پنجشنبه, ۱۵ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Thu, 5 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

صنعت جهانی طلا انتظار دارد قیمت این فلز گرانبها طی یک سال آینده ۱۰ درصد بالا رفته و به ۱۸۳۰ دلار و ۵۰ سنت در هر اونس برسد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرگزاری تسنیم، صنعت طلا پیش بینی می کند این فلز گران بها علی رغم بالا رفتن نرخ بهره بانک های مرکزی، افزایش قیمت قابل توجهی در سال آینده میلادی داشته باشد.

پیش‌ بینی افزایش ۱۰ درصدی قیمت طلا در سال آینده میلادی

نمایندگانی که در کنفرانس سالانه انجمن بازار طلای لندن در لیسبون گردهم آمده بودند انتظار دارند قیمت این فلز گران بها تا سال آینده در همین زمان تا 1830 دلار و 50 سنت در هر اونس افزایش یابد، یعنی 10 درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی. این نظرسنجی شامل بزرگ ترین تاجران، معدن کاران و پالایندگان طلا می شد.

قیمت طلا حدود 20 درصد نسبت به اوج ماه مارس پس از حمله روسیه به اوکراین کاهش یافته است. سیاست های سخت گیرانه بانک های مرکزی مخصوصاً فدرال رزرو آمریکا قیمت طلا را تحت فشار قرار داده است.

اما هنوز هم برخی سرمایه گذاران طلا را یک پشتوانه ایمن در برابر مخاطرات ژئوپولیتیکی و اقتصادی از جنگ اوکراین گرفته تا قرنطینه های کرونایی در چین می دانند.

پیش بینی می شود قیمت نقره 50 درصد طی همین دوره افزایش یابد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vbulRKig
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه