دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چنانچه فرزندی دارید، می دانید که کودکان و نوجوانان عاشق بازی و تحرک بوده و در مدرسه بسیار پرجنب وجوش هستند. استفاده از چمن مصنوعی برای مدرسه می تواند به بچه ها کمک نماید تا علاوه بر امکان انجام حرکات ورزشی راحت و آسان، هنگام دویدن و جنب وجوش اتفاق بدی برایشان رخ ندهد و سبب آسیب رسیدن به کودکان نشود. ما در این مطلب دربارۀ ساختار و چگونگی تولید چمن مصنوعی توضیح داده و به شما خواهیم گفت چمن مصنوعی مدارس چه ویژگی هایی دارد و قیمت چمن مصنوعی برای حیاط یک مدرسه چه میزان هزینه در بر خواهد داشت.

چمن مصنوعی برای مدرسه، گزینه ای مناسب و اقتصادی

چمن مصنوعی چیست و چگونه تولید می شود؟

پیش از آن که به کاربرد چمن مصنوعی برای مدرسه بپردازیم، بهتر است ببینیم چمن مصنوعی چگونه تولید می شود. چمن مصنوعی نوعی کفپوش است که از الیاف مصنوعی مانند نایلون Nylon ، پلی پروپیلن Polypropylene و پلی اتیلن Polyethylene تولید شده و به رنگ سبز در می آید. این محصول ظاهری کاملا شبیه به چمن واقعی دارد ولی از نظر دوام و استحکام از چمن طبیعی ماندگارتر و محکم تر است. ویژگی مهم چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی در آن است که نیازی به آبیاری و رسیدگی ندارد و همیشه می توان از آن برای پوشش کف در مکان هایی که کاربر مایل است استفاده کرد. استفاده از چمن مصنوعی مدارس یکی از مکان هایی است که کاربرد خاص و ویژه استفاده از این محصول را نشان می دهد.

روش تولید چمن مصنوعی به این صورت است که یک ورق نازک از این مواد تهیه شده و توسط دستگاه های مخصوصی به صورت نوارهای باریک برش داده می شود. این نوارهای باریک و نازک در بافت چمن مصنوعی استفاده می گردند. برای آن که بتوان نخ ها و الیاف چمن مصنوعی را به راحتی بافت، نیاز به یک زمینه و درواقع بکینگ است که چمن ‎ها روی آن دوخته شود. این لایه نیز عموما از جنس پلی یورتان تولید می شود و رنگی که برای آن در نظر گرفته می شود، تیره است و کمک می کند تا دوام چمن مصنوعی افزایش پیدا کند.

چمن مصنوعی دارای سایزهای مختلفی است؛ به عنوان مثال، استفاده از چمن مصنوعی برای مدرسه بستگی به نیاز شما دارد. در حال حاضر این محصول در سه سایز کوتاه بین 15 میلی متر تا 25 میلی متر، سایز متوسط با اندازه ای در حدود 35 میلی متر و بلند با ارتفاعی در حدود 45 میلی متر در بازار موجود است و شما می توانید متناسب با نیاز، بودجه و مکانی که در نظر دارید با چمن مصنوعی پوشانده شود، خرید خود را انجام دهید.

چمن مصنوعی مدرسه چه ویژگی هایی دارد؟

اگر قصد دارید از چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه استفاده کنید، لازم است بدانید که این محصول چه قابلیت هایی دارد و چرا بهتر است از چمن مصنوعی مدرسه برای پوشش کف حیاط و زمین بازی استفاده شود.

همان طور که می دانید، تکنولوژی مدرن به جایی رسیده که کمک می کند زندگی انسان ها به روش ساده تری طی شود؛ به همین دلیل ابزارهای مصنوعی به وجود آمده اند که می توانند از نمونه های طبیعی خود کاربرد بهتری داشته باشند.

چمن مصنوعی برای مدرسه، گزینه ای مناسب و اقتصادی

علاوه بر زیبایی ظاهری، این محصول ویژگی های دیگری هم دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • استفاده از چمن مصنوعی برای مدرسه کمک می کند تا برخلاف چمن های طبیعی، از بین نرفته و دچار ساییدگی و خشکی نشوند؛ زیرا همان طور که می دانید، بچه ها علاقه مند به بازی روی چمن ها هستند و این امر می تواند ماندگاری چمن های طبیعی را کم نماید.
  • نکته دیگر آن که بارش باران می تواند سبب گل شدن زمین چمن و لیز خوردگی و بروز خطر برای بچه ها شود؛ درحالی که چمن مصنوعی چنین مشکلی را به وجود نخواهد آورد.
  • چمن مصنوعی برای مدرسه نیاز به مراقبت کمتری دارد؛ به عنوان مثال، می تواند 15 تا 20 سال ماندگاری داشته باشد و تنها می توانید با پرداخت قیمت چمن مصنوعی برای یک بار، از این محصول برای مدت های طولانی استفاده نمایید.
  • استفاده از چمن مصنوعی برای مدرسه می تواند در تمامی طول سال قابل استفاده باشد؛ بخصوص مدارسی که دارای حیاط کوچک تری هستند، می توانند با پوشاندن کف حیاط با استفاده از چمن مصنوعی و استفاده از یک روکش سقف مانند، شرایط بهتری را برای بازی و استراحت بچه ها در روزهای گرم سال فراهم نمایند.
  • چمن مصنوعی مدارس می تواند حالت کسل کننده مدارس را به مکانی پر انرژی و شاداب تبدیل نماید؛ زیرا کوکان از بازی و جست وخیز بر روی چمن مصنوعی بسیار لذت خواهند برد.
  • همان طور که می دانید، بیشتر مدارسی که از چمن طبیعی برای زیباسازی حیاط استفاده می کنند، نیاز است برای کوددهی و رسیدگی به آن ها و برای جلوگیری از آسیب رساندن کود و مواد شیمیایی به کودکان، چند روزی مدرسه را تعطیل کنند؛ درحالی که با نصب چمن مصنوعی برای مدرسه این مشکل دیگر وجود ندارد و نیازی به استفاده از هزینه های جانبی برای نگه داری آن نیست.
  • از ایجاد آلرژی در کودکان و نوجوانان جلوگیری خواهد شد؛ زیرا بسیاری از کودکان نسبت به گردۀ گل و گیاهان حساس بوده و این امر می تواند مشکلاتی از قبیل سرفه، آبریزش بینی، تنگی نفس و ... را برای آن ها به وجود آورد.
  • با استفاده از چمن مصنوعی برای مدرسه، محیط امنی برای بچه ها به وجود می آید و بدون آن که دانش آموزان و مسئولان مدرسه نگران خراب شدن آن باشند، بچه ها می توانند در محیطی امن به بازی بپردازند و حتی اگر هنگام بازی زمین خوردند، آسیبی آن‎ها را تهدید نکند.
  • همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، استفاده از چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه سبب می شود تا بچه ها در زنگ های ورزش بتوانند به راحتی به بازی فوتبال و انجام تمرینات ورزشی مانند دو و ... بپردازند.

چمن مصنوعی برای مدرسه، گزینه ای مناسب و اقتصادی

جمع بندی

در پایان لازم است به این نکتۀ مهم اشاره کنیم که اگر از هر سو به مزایای استفاده از چمن مصنوعی برای مدرسه بپردازیم، نکات مثبت زیادی را در آن خواهیم دید؛ چه از نظر کیفیت و چه از نظر دوام برای مدرسه، بهتر است که از این محصول استفاده شود. از نظر قیمت نیز می توان گفت خرید چمن مصنوعی بسیار به صرفه تر از کاشت چمن طبیعی است و قیمت چمن مصنوعی برای مدرسه را می توان بر اساس متراژ چمنی که برای پوشاندن کف حیاط مدرسه نیاز است و همچنین نوع و مدل آن محاسبه نمود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7YlznWcK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه