دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سئو سایت به معنای بهینه سازی تمامی المان های مهم و تاثیر گذار از نگاه ربات و الگوریتم های موتورهای جستجو مثل گوگل است. خدمات سئو سایت هم در جهت بهینه سازی تمامی مواردی که میشود بهبود یابد تا یک وب سایت در کلمات کلیدی مختلف و ارزشمند در صفحه اول و در رتبه های بالا قرار گیرد. وقتی یک سایت در کلمات بسیار زیادی در بالای صفحه اول گوگل باشد کلیک های زیادی دریافت خواهد کرد و کاربران زیادی با وبسایت آشنا می شوند و همین مساله کم کم به برند شدن آن سایت در آن حوزه تخصصی کمک می کند.

اگر سایتی در رتبه های یک گوگل باشد در همه کلمات کلیدی و نوشتارهای مختلفی که مفاهیم کلیدی آن کسب و کار اینترنتی دارد، این سایت در آن حوزه برند خواهد شد. اگر در چنل ها یا شاخه های دیگر بازاریابی دیجیتال و حتی بازاریابی سنتی کار کند و اسم و لوگو خود را به دید مخاطبان هدف برساند، آنها با سرچ کردن در گوگل و دیدن این سایت در رتبه یک یک نگاه ویژه ای به این شرکت و خدمات یا محصول آن خواهند داشت.

یاسئومی + برند سازی و سئو

برند سازی با سئو سایت یکی از خدماتی است که در شرکت یاسئومی ارائه می شود. هدف خدمات سئو سایت تخصصی و تضمینی یاسئومی ایجاد ترافیک موثر و تبدیل آن به مشتری است. در جهت برند شدن سایت شما در حوزه خودش می توانید روی خدمات تخصصی سئو ما حساب کنید.

برند سازی با سئو سایت (خدمات تخصصی سئو سایت + برندینگ)

سئو سایت (SEO Website) چیست؟

سئو به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. سئو سایت (Search Engine Optimization) در سال های 2020 به بعد معنای عمیق تری به خود گرفته است. با رشد گوگل و قدرتمند تر شدن الگوریتم های گوگل نمایش های اطلاعات به کاربران خیلی دقیق تر شده است و کاربران در کمترین زمان بهترین نتیجه را دریافت می کنند. فهم بهتر گوگل در زمینه کلمات، متن ها، صفحات سایت ها یا وب پیج ها باعث شده نتایج را بهتر نشان دهد و این یعنی قوی تری شدن خروجی میلیون ها خط کد که در 22 سال گذشته زده شده است.

برندینگ چیست؟ | Branding

برندینگ با این مدل ذهنی شناخته می شود که، تفاوت یک محصول یا خدمت در بین همه رقبا معنای برندینگ است. برندینگ از روز اول با تعیین لوگو، رنگ سازمانی، ویژگی های خاص محصول یا سرویس و ... در حال ایجاد شدن است و در گذر زمان و با بیشتر دیده شدن و استفاده شدن توسط کاربران هدف (مشتریان) به سمت و سوی برند شدن (شناخته بودن اسم) حرکت می کند.

متخصص برند سازی و برندینگ در ایران و جهان همه در مورد اهمیت دیده شدن اسم برند هم نظر هستند و چه بهتر که این دیده شدن در بستر وب و در سایت گوگل باشد. کاربرانی که در گوگل سرچ می کنند با سایت هایی که لیست می شوند غریبه هستند و این یعنی اگر در رتبه های اول باشید کسانی شما را پیدا می کنند که قبلا شما را نمیشناختند و ارزش سئو سایت در همین جا کاملا روشن هست.

نردبان ذهنی مخاطب در برند سازی با سئو

جایگاه شما برند شما در ذهن مخاطب کجاست؟ اگر ذهن مخاطب را به یک نردبان تشبیه کنیم قطعا برای هر پله آن یک اسم برند دارد. فکر کنید که در یک حوزه مشخص کار سئو سایت خود را به تیم تخصصی سئو یاسئومی سپرده اید، برند سازی با سئو با این هدف است که سایت شما در پله اول و بالاترین پله نردبان ذهن مشتری قرار گیرد.

در گوگل (صفحه سرپ) اکثر کلیک ها یعنی حداقل 30 درصد تا 65 درصد برای رتبه یک است. اگر رتبه یک باشید شما میانگین 50 درصد بازار (ممکن است تا 70 درصد هم باشد) را گرفته اید و رتبه های 2 تا 10 هم 50 درصد بازار را دارند. در همین جا شما به صورت روشن اهمیت جایگاه برند در نردبان ذهنی مخاطب را درک می کنید.

برند سازی چگونه به سئو سایت کمک می کند؟

مسیر برعکس یا مهندسی معکوس اسم این مدل را هر چه بگذارید یک فرآیند 2 سر برد است. تصور کنید یک سایت ساخته اید که یک محصول یا سرویس جدید دارد. برای مثال یک سایت که فروش عکس های گرافیکی با کیفیت را انجام می دهد. این وبسایت با تبلیغات در چنل های کوتاه مدت (روش های بازاریابی سریع، کوتاه مدت، بلند مدت وجود دارد) تعداد بسیار زیادی آدم سایت شما را دیده اند و اسم برند را شنیده اند. اگر تعدادی در گوگل در مورد برند شما جستجو کنند این یک سیگنال به گوگل است که سایت شما را نشان دهد و احتمالا سایت شما را با کلماتی که در کنار اسم برند شما سرچ شده است میشناسد. برای مثال خرید عکس از پارس استاک یک جستجو است که دقیقا خرید عکس که یک مفهوم کلی است را در کنار اسم برند روی گوگل جستجو کرده اند. یا مثال آشنا تر در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی بیلبورهای شرکت علی بابا است که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما بود و در گوگل اسم علی بابا در کنار این کلمه کلیدی مهم تعداد بسیار زیادی سرچ شده است و این یک نمونه کمک برندسازی به سئو سایت است.

سئو سایت چه نقشی در دیجیتال مارکتینگ دارد؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی روشی برای تارگت کردن پرسنای هدف در فضای اینترنت یا همان فضای مجازی است. روش ها و ابزارهای مختلفی برای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد و این روز ها در ایران دوره های آموزشی دیجیتال مارکتینگ بسیار زیادی وجود دارد که یکی از مهمترین قسمت های ان سئو سایت است. تقریبا همه کسب و کار های اینترنتی به اهمیت سئو و مقرون به صرفه بودن آن پی برده اند. داشتن یک دامنه قوی با کلی محتوای یونیک ایندکس شده روی گوگل که در صفحه اول گوگل باشد ارزشمند هست. فکر کنین یک کمپین 360 میخواهید بروید و اکثر مشتریان بعد از دیدن شما باز در گوگل در پی شما هستند تا شمارا پیدا کنند. اگر شما در دیجیتال مارکتینگ آگاهی از یک سرویس یا خدمت را ایجاد کنید و سپس بینندگان تبلیغ شما در گوگل در پی یافتن اطلاعات بیشتری در مورد سرویس یا محصول باشند، اگر در این جستجوی اینترنتی دوباره شما در کلمات مختلف بالا باشید، کاربرانی که یک بار شما را دیده اند مجددا شما را میبینند و دراین حالت حس آشنایی به اسم برند شما دارند.

برند سازی با سئو سایت (خدمات تخصصی سئو سایت + برندینگ)

نقش بازاریابی در برندسازی و سئو

روش های بازاریابی به 2 دسته درون گرا و برون گرا تقسیم می شوند. منظور از بازاریابی برون گرا یعنی ما به سمت کاربران برویم و جلوی دید آنها باشیم مثلا تبلیغات پیامکی این مدلی است. در حالت بازیابی درون گرا یعنی مخاطبان و کاربران به سراغ ما بیایند و خواهان محصولات و خدمات ما باشند. بازاریابی محتوایی یک روش درون گرا است.

نقش بازاریابی در برندسازی و سئو

روش های بازاریابی به 2 دسته درون گرا و برون گرا تقسیم می شوند. منظور از بازاریابی برون گرا یعنی ما به سمت کاربران برویم و جلوی دید آنها باشیم مثلا تبلیغات پیامکی این مدلی است. در حالت بازیابی درون گرا یعنی مخاطبان و کاربران به سراغ ما بیایند و خواهان محصولات و خدمات ما باشند مثلا بازاریابی محتوایی یکی از روش های بازاریابی درون گرا است.

برند سازی با سئو سایت (خدمات تخصصی سئو سایت + برندینگ)

در وب سایت با تولید محتوای ارزشمند و بهینه سازی سایت برای موتورجستجو شما کاری می کنید تا مشتریان محتوای ارزشمند را پیدا کنند و نیاز خودشان را رفع کنند.

بازیابی درون گرا

با ایجاد محتوای ارزشمند توجه مشتریان را جلب می کنید و این یک راه استراتژی ساختن یک رابطه طولانی مدت با مشتریان است. تولید محتوا و سئو از اصلی ترین روش های تبلیغات درون گرا هست.

بازاریابی برون گرا

با هر روش و هر ابزاری تلاش می کند تا پیام را به مخاطبان برساند. رادیو و تی وی از نمونه های بازر تبلیغات برون گرا است.

بازاریابی درون گرا با سئو سایت

سئو سایت بهترین روش برای این است که محتوای تولیدی را به مخاطبان ارائه کنید. 95 درصد محتواهای تولید شده در دنیا هیچ بازدید کننده ای ندارد. پس سئو محتوای شما را به دست مخاطب در گوگل می رساند.

4 عامل موثر سئو سایت در بازاریابی 

بازدیدکنندگان سایت شما را بررسی می کنند و شما در 4 فاکتور مهم برای سئو باید دقت لازم را داشته باشید.

1- محتوای با کیفیت 

تولید محتوایی که به کاربر کمک می کند و جواب یوزر را می دهد.

2- لحن گفتار

لحن بیان محتوا اهمیت دارد.

3- رنگ بندی سازمانی

رنگ سازمانی در نگاه اول برای کاربر اهمیت دارد.

4- بازاریابی محتوایی

محتوا پادشاه است.

آیا سئو سایت، بازاریابی برون گراست ؟ خیر

خیر. سئو سایت بازاریابی برون گرا نیست و بهینه سازی سایت یکی از بهترین روش های بازاریابی درون گرا است.

بازاریابی درون گرا بهتر است یا برون گرا 

با توجه به هزینه های تبلیغات و پایین بودن نرخ تبدیل بازریابی برون گرا بهترین راه برای جذب مشتری در دنیای امروز بازاریابی درون گرا است. سئو سایت یکی از بهترین روش های بازاریابی درون گرا است که در حال حاضر در ایران و شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد و تبریز به صورت جدی بر روی آن کار میشود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/I5YYP8lp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه