دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

صنایع غذایی یکی از پرسود ترین صنایع برای سرمایه گذاری هستند. بسیاری از سرمایه گذاران، با استفاده از فرصتی که در این بازار وجود دارد، پا به این عرصه گذاشته اند و توانسته اند سود خوبی از کسب وکارهای مربوط به این حوزه کسب کنند. نکته مهم بعدی درمورد این صنایع، علاقه مندی بسیاری از افراد به رستوران داری و فعالیت های اینگونه است. علاوه بر سودی که در کسب وکارهای این صنعت وجود دارد، لذت تعامل با مردم و کارآفرینی، باعث شده تا صنایع غذایی، به یکی از محبوب ترین صنایع برای ورود سرمایه گذاران و کارآفرینان تبدیل شوند. با توجه به نکات گفته شده، در اینجا قصد داریم تا 3 کسب وکار که جزء برترین و پرسودترین کسب وکارهای صنعت غذایی هستند را به شما معرفی کنیم.

۳ ایده سودآور و پردرآمد در صنعت غذایی ایران

فرصتی بی نظیر در راه اندازی کترینگ

کترینگ ها از آن دسته کسب وکارهایی هستند که به نسبت کسب وکارهای دیگر در این حوزه، سرمایۀ اولیه کمتری نیاز دارند. در راه اندازی کترینگ ، مشتریان هدف بیشتر ارگان ها، شرکت ها و مجتمع ها هستند. بسیاری از افراد شاغل به دلیل مشغله های فراوانی که دارند، فرصت پخت غذا در منزل را ندارند، درنتیجه اقدام به تهیه غذا از بیرون می نمایند. در این شرایط، نیاز به وجود کسب وکاری که غذاهای خانگی تازه و گرم در اختیار مردم قرار بدهد، حس می شود. کترینگ ها به سبب نداشتن فضای نشستن یا به عبارت دیگر بیرون بر بودن، نیازی به تهیه مکانی برای نشستن افراد نیستند، درنتیجه در هزینه های راه اندازی کترینگ با دیگر کسب و کارها، تفاوت قابل توجهی دیده می شود.

به طور کلی مزایای راه اندازی کترینگ عبارت اند از:

  • عدم نیاز به فضای بسیار بزرگ
  • امکان عقد قرارداد با نهادها و ارگان ها
  • بازگشت سرمایه سریع
  • امکان کسب سود بالا
  • عدم نیاز به سرمایه بسیار زیاد

۳ ایده سودآور و پردرآمد در صنعت غذایی ایران

راه اندازی سوپرمارکت

همه افراد حداقل چندین بار در زندگی خود از سوپرمارکت ها خرید کرده اند. سوپر مارکت، فضایی است که در آن انواع مختلفی از مواد غذایی، مواد بهداشتی و لوازم مصرفی یافت می شود. این کسب وکار به سبب تأمین کردن نیاز روزانه مردم به مواد خوراکی، شوینده، بهداشتی و ... همواره مشتریان زیادی دارد. موارد زیر تنها برخی از اقلام موجود در سوپرمارکت ها هستند:

  • خوراکی و تنقلات
  • مواد غذایی
  • مواد شوینده
  • انواع لبنیات
  • دخانیات
  • مواد مصرفی
  • نوشیدنی ها

راه اندازی سوپرمارکت یک ایده جذاب برای سرمایه گذارانی است که قصد شروع یک کسب وکار کوچک و پرسود را در ذهن خود می پرورانند.

۳ ایده سودآور و پردرآمد در صنعت غذایی ایران

راه اندازی فودکورت، همه چیز در یکجا

فودکورت ها، بهترین فرصت برای کسب سود زیاد هستند. راه اندازی فودکورت ، برخلاف کترینگ و رستوران، سرمایه زیادی نیاز دارد. اما میزان سودی که می توان از این طریق دریافت کرد قابل مقایسه با کترینگ و رستوران نیست. باید اشاره کرد که راه اندازی فودکورت چالش های بسیار زیادی دارد. طی کردن همه این مراحل، یعنی از انتخاب موقعیت مناسب گرفته تا استخدام پرسنل و بازاریابی؛ نیازمند تجربه بالایی است که هر شخص و مجموعه ای امکان انجام آن را ندارد.

از مزایای راه اندازی فودکورت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کسب سود بسیار بالا
  • کمک به کسب و کارهای مجاور
  • امکان فراهم سازی یک فضای دلنشین برای تعامل
  • ایجاد چندین فرصت شغلی برای افراد مختلف
  • فراهم کردن شرایطی دلپذیر برای افراد با سلیقه غذایی متفاوت

سخن پایانی

همانطور که گفتیم صنایع غذایی فرصت خوبی برای سرمایه گذاری و کسب سود هستند. سرمایه گذاران و علاقه مندان به این حوزه، می توانند با استفاده از شرایط موجود، علاوه بر دستیابی به درآمد و سود خوب، با ایجاد فرصت های شغلی مختلف، کارآفرینی کنند. علاوه بر جذابیت های مالی، راه اندازی کسب وکارهایی نظیر رستوران یا کترینگ، رویای دیرینه بسیار از افراد بوده است که رسیدن به آن، حس شیرین و وصف ناپذیری است. با گذر از تمام این موارد، باید توجه داشت که جوامع امروزی نیاز قابل توجهی به این نوع کسب وکارها دارند. چراکه این دسته از مشاغل علاوه بر تأمین نیاز جامعه به خوراک، فرصت گشت وگذار و همنشینی با عزیزان و دوستان را در اختیار افراد قرار می دهند.

۳ ایده سودآور و پردرآمد در صنعت غذایی ایران

مجموعۀ بیک صنعت، همراه در راه اندازی کسب وکار

در مسیر راه اندازی کترینگ، فودکورت و سوپرمارکت دشواری ها و مشکلات فراوانی وجود دارد که گذرکردن از آن ها، نیازمند تجربه و تخصص بالایی در زمینه راه اندازی است. مجموعۀ بیک صنعت به عنوان یکی از برترین مجموعه های حاضر در زمینه راه اندازی فودکورت، کترینگ، سوپرمارکت و ... آماده ارائه خدمات مشاوره و همراهی در این زمینه است. این مجموعه، تیمی متشکل از افراد متخصص و باتجربه بوده که در کارنامه فعالیت های خود، 3 دهه فعالیت مستمر و موفق به ثبت رسانده است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yVJOJgKg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه