دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

10 تا از بهترین کتونی های جهان

1 سال پیش ( 1401/7/27 )
 

در عصر حاضر، صنعت مد، روزبه روز در حال رونق و شکوفایی است. مردم بیش ازپیش به مد و فشن اهمیت می دهند و ترجیح می دهند کفشی که می پوشند در هر موقعیت و هر نوع لباس متفاوت باشد. مصرف کنندگان امروزی به خوبی از کیفیت و تکنولوژی های به کاررفته در کتونی ها مطلع اند و با هوشیاری بیشتری اقدام به خرید کتونی موردنظرشان می کنند. امروزه بسیاری از افراد معتقدند که "کفش نمایانگر شخصیت انسان هاست" چراکه حسن سلیقه و میزان توجه افراد به مد را به خوبی نشان می دهد.

10 تا از بهترین کتونی های جهان

چگونه می توان یک کفش را ارزیابی کرد؟

جنبه های بسیاری مانند راحتی، قیمت، طراحی، دوام و برند کفش وجود دارد که برای بررسی یک کفش مناسب به آن ها می پردازیم؛ اما به جرئت می توان گفت در مورد خرید کتونی اورجینال، تنها شناخت برند کتانی کافی است تا از سایر ویژگی های مطلوب آن اطمینان حاصل کنیم. در این میان کفش ورزشی و اسپرت به دلیل تأثیر مستقیم بر سلامتی، اهمیت ویژه ای خواهد داشت. در ادامه به معرفی بهترین برندهای کفش ورزشی ازلحاظ کیفیت تولید و میزان فروش و محبوبیت آن در میان مردم می پردازیم.

1. نایک

اگر یک ورزشکار حرفه ای در سطح جهانی هستید و یا تنها برای استفاده روزمره به دنبال خرید کتونی هستید، کمپانی نایک (Nike) بهترین گزینه ها را برایتان فراهم کرده است. زمانی که صحبت از برندهای ورزشی به میان می آید، اولین گزینه در ذهن بیشتر افراد کفش های ورزشی مردانه یا زنانه نایک است. لوگوی نایکی که بر تمام کفش های مردانه و زنانه آن حک شده و نیز شعار "!Just do it" به معنی «فقط انجامش بده»، برای همگی طرفداران و مخاطبین این برند در دنیا شناخته شده است. این کمپانی به عنوان یکی از بزرگ ترین برندهای مطرح کفش در جهان، همواره در ابتکار عمل، نوآوری، توسعه فناوری و کمپین های بازاریابی پیشرو، زبانزد همگان بوده که همین موضوع سبب شده تا از سایر برندها از نظر محبوبیت و فروش پیشی بگیرد.

2. آدیداس

آدیداس نیز یکی از بهترین برندها برای خرید کتونی است؛ طراحی های خاص و مدرن، فناوری های معجزه آسا و همکاری های ویژه با سایر برندهای برتر، همگی در کتانی آدیداس دیده می شوند. آرم سه خط معروف آدیداس و نیز لوگوی آن که برگرفته از برگ شبدر است در تمام کتونی های اورجینال دیده می شود. کفش اسپرت آدیداس بسیار نرم، زیبا و بادوام است. این کتانی بندی کاملاً راحت و شیک، انعطاف پذیر و با یک سیستم لایه گذاری عالی بوده که به ورزشکار کمک می کند تا کیلومترها بدون خستگی و آسیب به مسیر خود ادامه دهد.

10 تا از بهترین کتونی های جهان

3. پوما

پوما همواره جز کمپانی های بزرگ کفش ورزشی به حساب می آید که محصولات آن در بیش از 120 کشور دنیا به فروش می رسد. تولیدات پوما به عنوان کفش بسکتبال، فوتبال، رانینگ، کفش تمرین و تناسب اندام و... به بازار عرضه می شوند. ورزشکاران بسیاری کتونی های پوما را به دلیل کیفیت و حمایت فوق العاده از پا، به سایر تولیدات ورزشی ترجیح می دهند. دلیل نام گذاری این برند، ویژگی های شگفت انگیز حیوانی به نام پوماست که از رده گربه سانان است. این حیوان با یک جهش می تواند بیش از 6 متر خیز بردارد. لوگوی پوما و رنگ مشکی آن نماد قدرت و سرعت است.

 4. اسکیچرز

اسکیچرز برای خرید کتونی یکی از بهترین انتخاب هاست. این برند از بهترین شرکت های تولید کتانی در ایالات متحده است که با تمرکز بر استایل روزمره و ورزشی، تولیدات خود را برای خانم ها و آقایان رده سنی 19 تا 40 سال به بازار عرضه می کند. محصولات اسکچرز شامل بوت، کفش ورزشی، کفش تمرینی (ترینینگ)، آکسفورد و صندل است. این برند در رده بندی کتونی های اسپرت قیمت مناسب قرار می گیرد. متریال باکیفیت به کاررفته در این کتونی ها، سبب تمایز آن ها در بین سایر تولیدات کفش اسپرت شده است.

10 تا از بهترین کتونی های جهان

5. ریبوک

برای خرید کتونی اسپرت کلاسیک، هیچ برندی همانند ریبوک انتظارات افراد را برطرف نمی کند. این برند در سال 2005 به یکی از زیرمجموعه های شرکت آدیداس تبدیل شد. پس از گذشت سال ها هنوز هم بسیاری از محبوب ترین مدل های کتونی ورزشی ریبوک بدون تغییر باقی مانده است؛ چراکه طراحی کفش ها بسیار جلوتر از زمانه خود بوده و مدل های منحصربفرد آن ها تأثیر بسزایی در استایل روزانه شما خواهند داشت. تولید کفش های مخصوص باشگاه و کتونی های ترینینگ در اولویت تولیدات این برند انگلیسی بوده است. ترکیب رنگ های به کار رفته در کتانی های دخترانه و پسرانه ریبوک، توجه قشر جوان را به خود جلب کرده و آنان را به طرفداران پروپاقرص این کمپانی تبدیل کرده است.

6. ونس

استایل فوق العاده کتونی ونس برگ برنده این شرکت در بازار کفش اورجینال است. این کمپانی در ابتدا تولید کننده کفش اسکیس و پوشاک مرتبط آن بود؛ اما رفته رفته تولیدات خود را گسترش داد و به یکی از برندهای مطرح دنیا تبدیل شد. کفش ورزشی ونس به دلیل داشتن ظاهر، استایل، طرح و رنگ بسیار متفاوت در سراسر جهان مشهور است. این کتانی های اسپرت به راحتی با هر لباسی ست شده و تأثیر چشم گیری بر استایل شما دارد. با گذشت زمان، بسیاری از افراد، ونس را به عنوان کفش روزمره و کفش مخصوص پیاده روی مناسب به سایرین معرفی می کنند.

7. بالنسیاگا

مؤسس برند بالنسیاگا علاوه بر این که از طراحی های منحصربفرد در تولید محصولات خود استفاده می کرد، توانست با استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت در تولید محصولات خود ارزش و اعتبار خاصی را به مصرف کنندگان انتقال دهد. کریستوبال بالنسیاگا استعداد بسیار بالایی در خلق طرح های خلاقانه داشت، بیشتر طراحی های او ساده و شیک بودند؛ اما در عین حال توانسته بود انقلاب بزرگی را در دنیای مد و فشن برپا کند. می توان گفت که برند بالنسیاگا هر نوع ایده و نوآوری را در کتونی های خود به کاربرده است و هرروز با تغییر مد، طراحی محصولات خود را نیز تغییر می دهد؛ به همین دلیل افراد زیادی را به خود جذب می کند.

8. اسیکس

آسیکس (Asics) یکی از برترین شرکت های تولید کفش است که برای شروع، فعالیت خود را درزمینهٔ تولید کفش های بسکتبال آغاز نمود؛ اما با گذشت زمان محصولاتش را در تمام زمینه های ورزشی گسترش داد. کفش رانینگ اسیکس به عنوان یکی از بهترین کتانی ها، هم ازلحاظ ظاهر و هم از نظر کیفیت در بازار جهانی شناخته شده است. محصولات این برند ورزشی ازلحاظ دقت فنی و پایبندی به کنترل کیفیت، شناخته می شوند. برای خرید کتونی اسیکس باید بدانید که اسیکس نسبت به سایر مارک ها مانند نایک و آدیداس گران تر به نظر می رسد؛ اما حقیقت امر این است که هیچ برند دیگری ازنظر کیفیت و راحتی نمی تواند با این کتانی ها رقابت کند.

10 تا از بهترین کتونی های جهان

9. جردن

جردن نام تجاری کفش های بسکتبال و لباس های ورزشی است که متعلق به مایکل جردن، ستاره محبوب لیگ بسکتبال آمریکا بوده و توسط شرکت نایک تولیدشده است. لوگوی این کتونی اورجینال، بسکتبالیستی در حال پرش است که آن نیز یادآور پرش های خیره کننده مایکل جردن است. طراحی این کفش بسکتبالی در ابتدا تحت نظارت مایکل انجام می شد و همین امر موجب محبوبیت آن گردید. کیفیت این کفش های بسکتبال مردانه بی نظیر است و می تواند عملکرد ورزشکار را در سالن تا چندین برابر بهبود بخشد. اگر به دنبال خرید کتونی برای استفاده در سالن های ورزش هستید، جردن می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

10. آندر آرمور

آندر آرمور تازه کارترین شرکت در این لیست است که به سرعت به یکی از برندهای معروف کفش تبدیل شده است. طراحی این کتانی های اسپرت و ورزشی به حدی جذاب هستند که طرفداران کتونی اورجینال، آن را در بالاترین رتبه رده بندی به عنوان شیک ترین کتانی ها قرار داده اند. کفش های آندر آرمور بسیار راحت، زیبا و چشم نواز بوده که با سبک های منحصربفرد و طراحی های جذاب شناخته می شوند. می توان گفت هیچ وقت از خرید کتونی برند آندر آرمور پشیمان نمی شوید.

جمع بندی

همه ما میدانیم پا قلب دوم بدن است و به همین دلیل رسیدگی به آن الزامی است. اگر می دانستید داشتن یک کتانی راحت، تا چه حد از خستگی شما کم می کند، بی شک خرید کتونی مناسب را از خود دریغ نمی کردید. تمام برندهای مطرح شده آن قدر معروف و باکیفیت هستند که اگر هزینه ای بالاتر از حد طبیعی بپردازید، می توانید کفشی را بخرید که مدت زیادی شما را همراهی کند. کفش های این برندها آن قدر راحت و نرم هستند که هنگام پیاده روی و ورزش، احساس خستگی و درد عضلانی نخواهید داشت. البته باید به این نکته توجه کرد که حتماً محصولات اصلی را خریداری کنید و در دام محصولات تقلبی نیافتید. برای خرید کتونی مردانه و کفش های کپی از مطرح ترین برندهای جهان، می توانید از پاکار کمک بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IemOkD7j
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه