چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 15 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

مجله فوربز سامسونگ را به عنوان بهترین کارفرمای دنیا انتخاب کرد. در این رتبه بندی، مایکروسافت در رده دوم و اپل در رده پنجم قرار گرفتند.

مجله فوربز برای سومین سال متوالی سامسونگ را «بهترین کارفرمای دنیا» خطاب کرده است. فوربز برای رتبه بندی بهترین شرکت ها با بیش از ۱۵۰٬۰۰۰ نفر کارمند در ۸۰۰ شرکت فعال در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و سایر کشورها مصاحبه کرد.

سامسونگ بهترین کارفرمای دنیا، مایکروسافت در رده دوم و اپل در رده پنجم

در قالب نظرسنجی فوربز از کارمندان خواسته شد تمایل خود را برای پیشنهاد کارفرمایان به خانواده و دوستان در قالب امتیاز اعلام کنند. کارمندان در زمینه های مختلف شامل تأثیر اقتصادی، برابری جنسیتی، مسئولیت پذیری و توسعه استعداد نیز به شرکت ها امتیاز دادند. کارمندان سامسونگ ازجمله افرادی بودند که بیشترین رضایت شغلی را داشتند.

فوربز می گوید شرکت ها از مشارکت در روند نظرسنجی منع شده اند و همین موضوع اعتبار نتایج را بیشتر می کند. به علاوه، هویت تمامی کسانی که در نظرسنجی شرکت می کنند، ناشناس باقی می ماند. فوربز می گوید پدیده «استعفای بزرگ» که در آن تعداد زیادی از کارمندان به صورت داوطلبانه در حال ترک شغل خود هستند، همچنان به قوت خود باقی است. این پدیده از اوایل سال ۲۰۲۱ شروع شد. کارکنان بیشتر از هر زمان دیگری برای حقوق و مزایای کاری بهتر ارزش قائل اند و به فرصت های پیشرفت و تعادل بین کار و زندگی اهمیت بیشتری می دهند.

گروه تجاری سامسونگ که ۲۶۶٬۶۷۳ کارمند دارد، بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان بهترین کارفرمای دنیا از دیدگاه مجله فوربز شناخته شد. سامسونگ برای کسب این جایگاه توانست بهتر از مایکروسافت، آلفابت، اپل، ادوبی، دل و... ظاهر شود. فوربز سامسونگ را یکی از «بهترین کارفرمایان برای نیروهای جدید» نیز خطاب کرده است. در رتبه بندی فوربز، مایکروسافت پس از سامسونگ، دومین کارفرمای برتر دنیا شد. اپل پایین تر از IBM و آلفابت و بالاتر از شرکت هایی مثل دل و ادوبی توانست رتبه پنجم را ازآنِ خود کند.

منبع : zoomit
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SXidoV0p
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه