دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین، سیستم حضور و غیاب ارزان و چابکی است که به شما در مدیریت هر چه بهتر پرسنل سازمان ها یاری می رساند. با استفاده از این امکان شما می توانید به صورت لحظه ای آمار دقیقی از وضعیت تردد و ورود و خروج پرسنل به دست آورید و با استفاده از داشبورد اطلاعاتی قوی این سامانه در رابطه با وضعیت حضور و غیاب کارمندان خود تصمیم گیری کنید. در ادامه قصد داریم جهت خرید بهترین نرم افزار حضور و غیاب آنلاین برخی از ویژگی های این سامانه را بیان کنیم.

دلایل خرید نرم افزار حضور غیاب آنلاین کسرا

ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب آنلاین کسرا

ارزیابی عملکرد و بهره وری پرسنل

حضور و غیاب انلاین پرسنل مدیران را قادر می سازد با وجود اطلاعات کامل و دست اول از عملکرد کارکنان نسبت به ارزیابی عملکرد کارکنان در انجام وظایف خود اقدام کنند. چنین اطلاعاتی امکان هر گونه بی انصافی و ناعدالتی در مورد پرسنل و تضییع حقوق آنان را غیرممکن می سازد.

ثبت دقیق حضور و غیاب کارمندان

دانستن اینکه پرسنل کی، کجا و چه زمانی در محل کار خود حاضر می شوند برای اکثر مدیران بسیار مهم و حیاتی است چرا که مدیران در این صورت خواهند دانست که چه کسی چه زمانی در محل کار خود حاضر است و می تواند پاسخگوی او باشد. بنابراین ثبت حضور و غیاب کارمندان به این صورت می تواند برای مدیران اهمیت بالایی داشته باشد.

ارتباط با همه دستگاه های حضور و غیاب

یکی از مهمترین ابزارها در کنترل تردد سازمان ها استفاده از دستگاه های حضور و غیاب است. امروزه این دستگاه ها در انواع مختلف و در برندهای مختلف از جمله دستگاه حضور و غیاب ویردی، سوپریما، زد کی و.... در بازار ایران وجود دارد. همچنین مدل های مختلفی از دستگاه های کارت ساعت زن مثل دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره، دستگاه ساعت زنی کارتی و دستگاه کارتی و اثرانگشتی وجود دارد. نرم افزار حضور و غیاب کسرا قادر است با همه این نوع دستگاه ها ارتباط گرفته و داده های این دستگاه های کنترل تردد را تخلیه کند. در واقع نرم افزار مدیریت دستگاه های کنترل تردد بایوویشن کسرا اساسا به همین منظور طراحی و در اختیار سازمان ها قرار گرفته تا بتواند به سادگی چنین امری را مدیریت کند. بر این اساس باید سامانه حضور غیاب کسرا را سامانه ای دانست که می تواند با همه دستگاه های تردد از جمله دستگاه های حضور غیاب، گیت های تردد و تجهیزات امنیتی ارتباط برقرار کند و دیگر با خرید نرم افزار کسرا نیازی به تعویض دستگاه های قدیمی نخواهد بود.

دلایل خرید نرم افزار حضور غیاب آنلاین کسرا

امکان برنامه ریزی و تدوین استراتژی مناسب برای کسب و کارها

کسب و کارهای مختلف خصوصا بیزینس های کلان و بزرگ نیاز به ابزاری برای یکپارچه سازی کلیه داده های خود در مورد پرسنل و مدیریت نیروی انسانی خود دارند. این امر از این رو برای سازمان ها مهم و حیاتی است که امکان تصمیم گیری سریع و به موقع را در اختیار مدیران قرار می دهد؛ به نحوی که با استفاده از این داده ها از بروز هرگونه سردرگمی و اهمال کاری از جانب پرسنل و مدیران جلوگیری می شود. در واقع نرم افزار حضور غیاب به نوعی نقش نرم افزار مدیریت پروژه ها را برای سازمان ها و مدیران آن ها ایفا می کند و با ارائه داشبوردهای مدیریتی قوی به مدیران سازمان ها اجازه برنامه ریزی هر چه دقیقتری را برای مدیران فراهم می کند.

کاربری آسان سیستم حضور و غیاب کسرا

یکی از مهمترین عواملی که در انتخاب سامانه حضور و غیاب آنلاین برای سازمان ها نقش دارد سهولت کاربری سیستم کنترل تردد برای مدیران سازمان ها و پرسنل آن هاست. کاربران سیستم در هر سطحی نباید در هنگام کار با نرم افزار دچار اشتباه یا سردرگمی شوند و یکی از مهمترین مواردی که در طراحی سامانه حضور غیاب کسرا مدنظر قرار گرفته است طراحی کاربرپسند این نرم افزار و استفاده آسان و بهینه از آن است.

بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های عصر حاضر

امروزه برخلاف گذشته که ثبت تردد کارکنان به صورت دستی و با استفاده از کاغذ انجام می شد حضور و غیاب به صورت انلاین و به صورت کاملا برخط و سریع انجام میشود. همچنین با استفاده بیشتر از موبایل توسط کاربران آن ها می توانند از اپلیکیشن های حضور و غیاب برای کنترل تردد پرسنل خود استفاده کنند. همه این عوامل سبب شده است تا نرم افزارهای مدیریت و کنترل تردد کسرا با استفاده از به روزترین تکنولوژی های عصر حاضر یعنی حضور غیاب تحت وب (انلاین) کسرا و حضور و غیاب موبایل مبتنی بر فناوری GPSکسرا بتوانند تردد پرسنل را رصد کنند.

گزارش­گیری از کارکرد حضور غیاب در فرمت های مختلف

یک نرم افزار حضور غیاب کارآمد نرم افزاری است که قادر است گزارشات مختلفی از عملکرد پرسنل را در قالب های مختلف در اختیار مدیران برای مدیریت هرچه دقیق تر سازمان ها قرار دهد و سیستم حضور و غیاب آنلاین کسرا به خوبی از عهده چنین کاری بر می آید.

دلایل خرید نرم افزار حضور غیاب آنلاین کسرا

پشتیبانی 24 ساعته نرم افزار حضور غیاب کسرا

به دلیل پیچیدگی هایی که ممکن است در مدیریت تردد پرسنل خود با آن مواجه شوید از جمله تنوع شیفت های پرسنل یا قوانین حضور غیابی جدیدی که ممکن است نیاز به انجام آن داشته باشید کاربران سیستم حضور غیاب نیاز به پشتیبانی خواهند داشت. پشتیبانی 24 ساعته کسرا امکانی است که در اختیار کاربران نرم افزار تردد کسرا قرار گرفته تا بتوانند بدون هرگونه وقفه ای و به صورت هر چه بهتری مدیریت تردد پرسنل خود را انجام دهند.

ثبت حضور غیاب با جی پی اس GPS (ثبت تردد مبتنی بر موقعیت جغرافیایی)

برخی از کسب و کارهایی که پرسنل خود را برای ماموریت های دور و نزدیک به خارج از سازمان خود میفرستند با مشکل ثبت تردد پرسنل در محل ماموریت و زمان ماموریت مواجه هستند. نرم افزار ثبت تردد بدون دستگاه حضور غیاب کسرا آوید اپلیکیشن کنترل ترددی است که با استفاده از موقعیت مکانی افراد می تواند با دقت هرچه تمام تر ورود و خروج پرسنل را ثبت و گزارش های دقیقی را در اختیار مدیران در مورد ماموریت های سازمانی قرار دهد.

کسرا پیشنهادی استثنایی برای مدیریت حضور غیاب کارکنان

سامانه تردد کسرا با بهره مندی از امکاناتی که در بالا به آن اشاره شد میتواند به خوبی مدیریت منابع انسانی سازمان ها را انجام؛ و به عنوان یک اهرم مدیریتی در اختیار سازمان ها و کسب و کارهای مختلف قرار دهد. با نرم افزار حضور غیاب کسرا سیستم تماما سفارشی خواهید داشت که با آن میتوانید کلیه اضافه کاری ها، مرخصی ها، مجوزها و... را مدیریت کنید.

ما در کسرا آماده ارائه خدمت به سازمان شما هستیم. شما می توانید برای مشاهده و ارزیابی سامانه کنترل تردد کسرا با مراجعه به وب­سایت شرکت مهندسی کسرا به ادرس www.kasraco.net درخواست دمو و مشاوره رایگان نرم افزار حضور غیاب انلاین کسرا خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست شما ما در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

علاوه بر این، شما می توانید با شماره 02141452000 و 09196769974 تماس حاصل کرده و با مشاوران ما در واحد بازرگانی در مورد انتخاب بهترین نرم افزار حضور غیاب گفتگو کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/X4OuLbQ7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه