دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

میلیون ها نفر در سراسر جهان روزانه با انبوهی از اختلالات مو با درجات مختلف مواجه هستند. این شرایط به خودی خود تهدید کننده زندگی نیستند، اما متأسفانه می توانند روابط اجتماعی ما را تحت تاثیر قرار دهند.

امروزه، عوامل پیشگیرانه سلامت عمومی به طور فزاینده ای به اولویت مردم در سراسر جهان تبدیل شده است. همین امر سبب کشف مواد اولیه، فرمولاسیون و فناوری های پزشکی شده است که فرصت ها و راه حل های جدیدی را ارائه دهند.

مکمل های غذایی گوناگونی در زمینه اختلالات رشد مو، نازک شدن مو، ریزش مو، حفظ سلامت مو و حفظ رنگدانه مو تولید شده است. یکی از معروف ترین این مکمل ها نورکرین است که در ایران هم شناخته شده است.

نورکرین چیست و چه فوایدی دارد؟

نورکرین چیست؟

نورکرین (Nourkrin) یک مکمل غذایی است که با تغذیه مو از ریزش مو جلوگیری کرده و رشد آن را نیز تحریک می کند. این مکمل که هم برای آقایان و هم برای زنان تهیه شده است، به طور انحصاری توسط شرکت داروسازی فارمامدیکو دانمارک به بازار عرضه می شود.

فارما مدیکو دارای زیر مجموعه های قدرتمند در زمینه محصولات پوست و مو است. نورکرین یکی از بهترین مکمل های این مجموعه است که توانسته مشکل ریزش مو بخش قابل توجهی از جمعیت جهان را درمان کند؛ قرص های نورکرین کاملا طبیعی بوده و بر پایه ماده مغذی ماریلکس برای زنان و مردان به طور جداگانه تولید شده است.

عوامل زیادی می توانند مو را ضعیف کرده و در رشد طبیعی آن اختلال ایجاد کنند. این اختلال منجر به نازک شدن موها و همچنین ریزش مو می شود. با توجه به این موضوع، این مکمل حاوی ترکیبی منحصر به فرد از موادی است که نه تنها از موها محافظت و تقویت می کند، بلکه به عادی سازی و حفظ چرخه رشد مو کمک می کند.

ماده موثر ماریلکس ماده منحصربفرد در نورکرین است. این ماده دارای منشاء دریایی است که حاوی ترکیب خاصی از پروتئوگلیکان ها است که به عادی سازی و حفظ چرخه رشد موی سالم کمک می کند.

بعلاوه سرشار از موادی است که از مو در برابر تهاجمات خارجی محافظت می کند و یکپارچگی ساختاری آن را تقویت می کند که در نتیجه موهای قوی تر و سالم تری را برای شما به ارمغان می آورد و رطوبت و انعطاف پذیری مو را افزایش داده و رشد مو را تحریک می کند.

انواع نورکرین

نورکرین با توجه به نوع سیستم بدنی خانمها و آقایان اقدام به تولید دو نوع قرص ضد ریزش مو کرده است. یک نوع که با سیستم بدنی خانمها سازگار است به نام نورکرین بانوان و دیگری به نام نورکرین آقایان که با سیستم بدنی آقایان سازگار است. در ادامه به معرفی کامل هر کدام پرداخته شده است.

نورکرین چیست و چه فوایدی دارد؟

1. نورکرین آقایان

نورکرین آقایان (Nourkrin Man) مکملی ایمن، طبیعی و اثبات شده برای مردانی است که می خواهند چرخه رشد موی طبیعی خود را حفظ کنند. مکمل درمان ریزش مو نورکرین از نظر بالینی به مبارزه با آلوپسی و نازک شدن مو کمک می کند.

این قرص برخلاف سایر درمان ها حاوی ماینوکسیدیل نیست؛ ماینوکسیدیل دارویی است که می تواند باعث سردرد و ناراحتی های پوستی شود. یک مکمل غذایی کاملاً طبیعی و بدون مواد شیمیایی است که برای تأمین مواد مغذی خاص مورد نیاز بدن برای تقویت رشد موی خوب و طبیعی از فولیکول ها طراحی شده است.

عنصر اصلی نورکرین ترکیب پروتئینی از عصاره های دریایی، از جمله غضروف ماهی های اعماق دریا است که برای رشد طبیعی موهای سالم طراحی شده است. قرص های نورکرین به راحتی بلعیده می شوند و مشکلات گوارشی مکمل های مشابه را ندارند.

نورکرین چیست و چه فوایدی دارد؟

2. نورکرین بانوان

نورکرین بانوان (Nourkrin Women) اساساً یک مکمل طبیعی مو است. روی هر یک از بسته های آن نوشته شده است «نورکرین موهای نازک را تغذیه می کند و رشد موهای موجود را تقویت می کند.» و در حالی که مواد تشکیل دهنده آن مواد موردنیاز برای رشد موی سالم را تامین می کند، همچنین نورکرین رشد مجدد فولیکول های مو را تحریک می کند و از شروع یا پیشرفت ریزش مو جلوگیری به عمل می آورد.

نورکرین بانوان به عنوان یک مکمل مو حاوی طیف وسیعی از عصاره های دریایی، ویتامین ها و مواد معدنی است که برای ارتقای کیفیت خوب مو مفید هستند. اما طبق نظرات مصرف کنندگان در دو ماه اول استفاده ریزش و نازک شدن موها را کاهش می دهد.

ترکیبات اصلی قرص نورکرین

نورکرین با تامین مواد مغذی حیاتی فولیکول های مو به حمایت و حفظ چرخه رشد طبیعی مو کمک می کند. با استفاده منظم و پیشگیرانه قرص نورکرین اصل می توان علائم ریزش مو را به تاخیر انداخت یا از بروز آن جلوگیری کرد.نورکرین با ترکیبات زیر برای کمک به عادی سازی چرخه رشد غنی شده است.

600 میلی گرم ماریلکس: ماده انحصاری نورکرین که حاوی ترکیب خاصی از پروتئوگلیکان ها با منشاء دریایی است. این ماده مغذی به عادی سازی و حفظ چرخه رشد موی سالم کمک می کند.

200 میلی گرم عصاره گیلاس آسرولا: غنی از ویتامین C، دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به محافظت از مو در برابر تهاجمات خارجی کمک می کند. همچنین حاوی ویتامین های A، B1، B2 و B3 همراه با کاروتنوئیدها و بیوفلاونوئیدها است؛ این مواد با هم خواص آنتی اکسیدانی و تغذیه ارزشمندی را ارائه می دهند. ویتامین های موجود در آسرولا بهتر از اسیدهای مصنوعی توسط بدن انسان جذب می شود.

180 گرم دی بیوتین: همچنین به عنوان ویتامین B7 شناخته می شود، تولید کراتین را افزایش می دهد و به رشد سالم مو و ناخن کمک می کند.

60 میلی گرم سیلیس: به تقویت یکپارچگی ساختاری مو کمک می کند. این ماده به تقویت فیبر مو و ناخن کمک کرده و تراکم موهای از دست رفته را بازیابی می کند و امکانی را فراهم می کند تا موهای جدید رشد کرده و سالم تر باشند.

50 میلی گرم عصاره دم اسب: سرشار از سیلیس خاص و اسیدهای سیلیسیک است که به تامین سطوح قابل توجهی از مواد معدنی مانند پتاسیم، منگنز و سلنیوم و همچنین ساپونین ها و فلاونوئیدها کمک می کند.

شنبلیله: به عادی سازی زندگی و عملکرد کلی فولیکول های مو کمک می کند.

عصاره روغن کبد ماهی: سطوح EPA و DHA عصاره روغن کبد ماهی به همراه ویتامین A و D به چرخه رشد مو کمک می کند.

نحوه مصرف قرص نورکرین

1 عدد قرص نورکرین را دو بار در روز (صبح و عصر)، بلافاصله بعد از غذا با یک لیوان آب میل کنید. به خاطر داشته باشید که مکمل های غذایی نباید به عنوان جایگزینی برای یک رژیم غذایی متنوع و متعادل و یک سبک زندگی سالم استفاده شوند. به هیچ عنوان نباید از دوز توصیه شده روزانه تجاوز کنید. مصرف نورکرین در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

برای خرید قرص نورکرین بانوان به داروخانه ها یا فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. گاهی اوقات این محصول به دلیل تقاضای زیاد در داروخانه های اطراف موجود نمی باشد بنابراین بهتر است به فروشگاه های اینترنتی تایید شده اعتماد کنید تا از مزایای این محصول بهره مند شوید. البته توصیه می کنیم وسوسه خرید از پیج های نامطمئن را از سرتان بیرون کنید. ممکن است نورکرین تقلبی به شما بفروشند یا تاریخ انقضای محصول گذشته باشد.

قیمت قرص نورکرین قیمت واحد و مشخصی است که تقریبا در تمام فروشگاه های معتبر یکسان است. تنها قیمت های بسیار پائین یا بسیار گزاف مشکوک بوده و احتمال دارد نورکرین اصل نباشد. قیمت نورکرین زنانه در فروشگاه درمارز به نشانی سایت dermaroz.com در مقایسه با سایر فروشگاه های مجاز مناسب تر بوده و امکان دریافت وجه درب منزل و ارسال رایگان مزیت دیگری است که درمارز برای اطمینان خاطر مشتریان گرامی در نظر گرفته است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IO9EgBuO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه