پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

انتظار می رود تا معامله بین توییتر و ایلان ماسک تا فردا (جمعه 6 آبان) نهایی شود.

اخیرا در گزارشی از واشنگتن پست گفته شده بود که ایلان ماسک قصد دارد پس از خرید توییتر، 75 درصد کارکنان آن را اخراج کند. حالا در گزارش جدیدی گفته شده که ماسک به کارمندان این شرکت گفته که قصد ندارد پس از نهایی شدن معامله اش، آن ها را اخراج کند و ظاهرا از تصمیم خود صرف نظر کرده است.

صرف نظر ایلان ماسک از اخراج 75 درصد نیروهای توییتر

همانطور که بلومبرگ به نقل از منابع آشنا به موضوع خود گزارش کرده، ثروتمندترین فرد جهان، ظاهرا از تصمیم خود صرف نظر کرده است. ماسک که اکنون در پروفایل توییترش، خود را به عنوان «Chief Twit» (رئیس توییتر) معرفی کرده، به تازگی ویدیویی را منتشر کرده بود که مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفت. در این ویدیو، مدیرعامل تسلا با یک سینک دستشویی وارد دفتر مرکزی توییتر می شود!

با این حال، به گفته منابع بلومبرگ، حتی اگر ایلان ماسک از تصمیم خود برای اخراج 75 درصد نیروهای توییتر صرف نظر کرده باشد، همچنان انتظار می رود که پس از نهایی شدن معامله بین او و این شبکه اجتماعی، بسیاری از کارکنان توییتر شغل خود را از دست دهند.

بر اساس این گزارش، کارمندان توییتر همچنان نگران اخراج خود پس از تصاحب شرکت توسط ماسک هستند. توییتر در 24 کشور جهان 7500 کارمند دارد.

انتظار می رود تا معامله 44 میلیارد دلاری این میلیاردر برای خرید شبکه اجتماعی محبوب، پس از چندین ماه حواشی مختلف، در روز جمعه نهایی شود. ماسک تا روز 6 آبان فرصت دارد تا خرید توییتر را به سرانجام برساند. ایلان ماسک پیش تر به خاطر تردید بر سر تعداد بات ها و اکانت های جعلی توییتر از این معامله خارج شده بود. ولی چند هفته پیش در یک چرخش نظر 180 درجه ای اعلام کرد که معامله خود را تکمیل خواهد کرد. حالا باید ببینیم که تا فردا بالاخره چه اتفاقی خواهد افتاد و چه تصمیماتی گرفته می شود.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jsABPTBP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه