دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

این روزها خیلی از افراد به دنبال این هستند که در لاین های مختلف آرایشی و زیبایی فعالیت کنند تا بتوانند کسب درآمد خوبی داشته باشند. به همین دلیل در این مصاحبه تصمیم گرفتیم در مورد لاین های پرطرفدار آرایشی یعنی آموزش پاکسازی پوست، میکروپیگمنتیشن و رنگ مو توضیحات کاملی را ارائه دهیم. اگر شما هم جزء افرادی هستید که قصد دارید در این زمینه ها فعالیت کنید، بهتر است اول این مصاحبه را تا انتها مطالعه کنید تا ببینید که گزینه خوبی برای فعالیت در این کار هستید یا خیر. فقط قبل از اینکه بخواهیم توضیحات مفصلی در اینباره داشته باشیم، لازم به ذکر است که خانم محمدی صاحب آموزشگاه هنرآموزان ماهسان، استاد و ممتحن فنی حرفه ای و یکی از افراد باتجربه در لاین های زیبایی بوده و بهترین کسی هستند که می توانند در مورد لاین های مختلف آرایشی اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار دهند. ایشان در آموزشگاه هنرآموزان دوره های مختلف آموزش آرایشگری را با استادهای مجرب و حرفه ای ارائه می دهند و ما به همین دلیل، تصمیم گرفتیم که مصاحبه ای با ایشان داشته باشیم تا بتوانیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

خانم محمدی سوال اولی که میخواهیم از شما بپرسیم، این است که لاین زیبایی پاکسازی پوست که طرفداران زیادی هم دارد؛ معمولا چند وقت یکبار انجام می شود؟ یعنی افراد و مشتریان ثابت، چند وقت یکبار برای انجام این کار مراجعه می کنند؟

ببینید؛ اگر مشتری ای داشته باشید که به پوست خودش خیلی اهمیت می دهد و همیشه می خواهد پوست شادابی داشته باشد، پس احتمالاً هر دو یا سه ماه یکبار به شما مراجعه کند تا بتوانید پوست او را درمان کرده و راه تنفسی پوستش را برایش باز کنید. قطعاً از هر ده مشتری؛ یک مشتری ثابت خواهید داشت که اگر کارش را به نحو احسن انجام دهید؛ مشتری راضی بوده و به اطرافیانش نیز شما را معرفی خواهد کرد .

به عنوان سوال دوم که مبحث بسیار مهمی هم است، لطفاً به ما بگویید که پاکسازی پوست شامل چه مواردی می شود؟ که پاکسازی پوست شامل چه موارد و مراحلی می شود؟ و در ادامه اینکه میکروپیگمنتیشن و یا رنگ مو، مشتریان بیشتری دارد یا پاکسازی پوست؟

مقایسه لاین های پاکسازی پوست، رنگ مو و میکروپیگمنتیشن

همه چیز بستگی به این دارد که شما می خواهید چقدر کارتان را گسترش دهید. همانطور که می دانید روز به روز بر تعداد لوازم و تکنولوژی های مربوط به پاکسازی پوست اضافه می شود، به خاطر همین مبحث آموزش پاکسازی پوست همیشه در حال گسترش و نوآوری است؛ اما به طور کل شامل ماساژ، پاکسازی، لایه برداری و بخور است که معمولاً ماساژ را با دستگاه های جدید انجام می دهند؛ یعنی شما مجبور نیستید با دستتان مستقیما، صورت مشتری را ماساژ دهید. از طرفی کار با دستگاه باعث می شود که هم راحت تر و هم سریعتر کارتان را پیش ببرید و هم اینکه مشتری نتیجه بهتری بگیرد، زیرا این دستگاه ها باعث می شوند تا خونرسانی به طور دقیق و متعادل در نقطه نقطه صورت اتفاق بیفتد. در مرحله بعدی باید به سراغ پاکسازی بروید که معمولاً از محصولات پاک کننده استفاده می کنند که همه اینها بستگی به سلیقه و تجربه شما دارد. احتمالا بعد از مدتی متوجه می شوید که کدام محصول روی کدام نوع پوست بهتر جواب می دهد و در نتیجه متناسب با پوستی که هر مشتری دارد، برایش یک محصول متفاوتی را استفاده می کنید که در آموزش پاکسازی پوست این مورد به طور مفصل به شما آموزش داده شده است. در مرحله بعدی که شاید جذاب ترین مرحله برای شما و مشتری تان باشد، باید به سراغ لایه برداری بروید. لایه برداری باعث می شود تا پوست نفس بکشد، زیرا شما لایه بزرگی از سلول های مرده روی پوست را برمی دارید که بخش اعظمی از آلودگی ها از روی پوست از بین رفته و پوستتان سبک شده و نفس میکشد.

 استفاده از محصولات لایه بردار هم بستگی به آموزش دارد و هم تجربه ای که از پوست مشتری بدست آورده اید؛ اما به هر حال در این لاین علاوه بر اینکه باید از محصولات مختلف استفاده کنید، باید دستگاه های متناسبی هم به کار بگیرید که یکی از آنها اتوی پوست است. استفاده از اتوی پوست باعث میشود تا لایه سطحی از روی پوست برداشته شود و زمانی که مشتری در منزل محصولات مراقبتی استفاده می کند، پوستش آنها را بهتر جذب کند . مرحله نهایی که در آموزش پاکسازی پوست باید آن را فرا بگیرید، مرحله بخور است. بخور از طریق دستگاه انجام می شود و شما مجبور نیستید که کار خاصی انجام دهید. باید یاد بگیرید که درجه دستگاه بخور را چگونه تنظیم کنید و آن را از چه فاصله و زاویه ای روی صورت مشتری بگیرید و چه مدت زمانی این کار را انجام دهید که معمولاً تایم آن؛ بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه است.

و اما در مورد قسمت دوم سوالتان باید بگویم که مشتریان پاکسازی پوست هم شاید به اندازه مشتریان میکروپیگمنتیشن و رنگ مو باشند؛ اما رنگ مو کاری است که اکثر افراد آن را انجام می دهند و هر کسی ممکن است هر زمان از سال به شما مراجعه کند و در کل نمی توان گفت کدام یک مشتری بیشتری دارد. در واقع همه چیز بستگی به تبحر شما و منطقه ای دارد که در آنجا کار می کنید که تعداد مشتریانتان را مشخص خواهد کرد.

آیا پاکسازی پوست، رنگ مو و میکروپیگمنتیشن کارهای سخت و طاقت فرسایی هستند؟

مقایسه لاین های پاکسازی پوست، رنگ مو و میکروپیگمنتیشن

اگر بخواهم در مورد لاین های آرایشی با شما صحبت کنم و این موارد را با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگویم که آموزش پاکسازی پوست جزء لاین های سخت و دشوار نیست. البته با توجه به علاقه ای که دارید، سختی کار برایتان کم یا زیاد می شود.

اگر علاقمند به حوزه مراقبت از پوست هستید، پس بدانید که بهترین گزینه برای انجام این کار می باشید. در طول انجام کار مجبور نیستید بایستید و در نتیجه کارتان هم راحت است. تنها سختی که می توان برای این پروسه نام برد، این است که باید مدام سرتان را پایین بگیرید و این اتفاق ممکن است به مرور به گردنتان آسیب بزند.

در مورد رنگ مو قضیه کمی متفاوت است. شاید سختی زیادی را از لحاظ عملی و حین انجام کار تجربه نکنید، زیرا رنگ را روی موی مشتری می گذارید تا پروسه اش طی شود؛ اما چیزی که کار را سخت می کند، این است که باید از لحاظ تئوری اطلاعات و تجربه کافی در این زمینه داشته باشید و از طرفی هم بخاطر وجود مواد شیمیایی به ریه هایتان آسیب وارد خواهد شد.

 در مورد میکروپیگمنتیشن هم به هنر دستتان خیلی نیاز دارید و باید حواستان باشد که چه اثری روی صورت مشتری به جای می گذارید، زیرا پاک کردن آن کار راحتی نیست و ممکن است کمی کارِ استرس زایی باشد که به مرور این مشکل هم رفع خواهد شد.

در کل می توانم بگویم که از بین این سه مورد، شاید پاکسازی پوست راحت تر باشد.

به عنوان کسی که همه این لاین ها را در آموزشگاهتان تدریس می کنید، به ما بگویید که پاکسازی پوست، رنگ مو و میکروپیگمنتیشن، هرکدام چقدر زمان میبرند؟

احتمالاً برای هر مشتری بین ۶۰ الی ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارید تا بتوانید پوست را کاملا پاکسازی شده تحویل بدهید که البته قبل از شروع کار شما باید به او مشاوره بدهید. نکات مربوط به مشاوره در دوره آموزش پاکسازی پوست به شما گفته خواهد شد. در واقع در این جلسه مشاوره؛ مشتری متوجه می شود که چقدر باید برایش زمان بگذارید و از چه محصولاتی برای او استفاده کنید و مشخص کنید که به چند جلسه نیاز دارد تا بتواند پوستی تمیز و عالی را تجربه کند.

اما در مورد رنگ مو همه چیز بستگی به مشتری دارد . برای رنگ مو باید رنگ پایه را در نظر بگیرید و ببینید که مشتری به چند مرحله نیاز دارد.

در مورد میکروپیگمنتیشن هم همه چیز بستگی به این دارد که قرار است میکروپیگمنتیشن روی کدام یک از اجزای صورت انجام شود و در نتیجه نمی توان زمان دقیق و مشخصی را برای آن بیان کرد. در دوره آموزش میکروپیگمنتیشن کار برای روی ابرو، لب و بن مژه به شما آموزش داده می شود.

آیا پاکسازی پوست لاین پردرآمدی است؟ رنگ مو و میکروپیگمنتیشن چطور؟

مقایسه لاین های پاکسازی پوست، رنگ مو و میکروپیگمنتیشن

در حقیقت تمام لاین های مربوط به حوزه آرایشی از جمله آموزش پاکسازی پوست می تواند پردرآمد باشد؛ اما همه چیز بستگی به این دارد که شما چقدر در کارتان دقت و سرعت عمل داشته باشید و بتوانید مشتری را راضی نگه دارید. اگر جزء افرادی هستید که با عزم و اراده قوی این کار شروع کرده اید و همیشه به دنبال آخرین تجهیزات و دستگاه ها و بهترین محصول برای مشتری هستید، بدانید که یکی از پردرآمدترین شغل ها را انتخاب کرده اید.

اما اگر میخواهید این سه مورد را به دیگر مقایسه کنم، باید بگویم که رنگ مو درآمد بیشتری نسبت به پاکسازی پوست و میکروپیگمنتیشن دارد و طیف گسترده تری از مشتریان به شما مراجعه می کنند. بعد از آن میکروپیگمنتیشن جایگاه دوم را به خودش اختصاص می دهد.

کلام آخر

طبق توضیحات ارائه شده در این مصاحبه، متوجه شدید که آموزش رنگ مو ، پاکسازی پوست و میکروپیگمنتیشن جزء بهترین دوره هایی هستند که می توانید شرکت کنید و با یادگیری اصولی، مشتری را راضی نگه داشته تا دوباره به شما مراجعه کند که قطعاً چیزی جز افزایش درآمد برایتان نخواهد داشت.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/g9vrz2MW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه