دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین روش برای دانلود رایگان نرم افزار چیست؟ نرم افزارهای روبیکا و ایتا چه ویژگی هایی دارند؟ چرا برای دانلود رایگان نرم افزار از سایت پاتوق یو استفاده کنیم؟ با تولید گوشی هوشمند و عرضه آن به بازار جهانی، افراد زیادی نسبت به آموزش و یادگیری گوشی، برنامه نویسی و.. علاقه مند شدند. پس از گذشت مدت کوتاهی نرم افزارهای کاربردی و اپلیکیشن های پیام رسان نیز تولید شدند. در چند سال گذشته برخی از برنامه نویسان ایرانی، نرم افزارهای خوبی را تولید کرده اند.

بر این اساس می توان به روبیکا و ایتا اشاره نمود که در کنار قابلیت های زیادی که دارند، نیازی به استفاده از فیلترشکن نیز نخواهند داشت. با استفاده از پیام رسان های داخلی مصرف اینترنت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند و این در حالی است که برای استفاده از نرم افزارهای خارجی باید از اینترنت بین المللی استفاده نمایید. در ادامه مزایای دانلود رایگان نرم افزار جدید از سایت پاتوق یو و استفاده از پیام رسان های ایتا و روبیکا را بررسی می کنیم.

معرفی نرم افزارهای کاربردی ایتا و روبیکا

 بررسی نرم افزار ایتا

نرم افزار ایتا یکی از جدیدترین پیام رسان های ایرانی است که با هدف تسهیل ارسال پیام و اشتراک گذاری فایل های عکس و فیلم و... تولید شده است. برخلاف بسیاری از نرم افزارهای خارجی، دانلود ایتا رایگان است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود. استفاده از این پیام رسان داخلی پس از اعمال فیلترینگ تلگرام افزایش پیدا کرد تا جایی که بیش از پانصد هزار نفر این اپلیکیشن را نصب کردند. جالب اینجاست که تبلیغات گسترده نرم افزار ایتا در کنار پیام رسان های دیگری مانند سروش، آی گپ و... انجام شد اما این پیام رسان بیشتر از نرم افزارهای دیگر مورد توجه قرار گرفت. در ادامه مزایای استفاده از ایتا را بررسی می نماییم.

مزایای دانلود ایتا

با دانلود ایتا نسخه جدید می توان از مزایای زیر بهره مند شد:

استفاده از فیلترشکن را فراموش کنید: در طی سال های گذشته و با توجه به سیاست های کشور، برخی از پیام رسان های خارجی فیلتر شده اند. به همین دلیل استفاده کردن از آنها با محدودیت های زیادی روبرو شده است. این در حالی است که برای جبران کمبود این اپلیکیشن ها، پیام رسان های داخلی تولید شده اند. با توجه به اینکه برای استفاده از نرم افزار ایتا نیازی به نصب وی پی ان نخواهد بود، استفاده از آن با محدودیت همراه نمی باشد. به علاوه با سرعت کم اینترنت نیز می توانید به راحتی از این اپلیکیشن استفاده کنید.

از قابلیت های مختلف بهره مند شوید: با دانلود ایتا مستقیم دیگر نیازی به نصب پیام رسان های خارجی نخواهد بود. نرم افزار ایتا بیشتر قابلیت های تلگرام را دارد. به همین دلیل نیازی به استفاده کردن از اپلیکیشن های خارجی نخواهد بود. عضویت در کانال ها و گروه های دوستان و آشنایان، استفاده کردن از کانال های خبری، اشتراک گذاری فایل و... از قابلیت های خوبی است که در نرم افزار ایتا در نظر گرفته شده است. با این تفاسیر لازم نیست برای استفاده از این قابلیت ها به سراغ نرم افزارهای دیگر بروید.

حجم مصرفی اینترنت را مدیریت کنید: با دانلود ایتا و نصب آن می توانید حجم مصرفی اینترنت را مدیریت نمایید. با استفاده از پیام رسان های خارجی، مجبور به استفاده از فیلترشکن خواهید شد. با این تفاسیر بخش اعظمی از ترافیک شما با روشن شدن فیلترشکن مصرف خواهد شد. این در حالی است که با استفاده از پیام رسان های داخلی نیازی به وی پی ان نخواهید داشت و در مصرف اینترنت نیز صرفه جویی خواهید کرد.

پشتیبانی مناسب: با دانلود ایتا می توانید از پشتیبانی مناسب و قابل قبولی نیز بهره مند شوید. در صورت وجود پرسش می توانید به تیم پشتیبانی نرم افزار مراجعه نمایید و با طرح پرسش و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید. این در حالی است که در نرم افزارهای خارجی امکان بهره مندی از پشتیبانی به حداقل رسیده است. چرا که ارسال ایمیل، طرح پرسش و... پروسه زمانبری خواهد بود.

معرفی نرم افزارهای کاربردی ایتا و روبیکا

آپدیت های جدید: با دانلود ایتا، امکان دسترسی به آپدیت های جدید برنامه وجود خواهد داشت. با این تفاسیر تیم پشتیبانی ایتا تلاش کرده است تا برای رفع خطا در نسخه های قبلی نرم افزار یا اضافه کردن قابلیت های جدید، مشکلات احتمالی را تا حدود زیادی برطرف نماید. با این حال در بیشتر اپلیکیشن های خارجی، ارائه آپدیت های جدید با سرعت کمتری انجام می شود و استفاده از نرم افزار را با مشکل مواجه می کند.

پیام رسان های داخلی معتبر هستند

 برخلاف بسیاری از تفکرات اشتباهی که در مورد نرم افزارهای داخلی وجود دارد، این اپلیکیشن ها از امنیت خوبی برخوردار هستند. به علاوه با استفاده از آنها می توانید محتوای محرمانه خود را به راحتی ارسال نمایید. علاوه بر این در صورت بروز مشکلات مختلف امکان برطرف نمودن آنها آسانتر خواهد بود.

مزایای دانلود روبیکا

با دانلود روبیکا مستقیم می توانید از قابلیت های کاربردی نرم افزار استفاده کنید. روبیکا نیز مانند نرم افزار ایتا در دسته اپلیکیشن های پیام رسان قرار می گیرد. با این تفاوت که فضایی متفاوت تر دارد و از طراحی جالبی برخوردار می باشد. روبیکا علاوه بر مزیت هایی که برای ایتا گفتیم، امکاناتی مشابه با اینستاگرام را دارد. با این تفاوت که در روبیکا دست کاربر برای به اشتراک گذاری محتوا بازتر است. علاوه بر این کاربر می تواند بدون دغدغه و با اینترنت رایگان از این نرم افزار استفاده کند. با این تفاسیر اپراتورهای تلفن همراه، برای استفاده از روبیکا ترافیک شما را کم نمی کنند.

معرفی نرم افزارهای کاربردی ایتا و روبیکا

همین موضوع باعث شده است تا افراد زیادی ترغیب به استفاده از روبیکا شوند. بنابراین با استفاده از روبیکا، نیازی به خرید بسته های اینترنتی گران قیمت نخواهد بود. علاوه بر موارد فوق، مزایایی مانند رایگان بودن اکانت، وجود امکانات جدید، دسترسی به برنامه های تلویزیونی و... از عمده دلایلی هستند که سبب محبوبیت روبیکا در بین مردم شده است. با این تفاسیر در مقاله دیگری به طور مفصل مزیت های روبیکا را بررسی خواهیم کرد. برای دانلود ایتا و روبیکا می توانید از سایت پاتوق یو استفاده نمایید. پاتوق یو یکی از بهترین سایت های ایرانی است که امکان دانلود رایگان نرم افزارهای مختلف را فراهم نموده است. بنابراین بدون نیاز به پرداخت هزینه و به آسانی می توانید جدیدترین نسخه های نرم افزار را نصب کرده و از امکانات مختلف آن استفاده نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ai0zuoGq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه