دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چگونه از دستگاه سیل وکیوم بدون خرابی به صورت مداوم استفاده کنیم؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده می باشد و به طور کلی جامع ترین جواب را می توان سرویس دوره ای دستگاه دانست.

این نکته باید مد نظر قرار بگیرد که صد البته کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه و ساخت آن تاثیز چشمگیری در مدت عمر دستگاه و ماندگاری آن خواهد داشت.

اما سرویس دوره ای هر دستگاه اصول خاصی دارد و به همین راحتی قابل انجام نمی باشد.

بهتر است این کار توسط تکنیسین شرکت سازنده و یا شخص کار بلد انجام شود و در صورتی که خود شخص مایل به انجام آن می باشد بهتر است که پیشتر آموزش سرویس دستگاه را دیده باشد.

اگر سرویس به صورت مرتب و صحیح انجام شود به مثبت شدن راندمان دستگاه کمک کرده و با وجود استفاده مداوم، علاوه بر خراب نشدن دستگاه به بالا رفتن عمر و ماندگاری آن نیز کمک می کند.

 

راهکارهای نگه داری دستگاه سیل وکیوم

یکی از عوامل نگه داری از دستگاه سیل وکیوم استفاده از ظروف مناسب و تطبیق شده با دستگاه می باشد، زیرا اگر ظرف حتی کمی کوچک تر و یا بزرگ تر باشد برروی عملکرد سیل و یا تیغه ها تاثیر می گذارد.

آسیب رسیدن به تیغه ها به شدت هزینه ساز می باشد و می توان گفت به طور کلی دستگاه دیگر قادر به انجام سیل کردن نمی باشد.

از راه های دیگر بررسی سلفون دستگاه می باشد که ضخامت و عرض سلفون باید متناسب با ظرف و دستگاه باشد.

تمیزی قالب ها نکته بسیار مهم و ظریفی می باشد که باید به آن خیلی دقت کرد.

بعد از هر بار عمل سیل کردن بهتر است قالب دستگاه چک شود تا از نچسبیدن سلفون و ظرف به آن مطمئن شوید.

با توجه به شرایط موجود و فضای قرار گرفته دستگاه بهتر است هر چند وقت یکبار با استفاده از کمپرسور باد گردو خاک و کثیفی از روی دستگاه گرفته شود.

از نکات مهم در نگه داری مطلوب دستگاه سیل وکیوم روغن کاری قسمت های مورد نیاز به طور دقیق و مرتب می باشد.

ساعت کارکرد دستگاه بهتر است با توجه به دستورالعمل و برنامه تعیین شده شرکت سازنده باشد که مانع از آسیب رسیدن به دستگاه و یا قطعات آن شود.

عوامل دیگر مانند نبودن نوسانات برق دستگاه ، عدم خوردن ضربه در هنگام جابجایی و یا هنگام کارکردن با آن نیز باید رعایت شود.

 چگونه از دستگاه سیل وکیوم بدون خرابی به صورت مداوم استفاده کنیم؟

خرابی های احتمالی دستگاه سیل وکیوم

از موارد زیادی که در خرابی های دستگاه سیل دیده می شود، معیوب شدن قطعات مصرفی دستگاه مانند المنت آن می باشد.

البته ممکن است برای اشخاصی تا مدت ها دچار آسیب نشود، اما خرابی قطعه مصرفی از محتمل ترین عیب های دستگاه است.

شاسی ها یا کلیدها، اهرم ، چراغ های به کار رفته در دستگاه که دائما در حال کار می باشند و درگیر هستند ممکن است در صورتی که از جنس مرغوبی استفاده نشده باشد سریعا آسیب ببیند.

البته این موضوع می تواند در مورد قطعه با کیفیت به طوری که به شکل صحیح و مناسب از آن استفاده نشود نیز صدق کند.

به مرور زمان و کارکرد فراوان احتمال خرابی در قطعات اصلی دستگاه مانند جک دستگاه، موتور دستگاه و ... هم باشد، که این مساله هم طبیعی می باشد.

هر قطعه ای عمر مفیدی دارد که بعد از سپری شدن آن از کار خواهد افتاد، با در نظر گرفتن این نکته ممکن است بعضی از قطعات کمی بیشتر هم عمر کنند ولی بازدهی اولیه را قطعا نخواهند داشت.

چگونه از دستگاه سیل وکیوم بدون خرابی به صورت مداوم استفاده کنیم؟

آیا دستگاه سیل وکیوم نیاز به سرویس دوره ای دارد؟

قطع به یقین بله ، دستگاه سیل وکیوم و یا هر دستگاه دیگر نیازمند سرویس دوره ای می باشد و علت این امر را می توان بالا رفتن عمر دستگاه و بهبود عملکرد آن دانست.

سرویس دوره ای دستگاه علاوه بر موارد ذکر شده ، تحتمال خرابی دستگاه را نیز کاهش می دهد و این مساله به اقتصادی بودن دستگاه و مقرون به صرف بودن نیز کمک شایانی می کند.

گرچه به این مورد اشاره شده است اما برای یادآوری باید به این مساله اشاره کرد که کار سرویس دوره ای بهتر است توسط متخصص و یا افراد دوره دیده انجام شود تا مشکی برای دستگاه ایجاد نشود.

به همین دلیل می توانید از خود شرکت سازنده یا افرادی که در این زمینه تخصص دارند را با یک جستجوی ساده پیدا کرده و کمک بگیرید.

 

منبع: aryasanat24

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VB8TTM2u
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه