پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

توییتر در یک هفته پس از خرید ایلان ماسک، بیش از 1.3 میلیون کاربر خود را از دست داد

در این گزارش آمده که پس از تصاحب ماسک، حدود 877 هزار حساب غیرفعال شده و 497 هزار حساب دیگر به حالت تعلیق درآمده است.

در هفته ای که «ایلان ماسک» توییتر را در معامله ای با ارزش 44 میلیارد دلار خریداری کرد، این پلتفرم شبکه اجتماعی بیش از 1.3 میلیون کاربر خود را از دست داده است.

توییتر بیش از 1.3 میلیون کاربر خود را از دست داد

شرکت Bot Sentinel که عملکرد و رفتارها در توییتر را با تجزیه و تحلیل بیش از 3.1 میلیون حساب و فعالیت روزانه آن ها ردیابی می کند، در گزارش جدیدی ادعا می کند که بین 27 اکتبر تا اول نوامبر، حدود 877 هزار حساب غیرفعال شده و 497 هزار حساب دیگر به حالت تعلیق درآمده است. در این گزارش قید شده که این میزان، بیش از دو برابر تعداد معمول است.

«کریستوفر بوزی»، بنیانگذار Bot Sentinel توضیح می دهد:

«ما شاهد افزایش غیرفعال کردن حساب ها توسط کاربران و همچنین تعلیق حساب های توییتر هستیم.»

بوزی ادامه داد که او و Bot Sentinel این اعداد را با بررسی نسبت کاربرانی که پس از تصدی ماسک حساب های خود را غیرفعال کرده یا به حالت تعلیق در آورده اند، محاسبه کرده اند و سپس این درصد را در کل پایگاه کاربران توییتر که حدود 237 میلیون «کاربر فعال روزانه قابل کسب درآمد» است، اعمال کرده اند.

تعداد حساب های غیرفعال شده توییتر پیش از خرید ایلان ماسک

در همین رابطه، یک هفته قبل از خرید توییتر توسط ماسک، 5958 حساب کاربری غیرفعال یا تعلیق شده بوده که نشان دهنده افزایش بیش از 200 درصدی تعداد حساب های از دست رفته پس از خرید ایلان ماسک است.

بوزی توضیح می دهد:

«ما معتقدیم افزایش غیرفعال سازی ها به دلیل ناراحتی مردم از خرید توییتر ایلان ماسک و تصمیم به غیرفعال کردن حساب های خود نوعی نمایش این اعتراض است.»

این خبر در حالی منتشر شده که اخیرا طبق اسناد داخلی توییتر در گزارش دیگری گفته شده بود که میزان رشد کاربران با مدیریت ایلان ماسک رکورد زده است. خود ایلان ماسک نیز در توییتی نوشت: «استفاده از توییتر به بالاترین حد خود رسیده است». علاوه بر این، به عنوان یکی از اولین برنامه های ماسک گفته شده بود که او قصد دارد ممنوعیت دائمی کاربران را لغو کند.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AtteUOWX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه