهید که برای شما گارانتی لازم و معتبر را ارائه داده اند. در حال حاضر نیز انتخاب یک شرکت معتبر به همین آسانی نیست. ما در این بخش از مقاله در صدد آن هستیم به برخی از نکات مهم برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بپردازیم و هر یک از این نکات را به صورت جزیی مورد بررسی قرار دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال برای خرید آنلاین و اطلاع از قیمت های پیشنهادی انواع مختلف دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید با کارشناسان ما در شرکت آبگونه در تماس باشید، با کمال میل و صادقانه پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

سفارش دستگاه تصفیه آب خانگی اصل

باید و نبایدهای مهم خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

توصیه های مهم برای خرید بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی را جدی بگیرید. افرادی که از خرید این محصولات رضایت کافی ندارند بدون شک افرادی هستند که نا آگاهانه اقدامات خرید را انجام داده اند. شرکت آبگونه خدمات مشاوره ی رایگان را برای کاربران خود مد نظر قرار داده است. اگر تجربه و تخصص لازم برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را در لیست فروش ما ندارید حتما با ما در تماس باشید. متناسب با کیفیت آب ناحیه ی خود باید این نوع از محصولات را خریداری کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است شما یک دستگاه چند مرحله ای را سفارش دهید که اصلا مورد نیاز نیست، یا دستگاه تصفیه آبی را خریداری کنید که تعداد مراحل تصفیه در آن متناسب با سختی آب لوله کشی در منطقه شما نباشد. باید بدانید آب آشامیدنی در محدوده سکونت شما حاوی چه نوع آلاینده هایی است. باید و نبایدهای بسیاری برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی موجود است. در این بخش ما در نظر داریم به برخی از مهمترین آنها بپردازیم که عبارتند از:

کیفیت آب لوله کشی منزل

در اولین قدم برای خرید این محصولات کیفیت آب آشامیدنی خود را به خوبی بررسی کنید. منظور از کیفیت، آلاینده های موجود در آب و میزان سختی آن است. در صورتی که تجربه و تخصص کافی در این زمینه ندارید، تکنسین های شرکت آبگونه به کمک شما خواهند آمد. تکنسین های مجرب ما ضمن اندازه گیری دقیق میزان سختی آب توسط دستگاه های مخصوص تی دی اس سنج، آب لوله کشی منزل شما را الکترولیز می نمایند تا بتوانید از نزدیک میزان آلاینده های موجود را مشاهده نمایید. اگر میزان سختی آب محل زندگی شما کمتر از 100 PPM باشد در این صورت این آب مناسب است و نیازی به خرید این نوع از دستگاه ها ندارید و استفاده از آب لوله کشی نیز هیچ گونه مشکلی برای سلامت شما نخواهد داشت. اگر املاح زیادی داخل آب باشد، میزان سختی آن بیشتر از 200 PMM خواهد بود و در این صورت شما نیازمند به خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی هستید.

 سفارش دستگاه تصفیه آب خانگی اصل

آلاینده‌های مهم موجود در آب شهری

متناسب با ناحیه ای که در آن زندگی می کنید آلاینده های مختلفی می تواند در آب موجود باشد. آلاینده های فیزیکی همچون شن، ماسه، گچ، آهک، براده آهن، زنگ زدگی و ... و آلاینده های شیمیایی مانند نیتریت، نیترات، فسفات، گاز کلر، سموم کشاورزی و ... ازجمله مهمترین آلاینده های موجود در آب لوله کشی شهری بشمار می آیند. دستگاهی که برای تصفیه آب منزل خود انتخاب کرده اید باید به گونه ای باشد که قابلیت حذف این نوع از آلاینده ها را داشته باشد. در این صورت می توانید برای مدت زمانی طولانی از آب آشامیدنی سالم بهره مند شوید. در صورتی که آب لوله کشی محدوده شما از چاه تامین می شود حتما باید به فکر تصفیه و پالایش آلاینده های میکروبی داخل آب نیز باشید.

 

انتخاب با کیفیت ترین دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب بدان جهت مهم است که قرار است آب آشامیدنی خود را از آن دریافت کنید و کیفیت این آب می تواند در سلامت ما نقش بسیار مهمی داشته باشد. یک دستگاه تصفیه آب خانگی در صورتی می تواند برای شما مناسب باشد که متناسب با کیفیت آب محل زندگی تان و همچنین بودجه ای که برای این امر در نظر دارید انتخاب شود. همکاران ما متناسب با این دو فاکتور توصیه های سودمندی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

 

برند دستگاه تصفیه آب خانگی

برندهای مختلف از دستگاه های تصفیه آب خانگی در بازار موجود است. شما می توانید متناسب با بودجه ای که دارید بهترین برند این محصولات را سفارش دهید. در حال حاضر دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی توانسته اند محبوبیت زیادی به سوی خود جلب کنند. شما می توانید این نوع از دستگاه ها را با مدل های گوناگون در اولویت قرار دهید.

 

داشتن گارانتی معتبر تعویض قطعات

گارانتی ویژه ای که برای فروش این نوع از دستگاه ها برای شما ارائه می شود را جدی بگیرید. شرکت هایی که برای فروش محصولات خود گارانتی بازگشت کالا را در نظر دارند معمولا از کیفیت و کارایی محصولات خود مطمئن هستند. متاسفانه سودجویان همیشه در صحنه هستند، پس سعی کنید عاقلانه محصول دلخواه خود را انتخاب کنید تا بتوانید هم از کاربرد آن راضی باشید و هم گرفتار مشکلات بعدی نشوید. شرکت آبگونه گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات را برای تمام محصولات تولیدی خود در نظر گرفته است.

سفارش دستگاه تصفیه آب خانگی اصل

خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب خانگی

برخی از شرکت ها برای فروش محصولات خود خدمات پس از فروش از جمله نصب، سرویس های دوره ای و تعمیر را مدنظر دارند. این امر بدان جهت مهم است که بعد از خرید دستگاه تصفیه آب می توانید از خدمات دیگر آن نیز استفاده کنید و یا در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید بلافاصله با کارشناسان مربوطه در تماس باشید. شرکت آبگونه پالایش گستر نوین خدمات پس از فروش مادام العمر را برای همه ی محصولات خود در نظر گرفته است. شما می توانید به راحتی و با اطمینان از ما خرید کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل نیز لحظه ای تردید نکنید، ما خدمات تعمیر، سرویس و تعویض انواع فیلترهای این دستگاه ها را به تمامی خریداران عزیز ارائه خواهیم داد.

 

طراحی دستگاه تصفیه آب خانگی

طراحی دستگاه تصفیه از دیگر فاکتورهایی است که باید در خرید این محصولات مورد بررسی قرار گیرد. مدل های مختلف این دستگاه ها به صورت زیر سینکی کلاسیک و اینلاین یا بصورت رومیزی تولید می شوند. متناسب با دکوراسیون منزل خود و سلیقه ی فردی می توانید آن ها را انتخاب کنید. در حال حاضر انواع دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی بیشتر از سایر مدل ها مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

  

ظرفیت آب تولیدی روزانه توسط دستگاه تصفیه آب خانگی

ظرفیت تولید آب توسط دستگاه تصفیه آب خانگی را در زمان خرید حتما چک کنید. میزان تولید آب در این دستگاه ها باید به گونه ای باشد که نیاز مصارف آب شرب منزل شما را به راحتی برطرف نمایند. بر اساس تعداد اعضای خانواده و میزان حدودی مصرف آب شرب می توانید دستگاه تصفیه آب خانگی مناسبی را انتخاب کنید. تمامی مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی تولیدی توسط شرکت آبگونه به فیلترهای اسمز معکوس ( ممبران ) 13 لایه 75 گالنی مجهز بوده و توانایی تولید 25 لیتر آب در هر ساعت و 300 لیتر آب در روز را دارا هستند. قبل از ثبت سفارش و خرید دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود حتما نظرات کارشناسی مشاوران آبگونه را جویا شوید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wYKAZbk8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه