شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چگونه پوستی شاداب و زیبا با ژل رویال داشته باشیم؟

چگونه پوستی شاداب و زیبا با ژل رویال داشته باشیم؟

داشتن پوستی زیبا و شاداب دغدغه اکثر دختر خانم ها می باشد گرچه اکثر مردم به شادابی پوست شان اهمیت می دهند اما متاسفانه سبک نادرست زندگی ما باعث می شود که شادابی پوست مان را از دست بدهیم. در این مقاله ما به شما آموزش می دهیم که چطور می توانید با استفاده از مواد طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی پوست شادابی داشته باشید.

احتمالا شما هم مثل بقیه، اکثر روش ها را امتحان کرده اید از پوست خیار گرفته تا انواع صابون ها، که احتمالا نتیجه دلخواه را نگرفتید. یک روش بسیار ساده و راحت که می توانید تاثیر زیادی بر شادابی و طراوت پوست شما داشت باشد استفاده از ژل رویال اصل می باشد. احتمال می پرسید ژل رویال اصل چیست.

ژل رویال یک ماده کاملا طبیعی می باشد که توسط زنبورهای کارگر در سن بین 6 تا 16 روزه برای ملکه زنبورهای عسل و تغذیه لاروهای زنبور عسل تولید می شود. ملکه زنبورها با مصرف این ماده می تواند طول عمر بسیار زیادی داشته باشد و تولید مثل بیشتری کند. ژل رویال بخاطر داشتن مواد معدنی و مغذی باعث افزایش کلاژن در بدن می شود که از پوست ما در برابر بسیاری از آسیب های خارجی محافظت می کند.

خواص ضد پیری ژل رویال برای پوست

چگونه پوستی شاداب و زیبا با ژل رویال داشته باشیم؟

ژل رویال با داشتن خواص زیاد دارویی و درمانی برای جوان سازی پوست بسیار مفید می باشد. کلاژن نوعی پروتئین در بدن است که به شادابی پوست کمک میکند و ژل رویال اصل با تولید کلاژن باعث جایگزینی سلول های پوستی پیر می شود تا چین و چروک صورت و افتادگی پوست بهبود یابد.

ژل رویال سرشار از انواع پروتئین ها، مواد معدنی و ویتامین ها است و با داشتن ترکیبات فعالی مانند فلاونوئیدها، اسیدهای چرب و اسیدهای فنولیک، باعث شده تا ژل رویال به یک ماده فوق العاده برای مراقبت از پوست تبدیل شود.

البته برای داشتن پوستی زیبا و شفاف علاوه بر مصرف ژل رویال باید آب کافی نیز مصرف کنید. نوشیدن آب زیاد باعث می شود تا پوستی شفاف و روشن داشته باشیم همچنین نوشیدن آب برای دفع سموم بدن نیز بسیار موثر است. طبق گفته اکثر متخصصان سلامت یکی از سالم ترین و ارزان ترین روش ها برای سلامت بدن و پوست نوشیدن مایعات و آب در طی روز می باشد.

درمان جوش به روش کاملا طبیعی

اکثر جوش های که ما در سن نوجوانی داریم بخاطر تغییرات هورمونی در بدن است که معمولا بعد از مدتی خوب می شود. اما گاهی اوقات این فرآیند بسیار طولانی می شود و حس بدی در نوجوانان، مخصوصا دخترها بوجود می آورد.

در این برهه معمولا هر کسی یک روشی را تجویز می کند که اصلا علمی نبوده و حتی ممکن است برای شما مشکلات پوستی بوجود آورد که حتی بعد از دوران بلوغ اثر آن روی صورت شما باقی بماند.

بهترین روشی که نه تنها ضرری برای شما ندارد بلکه برای رفع جوش صورت بسیار مفید می باشد استفاده از ژل رویال طبیعی می باشد. که شما می توانید برای خرید ژل رویال اصل به گالری عسل بهار مراجعه کنید.

گالری عسل بهار یکی از بهترین و اصلی ترین مرکز فروش آنلاین انواع ژل رویال اصل، انواع عسل طبیعی به خصوص عسل کنار می باشد. که با سابقه درخشان توانسته خدمت بزرگی به هموطنان عزیز داشته باشد.

رفع چین و چروک های پوست به وسیله ژل رویال

چگونه پوستی شاداب و زیبا با ژل رویال داشته باشیم؟

ژل رویال تنها استفاده موضعی ندارد بلکه بصورت غذایی نیز مصرف می شود. تقریبا 70 درصد ژل رویال طبیعی از آب تشکیل شده است و خاصیت مرطوب کنندگی آن باعث می شود تا از پوست در برابر کم آبی بدن محافظت کند.

یکی از نکات جالبی که می توان به آن اشاره کرد این است که این ماده خاصیت جوان سازی پوست را دارد که بعنوان یک درمانگر قوی به بازسازی سطح سلولی پوست کمک می کند و در از بین بردن چین و چروک های صورت و سیاهی دور چشم بسیار موثر است.

نحوه استفاده

تا اینجا ما درباره این صحبت کردیم که چطور می توان بصورت طبیعی و با استفاده از ژل رویال پوست زیبا و شفاف داشته باشیم. حال می خواهیم درباره نحوه استفاده از آن صحبت کنیم. برای استفاده از ژل رویال برای صورت، ابتدا باید صورت خود را با آب و صابون به آرامی شسته و سپس منتظر باشید تا خشک شود. نکته مهم این است که نباید از پارچه یا دستمال برای خشک کردن صورت استفاده کنید.

سپس می توانید مقدار کمی از آن را به چند قطره آب مخلوط کرده و به صورت کرم روی پوست خود قرار داده و ماساژ دهید. و بعد از چند دقیقه آنرا بشوید.

یکی از دلایل اصلی پیر شدن پوست استرس های زیاد می باشد. اکثر ما توانایی مدیریت استرس را نداریم و تقریبا در همه جنبه های زندگی خود دچار استرس هستیم. زمانیکه ما دچار استرس و اضطراب می شویم، ماده ای بنام کرتیزول در بدن ترشح می شود که مقدار کم آن باعث افزایش عملکرد ما می شود اما وقتی بیش از حد ترشح شود در بلند به سلامتی و پوست ما آسیب وارد می کند.

در چنین شرایطی استفاده از مکمل های تقویتی ژل رویال به شدت توصیه می شود. بنابراین توصیه اکثر متخصصان این است که در صورتی که در شرایط استرس و اضطراب زیاد قرار دارید حتما به صورت روزانه از ژل رویال استفاده کنید.

نحوه تهیه

تهیه ژل رویال طبیعی واقعا کار دشواری است و به آسانی نمی توان اصل و تقلبی بودن آنرا تشخیص داد. بهترین کار راهنمایی گرفتن از یک فرد متخصص است. ولی از آنجایی که همه ما به چنین افرادی دسترسی نداریم بهترین گزینه اعتماد کردن به یک مجموعه معتبر با سابقه درخشان می باشد.

گالری عسل بهار یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین فروش انواع عسل طبیعی، عسل کنار و ژل رویال می باشد. شما می توانید با خیال راحت به وبسایت گالری عسل بهار به نشانی www.baharhoney.com مراجعه کنید و با قیمت مناسبی محصول مورد نظر خود را تهیه کنید تا در سریعترین زمان ممکن به دست شما برسد.

توجه داشته باشید که برای تاثیر گذاری بیشتر ژل رویال باید حداقل یک ماه بصورت روزانه مصرف کنید تا تاثیر واقعی آنرا ببینید. استفاده از این ماده غذایی پرارزش بصورت مکمل نیز پیشنهاد می شود و هیچ عوارضی نیز ندارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sWRgaptx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه