دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت محصولات شرکت آرین دیزل

1 سال پیش ( 1401/7/28 )
 

قیمت محصولات شرکت آرین دیزل

معرفی شرکت جک

شرکت جک موتورز که فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرده ، توانسته با تولید و صادرات خودروهای سواری جک و کامیونت های جک تاثیر بسزایی بر بازار فروش خودرو در جهان داشته باشد. پس از معروفیت بسیار زیادی که کامیونت های جک در بین رانندگان بدست آوردند؛ شرکت آرین دیزل اقدام به کسب نمایندگی شرکت جی ای سی کرد و توانست اولین و تنها نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت جک را در ایران از آن خود کند.

پس از تلاش های شبانه روزی نیروهای خبره در شرکت آرین دیزل، کامیونت های قدرتمند جک در ایران، با استقبال بی نظیری از طرف رانندگان روبه رو شدند. بطوریکه آخرین آمارهای به دست آمده نشان می دهد که این محصولات حدود 50% بازار کامیون ایران را به دلیل کیفیت بالای خود بدست گرفته است.

معرفی شرکت آرین دیزل

شرکت آرین دیزل از جمله بهترین نمایندگی های تولید و فروش محصولات جک است که با بهره مندی از توانایی مهندسان و متخصصان کارآزموده در زمینه خودروسازی و استفاده از قطعات و تکنولوژی های روز دنیا توانسته به محبوبیت فراوانی در میان مردم عزیز کشورمان دست یابد.

شرکت آرین دیزل جلب رضایت مشتریان، تولید محصولات و ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت، عرضه محصولات با قیمت مناسب را هدف خود قرار داده است و بر پایه پنج اصل خلاقیت در طراحی، بهره وری مدیریت، خدمات برتر مشتری، محصولات باکیفیت و بازاریابی نوین استوار است.

انواع کامیونت جک

کامیونت جک اولین کامیونتی است که تست تصادف و تست های اطمینان را در شرایط مختلف دمایی از جمله دمای بالا، یخبندان و رطوبت به راحتی انجام داده است. لازم به ذکر است که به دلیل نوع کاربری کامیونت  و همچنین مطمئن بودن مشتریان عزیز از خرید خود، این تست ها بر روی این محصولات تا چندین مرتبه تکرار می شوند.

خودروهای سنگین جک در انواع مختلفی چون: کامیونت جک 6 تن، کامیونت جک 5/8 تن و کامیونت جک 9 تن تولید می شوند که بهترین گزینه برای حمل بار در مسرهای درون شهری و برون شهری هستند.

در ادامه به توضیحات تکمیلی در رابطه با انواع محصولات شرکت آرین دیزل می پردازیم.

قیمت محصولات شرکت آرین دیزل

·         کامیونت جک 6 تن

کامیونت 6 تن جک به دلیل ابعاد کوچک و قیمت پایینی که نسبت به سایر کامیونت های درون شهری موجود در بازار دارد و همچنین کیفیت بسیار بالای آن، قادر است بازار کشورهای آسیایی را در دست خود نگه دارد.

از ویژگی های کامیونت جک 6 تن می توان به دارا بودن موتور کامینز، استاندارد آلایندگی یورو 5، بهره مندی از ترمزهای (ABS، EBS، ECS)، ترمز دستی بادی، قابلیت تنظیم صندلی، آلارم دنده عقب، ترمز خفه کن، بخاری، سیستم تهویه مطبوع، کولر، کمربند ایمنی قابل تنظیم، قفل مرکزی و کابین جاخوابدار اشاره کرد.

·         کامیون جک 5/8 تن

کامیونت جک 5/8 تن اولین محصول شرکت جک بوده است که تست تصادف جامع را با موفقیت کامل پشت سر گذاشته است. از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این کامیونت، موتور آن است که با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا در آمریکا طراحی و تولید شده است، که دارای قدیمی ترین موتورهای دیزل می باشد.

عوامل ذکر شده توانسته سبب بازدهی بالای موتور در مصرف سوخت کامیونت 5/8 تن جک شود و به عنوان یکی از کم مصرف ترین کامیونت ها در بازار خودروهای سنگین شناخته شود.

وزن ناخالص کامیونت جک 5/8 تن در حدود 8500 کیلوگرم و وزن شاسی آن 3175 کیلوگرم است. این خودروی نیمه سنگین، با حداکثر سرعت 110 کیلومتر بر ساعت و تا 30% زاویه قابل پیمایش می تواند جاده های درون و برون شهری را طی کند.

·         کامیونت جک 9 تن

کامیونت 9 تن جک از جدیدترین محصولات شرکت آرین دیزل است که به دلیل توانایی در حمل بارهای سنگین و شاسی بلندتر می تواند برای مصارف درون شهری و برون شهری استفاده شود.

کامیون N90 جک و یا جک 9 تن با موتور کامینز به ظرفیت 3760 سی سی و استاندارد آلایندگی یورو 5، بسیار قدرتمندتر از سایر کامیونت های موجود در بازار است.

از جمله امکاناتی که در کامیونت N90 مشاهده می شود: هشدار کمربند ایمنی، قابلیت تنظیم ارتفاع کمربند، صندلی قابل تنظیم، رادیو پخش، کولر، بخاری درجا، توربو شارژر و.... است.

·         کشنده تک محور آرین دیزل

کشنده تک محور آرین دیزل از دیگر محصولات پرهیبت این شرکت است که طراحی و تولید آن در خط تولید شرکت قرار گرفته و به زودی عرضه خواهد شد.

از تفاوت های این کشنده با سایر کشنده های داخل بازار می توان به توان موتور 520 اسب بخار آن و گشتاوری 2460 نیوتون متر این کشنده اشاره کرد که با توجه به کیفیت کامیونت های معرفی شده شرکت آرین دیزل و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در این کشنده می توان به این نتیجه رسید که کشنده تک محور آرین دیزل با استقبال زیادی از طرف رانندگان روبه رو خواهد بود.

·         ون سانری

ون سانری(sunray) از جدیدترین محصولات آرین دیزل است که پس از تولید به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته است. برخورداری از قدرت 147 اسب بخار، گشتاور 335 نیوتون متر، استاندارد یورو 5 و سیستم ترمز ABS، ESC و EBD مانع از لغزش در جاده ها می شود که اشاره به کیفیت بالای این ون دارد. لازم به ذکر است که ون سانری و مینی بوس سانری از نظر شکل ظاهری بسیار شبیه به یکدیگر هستند و تنها از نظر مشخصات فنی تفاوت هایی دارند.

قیمت محصولات شرکت آرین دیزل

·         مینی بوس سانری

مینی بوس سانری(sunray) با بهره مندی از موتور چهارسیلندر دارای توربوشارژر و قدرت 147 اسب بخار توانسته به عنوان پرقدرت ترین مینی بوس بازار ایران معرفی شود. مینی بوس سانری آرین دیزل دارای کلاچ هیدرولیک، درب کشویی، شیشه بالا بر برقی، چراغ جلوی اتومات، تنظیم برقی آیینه های جانبی، کروز کنترل، مجهز به مه شکن، کیسه هوای ایمنی سرنشینان و.... است.

 

شرایط فروش نقدی و اقساطی شرکت آرین دیزل

شرکت آرین دیزل در پی استقبال بی نظیر مشتریان از محصولات کامیونت های جک، کشنده آرین دیزل، مینی بوس سانری و ون سانری، هرساله جشنواره هایی در رابطه با فروش نقدی و اقساطی این محصولات برگزار می کند. مشتریان عزیز می توانند با بازدید از سایت آرین دیزل از جشنواره های نقدی و اقساطی بدون پیش پرداخت و یا با کم ترین پیش پرداخت محصولات مطلع شوند.

 

قیمت محصولات شرکت آرین دیزل

قیمت محصولات آرین دیزل با توجه به شرایط و نوسانات بازار کنونی متغیر است؛ بنابراین رانندگان محترم، برای دریافت قیمت بروز کامیونت جک، سایر محصولات آرین دیزل و یا اطلاع از شرایط فروش اقساطی کامیونت جک، می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس

۰۲۱-۴۸۰۰۰۹۹۰ ۳۰ خط داخلی)

۰۲۱-۴۴۰۳۰۵۶۶

۰۲۱-۴۴۰۳۲۵۶۶

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VHgf2vlX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه