یکشنبه, ۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 25 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به طورکلی بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل به عنوان یکی از اصلی ترین و در عین حال مهمترین دغدغه های متخصصین سئو در نظر گرفته می شود. به بیان ساده تر می توان گفت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تنها زمانی صورت می گیرد که تکنیک های سئو سایت به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار بگیرند.

لازم به ذکر است اغلب افراد در حین جستجوی مطلب در گوگل صفحه را به سمت پایین اسکرول نمی کنند؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل موضوع بسیار مهمی شناخته می شود؛ زیرا تا حد امکان به شما کمک می کند میزان بازدید سایت افزایش یابد.

در نظر داشته باشید رقابت برای قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل روز به روز در حال افزایش می باشد؛ به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا با استفاده از تکنیک های روز دنیا سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید.

توجه فرمایید برای قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل ابتدا به ارتقای سایت خود اقدام کنید سپس به کمک آموزش های جدید و با استفاده از تکنیک های مناسب رتبه سایت خود را از افزایش دهید.
 

تکنیک ها و عوامل موثر بر بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل:

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل

برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل انجام برخی از تکنیک ها بسیار موثر می باشد که برخی از آن ها عبارتند از:

1. به کارگیری کلمات کلیدی طولانی:

اگر بنا به هر دلیلی برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رنک مناسبی دریافت نمی کنید به شما توصیه می کنیم استفاده از کلمات کلیدی طولانی را در اولویت خود قرار دهید. تحت عنوان مثال اگر در مورد سئو سایت صفحه شما در رتبه های برتر گوگل قرار نمی گیرد به شما توصیه می کنیم عبارت کلیدی طولانی تری همچون سئو سایت برای کسب و کارهای اینترنتی را به کار ببرید.

در نظر داشته باشید استفاده از عبارات طولانی در برخی از موارد ترافیک بسیار زیادی را به همراه ندارد. به بیان ساده تر تنها در صورتی می توانید بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهید که از عبارت کلیدی طولانی تری استفاده کنید؛ به طوری که مجموع تعداد زیادی از آنها در محتوای شما به کار رفته باشد.

لازم به ذکر است بخش بسیار مهمی از جستجوی گوگل به عبارت های کلیدی طولانی مربوط می شود. در اصل گرفتن رتبه به کمک عبارت کلیدی طولانی بسیار راحت تر انجام می شود؛ زیرا با استفاده از عبارت کلیدی طولانی میزان رقابت کمتر می شود.

توجه فرمایید بر اساس نتایج منتشر شده تمرکز گوگل غالباً بر روی عبارات کلیدی طولانی می باشد؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت با ارائه اطلاعات دقیق در خصوص مسئله مورد نظر کاربران می توانید عملکرد بسیار خوبی در زمینه بالا آمدن سایت در صفحه اول ارائه دهید .

2. استفاده از :Adwords

ممکن است تصور کنید Adwords در جذب ترافیک طبیعی برای سایت شما عملکرد مناسبی ارائه نمی دهد. در خصوص این مسئله باید خدمت شما عرض کنیم اغلب صفحات گوگل با سایت هایی که از تبلیغات پولی استفاده می کنند انباشته می شود؛ بنابراین در صورت اسکرول نکردن صفحه توسط کاربر این احتمال وجود دارد امکان استفاده از نتایج تبلیغات پولی افزایش یابد.

لازم به ذکر است نتایج به دست آمده توسط Adwords با عبارات کلیدی جستجو شده به طور کامل ارتباط ندارد؛ به همین دلیل لزوماً برای عبارت کلیدی مورد نظر محتوا تولید نکنید. به بیان ساده تر می توان گفت تنها در مورد محصول یا خدمات مورد نظر توضیح داده و کاربران را به سایت خود جذب کنید.

با توجه به توضیحات داده شده می توان نتیجه گرفت نحوه بالا آمدن سایت از صفحه اول گوگل توسط Adwords کمی متفاوت انجام می شود اما در بهبود عملکرد کسب و کار شما نقش موثری ایفا می کند.

3. افزایش تولید مقاله در مقایسه با رقیبان:

همانطور که مطلع هستید استفاده از عبارت کلیدی مشابه در تمامی پست ها اشتباه می باشد. به بیان ساده تر می توان گفت بهترین نوع استراتژی تمرکز بر دو عبارت کلیدی می باشد.

لازم به ذکر است تولید مقاله های بسیار زیاد در وبسایت در افزایش عملکرد سایت نقش موثری ایفا می کند.

در اصل با افزایش محتوای تولیدی در سایت، شانس شما برای دریافت رنک های برتر افزایش می یابد.

در نظر داشته باشید با افزایش مقاله های تولیدی در سایت میزان انتشار هر یک از آنها افزایش می یابد؛ بنابراین هر یک از آنها می توانند به صورت جداگانه ترافیک مخصوصی برای سایت شما ایجاد کنند.

با توجه به توضیحات داده شده به شما توصیه می کنیم در ابتدای هر هفته یا هر ماه در خصوص عبارت های کلیدی مورد نظر تحقیقات لازم را انجام دهید و تصمیم بگیرید کدام محتوا برای سایت شما مفید می باشد. در نهایت با خیال راحت و با استفاده از یک برنامه کاربردی فعالیت خود را در خصوص نوشتن مقاله انجام دهید؛ در این صورت می توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید.

توجه فرمایید طول محتوا یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل می باشد. به بیان ساده تر می توان گفت گوگل برای آن دسته از محتواها که کمتر از هزار کلمه هستند اعتبار زیادی مشخص نمی کند.

با توجه به توضیحات داده شده به شما پیشنهاد می دهیم در صورت انتشار مقاله های کوتاه در سایت خود به سرعت به اضافه کردن مطالب جدید اقدام کنید یا در نهایت به پیاده سازی محتوا های جدید بر روی هریک از آن ها اقدام نمایید.

4. تولید عناوین جذب کننده:

از مهمترین بخش های تولید محتوا می توان به استفاده از عناوین جذاب اشاره کرد. به بیان ساده تر می توان گفت بدون استفاده از عنوان های جذاب و ترغیب کننده این احتمال وجود دارد پروسه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با مشکل روبرو شود.

در نظر داشته باشید بدون استفاده از یک عنوان جذاب، بهترین محتوا نیز با استقبال کمتری روبه رو می شود.

با توجه به توضیحات داده شده به شما توصیه می کنیم پیش از انتشار محتوا در وبسایت حتماً برای چندین مرتبه به تغییر عنوان اقدام کنید تا در نهایت بهترین متن را که از نظر کاربران جذاب می باشد انتخاب کنید.

توجه فرمایید برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل، تولید و بهینه سازی عنوان های محتوا گزینه بسیار مهمی در نظر گرفته می شود؛ بنابراین به شما توصیه می کنیم پیش از شروع محتوا نویسی حتما آموزش های لازم را در مورد سئو دریافت کنید.

5. بهینه سازی سرعت سایت:

به طور کلی صفحه سایت شما باید به گونه ای طراحی شود تا با بالاترین سرعت بر روی تمامی دستگاه ها بارگذاری شود. به بیان ساده تر می توان گفت پایین بودن سرعت صفحه وب سایت یکی از نکات منفی در نظر گرفته می شود.

لازم به ذکر است به منظور بررسی بهینه بودن سرعت بارگذاری سایت خود به شما توصیه می کنیم از ابزارهای گوناگون در این زمینه استفاده نمایید؛ بنابراین به منظور بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل باید بررسی بهینه سازی سرعت سایت را در اولویت خود قرار دهید.

6. توجه به اعتبار نام دامنه:

به طور کلی افزایش مدت زمان برخورداری از یک دامنه وب سایت باعث می شود رنک وبسایت شما ارزش بیشتری داشته باشد.

در اصل هر چقدر محتوای با ارزش تری در دامنه استفاده شود میزان اعتبار نیز به مراتب بیشتر می شود. با توجه به توضیحات داده شده به شما پیشنهاد می کنیم تا حد امکان استفاده از عبارت کلیدی اصلی کسب و کار اینترنتی را در دامنه وب سایت به کار بگیرید

در این صورت شانس شما برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل بیشتر می شود.

لازم به ذکر است شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طراحی سایت تهران کمک بگیرید.

هزینه بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل:

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل

به طور کلی این هزینه سئو سایت با در نظر گرفتن فاکتور های خاصی مشخص می شود که برخی از آن ها عبارتند از:

میزان رقابت پذیری حوزه

تعداد کلمات کلیدی 

بودجه سایت مورد نظر

تعداد بک لینک ها

ریپورتاژ های استفاده شده

نوع کلمات کلیدی 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/S1shL6vO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه