دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مارک ها و برند های متنوعی در بازار موجود است و هم چنین قیمت های مختلف آن ها باعث شده تا افراد در هنگام خرید نتوانند به درستی بهترین دستگاه را انتخاب نمایند.اما بهترین دستگاه تصفیه آب چیست ؟

لزوم استفاده از آب تصفیه کن خانگی و تصفیه مجدد آب لوله کشی به دلیل آلودگی های فراوان آب بسیار مهم است. به همین دلیل ما در این جا به معرفی برند تصفیه آب مینروا که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی است می پردازیم و بهترین مدل های آن را بررسی می کنیم.

مینروا فیلتر، نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

معرفی برند تصفیه آب مینروا

تصفیه آب مینروا از فناوری اسمز معکوس استفاده می کند و دارای فیلتر ممبران مارک فیلمتک آمریکایی است. این فیلتر تمامی آلاینده های آب مثل نیترات، فلزات سنگین، آرسنیک، فلوراید و املاح آب را تا 0001/0 میکرون از بین می برد و سختی آب را کاهش می دهد.تصفیه آب مینروا بهترین مارک تصفیه آب تایوانی در حال حاضر می باشد . از دیگر ویژگی های دستگاه مینروا پمپ قدرتمند تایوانی و مخزن 16 لیتری آنتی باکتریال می باشد که در صورت قطعی برق نیز می توانید از آب تصفیه شده استفاده نمایید .این برند هم چنین به دلیل داشتن نماد اصالت، کار خریدار را جهت تشخیص دستگاه تصفیه آب اورجینال بسیار راحت کرده است.

دستگاه تصفیه آب مینروا انواع گواهی نامه های بین المللی مثل استاندارد سازمان جهانی بهداشت، استاندارد سازمان غذا و داروی آمریکا، گواهی نامه ی تاییدیه اروپا و استاندارد جهانی کنترل کیفیت را دریافت کرده است. به همین دلیل سلامت دستگاه و آب خروجی آن کاملا مورد تایید جوامع بین المللی می باشد. توجه داشته باشید که برای خرید تصفیه آب مینروا اورجینال به نمایندگی انحصاری آن یعنی مینروا فیلتر و همچنین شرکت تصفیه آسا مراجعه نمایید. در ادامه به معرفی بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب مینروا می پردازیم.

مینروا فیلتر، نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب مینروا

انواع مختلف دستگاه تصفیه آب مینروا عبارتند از:

دستگاه 6 مرحله ای آب معدنی ساز

دستگاه 8 مرحله ای یو وی دار فرابنفش

دستگاه 7 مرحله ای قلیایی کننده

دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای آب معدنی اسمز مینروا با از بین بردن رسوبات، مواد شیمیایی، کلر، نیترات، فلزات سنگین، بو و مزه ی بد آب و املاح مضر کاملا آب را تصفیه کرده و به کاهش سختی آب کمک می کند. یکی از پر استفاده ترین مدل های آن می باشد که کیفیت آب خروجی آن کاملا استاندارد است. این دستگاه به ترتیب مراحل دارای فیلتر ها یپروپیلن، کربن اکتیو، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و مینرال می باشد. تفاوت این دستگاه با دستگاه های 7 مرحله ای یا 8 مرحله ای در کیفیت آب خروجی زیاد نمی باشد و اضافه شدن فیلتر های دیگر به دستگاه خصوصیات آن را افزایش می دهد

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای یووی دار مینروا دارای 8 فیلتر می باشد که برای آب های شهری حاوی کلر مناسب نیست. کاربرد این دستگاه در ساختمان ها و ویلا هایی است که از آب چاه استفاده می کند به ضد عفونی کردن و گند زدایی آب می پردازد. این آب ها دارای انگل ها و میکروب های زیادی می باشند. دستگاه تصفیه آب یو وی دار پس از آن که با 6 مرحله تصفیه آب را کاملا پاکسازی می کند و در مرحله ی هفتم خواص قلیایی به آب می دهد، در مرحله ی آخر با فیلتر ماورا بنفش اشعه هایی به آب می تاباند که هر نوع میکروب و باکتری و انگل را از آب حذف می کند.

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی کننده مینروا با دارا بودن فیلتر قلیایی در مرحله ی هفتم، پس از آن که آلاینده ها و سختی آب را از بین می برد، ph آب را بین عدد 7.5 تا 9 قرار می دهد که سختی استاندارد مناسب برای آب آشامیدنی می باشد . یکی از بهترین دستگاه های یونیزه کننده آب می باشد. . فواید نوشیدن این آب برای بدن بسیار زیاد است. این آب آنتی اکسیدان های فراوانی دارد که با نوشیدن آن خون به حالت قلیایی در می آید و مانع از رشد سلول های سرطانی می شود. سموم بدن را بهتر دفع می کند و از پوکی استخوان و مشکلات گوارشی جلوگیری می کند.

تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا جدید ترین محصول این برند است و کامل ترین دستگاه تصفیه آب برای منزل شما می تواند باشد.عملکرد این دستگاه به این شکل است که در ابتدا فیلتر های پروپیلن و کربن اکتیو و کربن بلاک در 3 مرحله ی اول تصفیه به حذف رسوبات و مواد شیمیایی و کلر و بو و مزه ی بد آب می پردازند. فیلتر های کربنی مینروا کاملا گیاهی و از جنس پوست نارگیل هستند. سپس در مرحله ی چهارم با فیلتر ممبران مواد مضر مثل نیترات، آرسینیک، آلومینیوم و املاح مضر آب را تا 99 درصد حذف می نماید. فیلتر مرحله ی پنجم نیز بو و طعم و رنگ آب را بهبود می دهد و فیلتر مینرال در مرحله ی ششم املاح معدنی مفید آب را حفظ می کند. در مرحله ی هفتم فیلتر قلیایی آب را یونیزه می کند و باعث کنترل سختی آب می شود و در مرحله ی آخر با فیلتر اکسیژن ساز سطح اکسیژن آب بالا رفته که باعث شادابی بدن می شود و مصرف مداوم این آب انرژی زیادی را در طول روز به بدن وارد می کند. سیستم اسمز معکوس در این دستگاه با 8 فیلتر تصفیه آب را تصفیه می کند و به خوبی قادر است ذرات و ناخالصی های آب را از بین ببرد و سختی آب را مناسب آشامیدن کند.

مینروا فیلتر، نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر نمایندگی انحصاری بهترین برند دستگاه تصفیه آب یعنی مینروا می باشد. شرکت مینروا فیلتر با دارا بودن سابقه ای درخشان و طولانی بهترین مرکز خرید دستگاه تصفیه آب در ایران می باشد شما می توانید جهت اطلاع از نحوه ی خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

هم چنین می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی به سایت مینروا فیلتر مراجعه نمایید و به صورت اینترنتی دستگاه مورد نظرتان را سفارش دهید.. دستگاه های ارائه شده توسط این مجموعه همگی اورجینال و دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش می باشند. شرکت مینروا فیلتر خدمات فروش دستگاه های تصفیه آب تایوانی و تجیهزات مربوط به آن ها و هم چنین خدماتی مثل تعویض فیلتر ها را در سراسر تهران و کرج انجام می دهد هم چنین ارسال و نصب دستگاه نیز به شهر های تهران و کرج رایگان است. شما می توانید به صورت 24 ساعته از مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب توسط مشاوران حرفه ای شرکت بهره مند شوید. 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XYWTibRr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه