دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اطلاعاتی درباره کود، سم قارچ کش و سم حشره کش

کود درواقع یک ماده طبیعی یا غیرطبیعی است که مواد مغذی موردنیاز جهت رشد گیاه را به خاک اضافه می کند. استفاده از این ماده آلی یا معدنی حاصلخیزی و افزایش عملکرد کمی و کیفی محصول موردنظر را به همراه دارد. با خرید کود به رشد هر چه بهتر محصولات خود کمک کنید.

 

انواع کود کدام اند؟

کود دارای انواع مختلف معدنی، نیتروژن دار، پتاس، فسفات و شیمیایی است. شما می توانید برای مطلع شدن از قیمت کود به سایت کودمال مراجعه کنید.

درباره سم قارچ کش و کاربرد های آن بدانید!

سم قارچ کش یا همان آنتی مایکوتیک به هر ماده ی سمی می گویند که به ازبین بردن یا جلوگیری از رشد قارچ کمک می کند. این ماده، به طورکلی برای کنترل قارچ های انگلی کاربرد دارد؛ انگل هایی که باعث خسارت اقتصادی به گیاهان زراعی یا زینتی می شوند و همچنین سلامت انسان ها یا حیوانات اهلی را به خطر می اندازند.

اکثر سم های قارچ کش به شکل اسپری یا گردوغبار استفاده می شوند. استفاده از این سم طبق نوع آن یا محصول متفاوت است؛ برای مثال سم های قارچ کش بذر را پیش از جوانه زدن به عنوان یک پوشش محافظ استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که بدانید در حیطه پزشکی و دامپزشکی، سم های قارچ کش دارویی، معمولا به شکل موضعی یا به عنوان دارو های خوراکی تجویز می شوند.

اطلاعاتی درباره کود، سم قارچ کش و سم حشره کش

کاربرد سم های قارچ کش

از سم های قارچ کش معمولا به شکل مستقیم روی بذرها و محصولات استفاده می شود. اکثر این سم ها دارای عملکرد سیستمیک هستند؛ یعنی می توانند جذب بافت های گیاهان شوند و از آن ها در برابر آفت ها و همچنین عوامل بیماری زا مانند حشرات محافظت کنند.

بذر هایی که توسط این سم ها پوشیده و تیمار می شوند در برابر پاتوژن های موجود در دل خاک مقاوم هستند، اما باید بدانید که پتانسیل ماندگاری آن ها در غلظت کم، پایین بوده و فقط تا چندین ماه در گیاه یا ریزوسفر باقی می ماند. برای خرید سم قارچ کش و مشاهده قیمت سم قارچ کش به سایت کودمال مراجعه کنید.

 

درباره سم حشره کش و انواع آن بدانید!

سم های حشره کش گونه هایی از آفت کش ها هستند. این ماده می تواند از طریق مکانیسم عمل و همچنین تأثیرگذاری بر روی سلول سیستم عصبی و آنزیم های موجودات مضر، باعث ازبین رفتن، کنترل و توقف رشد آن ها می شود. همچنین باتوجه به نوع آفت، در 3 شکل جامد، مایع و گاز تهیه و عرضه می شود.

اطلاعاتی درباره کود، سم قارچ کش و سم حشره کش

انواع سم حشره کش

سم گوارشی، سم تماسی، سم تدخینی، سم قابل تجزیه زیستی و سم غیرقابل تجزیه زیستی از انواع این ماده است.

سخن آخر

ما به شما پیشنهاد می کنیم تا برای خرید سم حشره کش و اطلاع از قیمت سم حشره کش به سایت کودمال سر بزنید و آن را با بهترین کیفیت و قیمت به شکلی کاملا تضمینی تهیه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/E7ikxSIc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه