دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کرج شهری است که هوایی دلنشین تر از تهران دارد و به لطف کلی رستوران و کافه، جاهای دیدنی و طبیعت بکری که در این شهر هست، تهرانی ها همیشه اوقات فراغت و آخر هفته های خود را در این منطقه سپری می کنند تا برای یک یا چند روز به دور از شلوغی و آلودگی تهران باشند. اما برای اقامتی چند روزه در کرج حال میخواهد اجاره روزانه ویلا باشد یا اجاره روزانه آپارتمان، چه نکاتی را باید بدانیم و قیمت اجاره ویلا در کرج هم از چقدر شروع می شود؟

 

قیمت اجاره ویلا در کرج از چقدر شروع می شود؟

 

اطراف کرج، بهترین مناطق برای اجاره ویلا

کرج شهر بزرگی است و جمعیت بالایی هم در این منطقه زندگی می کنند برای همین، کوچه به کوچه های شهر را که میبنیم بیشتر آپارتمان ها و برج های مختلف دیده می شود و به ندرت پیش می آید ویلا یا حتی خانه ویلایی در کرج ببینیم. البته منظورمان مناطقی همچون عظیمیه، حصارک، اسلام آباد، گوهردشت و غیره است که بیشترین جمعیت در آنجا زندگی می کنند و به عظیمیه که معروف ترین منطقه کرج محسوب می شود هم نزدیک تر هستند. برای همین بهترین مناطق برای اجاره ویلا در کرج، فردیس، محمدشهر، مهرشهر، مشکین دشت و سایر مناطق مجاور هستند چون فاصله بیشتری تا مناطق معروف کرج همچون عظیمیه دارند و به لطف پراکندگی جمعیت و وسعت بالای مناطق، کلی باغ و باغ ویلا هست که برخی از آن ها به صورت روزانه هم اجاره داده می شود.

چرا مناطق معروف کرج با جاهای دیدنی زیبایشان و همچنین کافه رستوران های خاطره انگیزش را رها کنیم و به جاهایی همچون فردیس مراجعه کنیم؟ اول از همه همانطور که پیش تر هم گفتیم، در مناطق شلوغ و معروف کرج ویلا تقریباً نیست و اگر هم باشد تعدادشان آنقدر محدود است که دستتان برای انتخاب بهترین اقامتگاه با توجه به بودجه و امکانات باز نخواهد بود. از طرفی، اگر صرفاً هدفتان از اجاره ویلا در کرج دوری از شلوغی و آلودگی است و اقامتگاهی دربست میخواهید بدون هیچ مزاحمتی، نه تنها اجاره ویلا بهترین انتخاب خواهد بود بلکه در بخش جنوبی کرج شامل فردیس، محمدشره و غیره آنقدری ویلا و باغ هست که با توجه به تعداد نفرات، امکانات مورد نیاز و بودجه ای که در نظر گرفتید به راحتی اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.

اما نکاتی هم باید برای اجاره ویلا در کرج در نظر بگیرید. مناطقی که معرفی کردیم، بیشتر برای افرادی مناسب است که فقط یک باغ ویلا میخواهند تا یک دورهمی خاطره انگیز داشته باشند یا از فضای زیبای باغ لذت ببرند ولی از سوی دیگر، برخی هم به فکر اجاره ویلا استخردار در کرج هستند تا در هوای دلنشین کرج و زمستان های سردش، از استخر روباز یا سرپوشیده برخوردار شوند و در کنار آن ویلایشان نه تنها لوکس باشد بلکه از کلی امکانات و سرگرمی شامل بیلیارد و فوتبال دستی و کلی سرگرمی دیگر برخوردار باشد. در این صورت، کافیست در فاصله 5 کیلومتری غرب کرج وارد روستای کردان شوید که مملو از ویلاهای استخردار برای هر بودجه و سلیقه ای است.


قیمت اجاره ویلا در کرج از چقدر شروع می شود؟

 

بهترین راه برای اقامت در کرج، اجاره روزانه آپارتمان

برخلاف ویلاها، آپارتمان ها هیچ مشکلی از بابت منطقه و امکانات ندارند و آنقدر اقامتگاه برای اجاره روزانه آپارتمان در کرج هست که دستتان کاملاً باز خواهد بود فقط یک آپارتمان مبله نقلی اجاره کنید یا آپارتمانی که در خود واحدش کلی امکانت و سرگرمی دارد و خود آپارتمان هم مجهز به استخر سرپوشیده به همراه سونا و جکوزی باشد و در بهترین منطقه شهر یعنی عظیمیه قرار گیرد. در حالت کلی، قیمت اجاره روزانه آپارتمان در کرج کمتر از اجاره ویلا در کرج است اما استثناء هم هست.

اگر صرفاً میخواهید یک اقامتگاهی در کرج برای چند روز اجاره کنید تا اوقات فراغت و تعطیلات خود را در کرج سپری کنید اما با این شرط که به جاهای دیدنی و مراکز مهم شهر دسترسی خوبی داشته باشید، بی شک آپارتمان های مبله انتخابی ایده آل هستند حتی نه تنها برای تفریح و گردش، بلکه آن هایی که قرارهای کاری در کرج دارند هم با اجاره روزانه آپارتمان یا خانه مبله در کرج می توانند با هزینه ای معقول چند روزی مهمان شهر باشند.

 

قیمت اجاره ویلا در کرج از چقدر شروع می شود؟

 

با باباسفر، ارزان، آسان و مطمئن در کرج ویلا یا آپارتمان اجاره کن

بین کلی اقامتگاه در کرج از ویلاها و باغ ها تا سوئیت، خانه و آپارتمان های مبله انتخاب بهترین اقامتگاه کاری سخت و زمان بر خواهد بود. اگر شما بودجه محدودی برای اقامت در نظر گرفته باشید و یا در کنار آن، یکسری امکانات خاصی هم مد نظر داشته باشید راه چاره شما سایت باباسفر خواهد بود. در سایت باباسفر کلی اقامتگاه برای هر بودجه و سلیقه ای در کرج هست و چون بهترین قیمت ها در سایت باباسفر درج شده برای همین ارزان ترین راه برای اجاره ویلا در کرج می باشد و خیالتان در خصوص قیمت ها راحت خواهد بود.

از طرفی، دیگر نیازی نیست کلی بین اقامتگاه های کرچ بگردید تا آنچه که با خواسته های شما مطابقت دارد را رزرو کنید بلکه در سایت باباسفر تنها با وارد کردن تاریخ ورود و خروج، امکانات مد نظر و تعداد نفرات، بهترین اقامتگاه ها برای شما نمایش داده خواهد شد و هرکدام را که خواستید به راحتی رزرو خواهید کرد. در صورتی هم که هرگونه سوال یا مشکلی داشتید، کارشناسان باباسفر به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی هستند. در آخر، سایت باباسفر به شما این امکان را می دهد که از یک هفته قبل از تاریخ سفرتان، اقامتگاهی که مد نظر دارید را رزرو کنید چون در برخی از ایام خاص سال مانند تعطیلات نوروز که کرج میزبان کلی مسافر است، تمامی اقامتگاه ها خیلی زود رزرو می شوند پس چه بهتر از اینکه قبل از همه، اقامتگاه را رزرو کرده باشید تا سفری اسوده خاطر را تجربه کنید؟

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/j0lQTdwb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه