دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اولین و مهم ترین توصیه‌ی متخصصان برای ازبین بردن دردهای ناحیه گردن، خرید یک بالش طبی مناسب است. متاسفانه، امروزه بسیاری از افراد جامعه بنا به دلایل متعددی هم چون ساعات کاری طولانی، غیراصولی نشستن در محل کار، اهمیت ندادن به ورزش های روزانه و... دچار دردهای شدید گردنی و گاهاً دیسک گردن هستند. بدیهی است که بروز دردهای گردنی، در زمان خواب، آرامش را سلب کرده و احتمال تشدید درد نیز وجود دارد. اگرچه اصلاح عادت های بد و مضر از جمله مهمترین اقدامات درمان درد گردن محسوب می شود، اما خرید بالش طبی نیز برای تمامی افراد جامعه‌ی امروزی ضرورت دارد. در حال حاضر افراد شاغل یا غیرشاغل، بیش از 80 درصد از زمان روزانه خود را با گوشی های موبایل خود کار می کنند؛ که قاعدتاً به گردن بیشتر از سایر اندام ها آسیب وارد می کند؛ بنابراین با قاطعیت می توان گفت خرید یکی از بهترین نمونه های بالش طبی برای هر خانه ای ضروری است، اما بهترین بالش نوع طبی چه ویژگی هایی دارد؟ این سوالی است که در ادامه‌ی مطلب پاسخ داده خواهد شد.

چه نوع بالش طبی مناسب درد گردن است؟

تجربهی راحتترین خواب شبانه با بالش طبی

بهبود بخشیدن به کیفیت خواب، از جمله علت های مهم تولید بالش های طبی است. این نوع از بالش ها که ویژگی های منحصربه فردی دارند، به عنوان یک محصول درمانی شناخته می شوند. بهترین نوع این بالش ها که به مموری فوم نیز مشهوراست، با موادی پلیمری تولید می شود تا در هنگام خواب، بسته به فرم سر تغییر شکل دهد. البته ناگفته نماند که این نوع از بالش طبی پس از برداشته شدن سر به حالت اولیه خود باز می گردد. به همین دلیل فروشندگان آن را با نام ویسکو الاستیک نیز معرفی می نمایند، که با داشتن این ویژگی های مهم بهترین خواب را به افراد هدیه می دهد.

برجسته ترین مزیت های خرید بالش طبی برای سلامت انسان

به طور کلی استفاده از این نوع بالش های طبی برای سلامت کل بدن انسان مفید خواهد بود. کاهش دردهای جسمانی و بهبود گردش خون از جمله مزایای عمومی آن محسوب می شود، اما استفاده از بالش های طبی برای نواحی سر و گردن فوائد خاص تری نیز دارد که عبارت هستند از:

  • ایجاد هماهنگی در ستون فقرات سر و گردن
  • از بین بردن دردهای ناشی از دیسک و آرتروز گردن
  • محافظت از پوست صورت و ممانعت از بروز چین وچروک
  • مناسب برای از بین بردن تعریق شبانه از سر

هم چنین با توجه به قابلیت فومی بودن بالش ها، خروپف نیز در افراد مختلف کاهش خواهد یافت؛ بنابراین با خرید بالش طبی با یک تیر چند نشان زده خواهد شد و از آنجا که داشتن خواب کافی و کامل موجب تقویت روح و جسم می شود، خرید آن نباید پشت گوش انداخته شود.

بالش طبی ترک، بهترین گزینه برای خرید

پس از بررسی بالش های طبی موجود در بازار، روشن شد که بالش های ترک از استانداردهای لازم برای کمک به سلامت افراد برخوردار هستند. در نمونه های ترکی بالش طبی از بهترین جنس الیاف در ابعاد استاندارد استفاده شده است، هم چنین میزان نرمی یا سختی بالش نیز در وضعیت استاندارد بوده و روکش آن با پوست صورت کاملاً سازگار است. در میان انواع بالش های طبی ترک سه گزینه پیشنهادی مناسب برای درمان معضلات سر و گردن، علاوه بر موارد فوق، دارای ویژگی های دیگری نیز هستند. بالش مخصوص سر و گردن سه مدل دارد که به شرح زیر است:

چه نوع بالش طبی مناسب درد گردن است؟

  1. بالش شیارداریکی از مدل های طبی ترک، بالش شیار دار است که علاوه بر اصلاح نحوه‌ی قرارگیری سر در زمان خواب، موجب کاهش تعریق نیز می گردد. این نوع بالش به سبب شیارهای نرمی که در سطح کار دارد، میزان تعریق سر را کم می کند.
  2. بالش آرتروزاین نمونه از بالش طبی ترک به گونه ای طراحی و تولید شده که سر و گردن را به طور کامل پوشش دهد و به سه حالت قابل استفاده باشد. بالش آرتروز با ویژگی هایی که دارد، به راحتی درد ناحیه سر و گردن را از بین خواهد برد.
  3. بالش گردنیاز دیگر بالش هایی که برای ناحیه گردن تولید و عرضه شده، بالش گردنی نام دارد. این نمونه از بالش های طبی برای استفاده در محل کار، در زمان سفر نیز مناسب بوده و برای حفظ سلامتی در ناحیه سر و گردن بسیار مفید خواهد بود.

چه نوع بالش طبی مناسب درد گردن است؟

انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید محصولات طبی ترک از جمله مهمترین اقداماتی است، که افراد می بایست انجام دهند. طبیعتاً با توجه به بالاتر بودن قیمت بالش طبی ترکی، خریدار مایل است محصول را به صورت اصل و اورجینال تهیه نماید تا از مزایای آن اطمینان داشته باشد. خرید بالش طبی ترک اصل بسیار راحت و آسان خواهد بود، اگر یک فروشگاه معتبر و مطمئن فعال در این زمینه شناسایی و انتخاب شود. برای پیدا کردن فروشگاه های مطمئن توجه به قیمت محصولات و ضمانت اصالت محصول بهترین راهکار است، که امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم می نماید.

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، به وضوح روشن است که برای افرادی که درگیر بیماری های ستون فقرات گردن هستند، بهترین گزینه بالش آرتروز ترک است. بالش های شیاردار برای افرادی که از دردهای معمولی رنج می برند یا برای جلوگیری از بروز بیماری به فکر خرید هستند، مناسب ترین گزینه است. بالش های گردنی نیز برای افرادی که ساعات زیادی را در محل کار یا سفر می گذرانند، انتخاب خوبی به شمار می رود. با یک انتخاب درست و خرید بهترین بالش طبی از برندهای ترک معتبر، به راحتی می توان خوابی آرام و بدون دغدغه را سپری کرد. اهمیت دادن به خواب، مستقیماً بر کیفیت زندگی افراد تاثیر خواهد داشت؛ چراکه خواب کافی و باکیفیت موجب حفظ سلامتی کامل اشخاص است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TsMjfqJs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه