دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت چسب آب بندی بتن یکی از نکات بسیار مهمی است که امروزه باید مورد توجه قرار بگیرد. به همین دلیل ما در این مطلب می خواهیم شما را با چسب آب بندی بتن آشنا کنیم و بهترین فروشگاه فروش آنلاین این چسب ها را نیز خدمت شما معرفی کنید. چسب های آب بندی نوعی چسب صنعتی هستند که در فرآیندهای ساخت بتن به کار گرفته می شوند. این چسب ها از نظر ظاهری مشخصات ویژه ای دارند و با کاربردهای گوناگون خود، در صنایع بتن سازی به کاربرد دارند. چسب های بتن همچنین انواع گوناگونی دارند که سبب بهبود مقاومت بتن می شوند و حتی خواصی همچون خواص الاستیسیته و خواص انعطاف پذیری بتن را تا حد زیادی افزایش می دهند. با ما همراه باشید.

چسب آب بندی بتن چیست؟

قیمت چسب آب بندی، خرید به صورت آنلاین

پیش از این که بدانید که قیمت چسب آب بندی چقدر است، ابتدا باید بدانید که اصلا چسب آب بندی چیست. به طور کلی چسب های آب بندی نوعی افرودنی صنعتی هستند که با ساختار منحصر به فر خود، فشارهای مثبت و منفی که بر روی بتن اعمال می شود را از بین می برند و کارایی فوق العاده ای را در بهبود مقاومت بتن از خود به نمایش می گذارند. این چسب ها اغلب اوقات با هر نوع ملاتی سازگار می شوند و به خوبی چسبندگی بتن ها به یکدیگر را افزایش می دهند.

اهمیت استفاده از چسب آب بندی بتن

در اینجا ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که چسب آب بندی بتن چه اهمیتی دارد. در واقع پس از مدتی که یک محیط با استفاده از بتن ها ساخته می شود، این بتن ممکن است متلاشی گردد و یا از بین برود. در اینجا استفاده از یک  ‌ماده‌ی مقاوم که بتواند ترک های بتن را از بین ببرد و یا بتن های قدیمی را بر روی بتن های جدید مستحکم کند، واجب است. این است که چسب آب بندی روی کار آمده است تا با قابلیت های خود، از نفوذ آب و مواد شیمیایی به درون بتن جلوگیری کند و از این جهت مقاومت مکانیکی، سایشی و خمشی بتن را بالا ببرد. شما می توانید جهت خرید چسب بتن و چسب آب بندی خوب و مرغوب با ما در بتن شیمی خاتم تماس حاصل کنید.

مشخصات چسب آب بندی

چسب های آب بندی مشخصات زیادی دارند که مشخصات تا حد زیادی بر روی قیمت چسب آب بندی تاثیر می گذارند. برخی از این مشخصات عبارتند از:

  • مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی و نفوذ به لایه های عمیق بتن
  • ایجاد مقاومت در بتن در برابر مواد شوینده ی اسیدی و سایر مواد مضر مثل آهک
  • ایجاد یک لایه ی منعطف و آب بند
  • مناسب بودن قیمت چسب آبند نسبت به قیمت سایر موادی که برای پر کردن درزها و شکاف های بتن کاربرد دارند.
  • مقاومت بالا در برابر عوامل باکتریالی
  • کاربرد در همه ی مکان ها به خصوص محیط های صنعتی پر رفت و آمد
  • افزایش زیبایی بتن
  • مقاومت بسیار زیاد در برابر کلر، کربن دی اکسید و موادی شیمیایی مثل نمک
  • جایگاهی بسیار مناسب برای قیر گونی هایی که در گذشته برای ساختمان سازی و پوشاندن درز و ترک مورد استفاده قرار می گرفتند
  • امکان خارج کردن بخارهای مضر از بتن و بهبود ماندگاری بتن
  • مقاومت در ب تبر یخ زدگی
  • استفاده از تکنولوژی نانو در ساخت این چسب های آبند کننده
  • سازگاری بالا با محیط زیست بدون رساندن آسیب شیمیایی به محیط

کاربرد چسب آب بند بتن

قیمت چسب آب بندی، خرید به صورت آنلاین

به طور کلی کاربردهای نامحدود چسب آبند بتن باعث شده است که از این چسب ها در هر محیطی استفاده شود. به همین دلیل برای ایزولاسیون کلیه ی سطوح گچی، سیمانی و ... از این چسب ها استفاده می شود. علاوه بر این، استخرها هم جزو محیط هایی هستند که به صورت مداوم به مواد آب بند کننده نیاز دارند. در این محیط ها هم از چسب های آب بندی بتن استفاده می شود اما آنچه که در اینجا اهمیت دارد این است که شما ابتدا قیمت چسب آب بندی بتن را بدانید و سپس بهترین نوع این چسب ها را برای یک محیط انتخاب کنید.

افزون بر موارد فوق، از چسب های آب بندی در نرمه کشی، زیر سازی و مقاوم سازی سازه های بتنی نیز استفاده می شود اما این ها تمامی کاربردهای این چسب ها نیستند بلکه در جهت نصب و ترمیم بتن های یک ساختمان، آب بندی انواع سطوح عمودی و انواع سطوح افقی، آب بندی تراس ها، آب بندی سرویس های بهداشتی و آب بندی محیط های پرورش ماهی و سایر محیط های صنعتی هم به صورت گسترده از چسب های آب بندی بهره گرفته می شود. یکی از بهترین این چسب ها، ژل میکروسیلیس است که با چسبندگی فوق العاده‌ی خود، گزینه ای مناسب برای از بین بردن درز و شکاف بتن در هر محیطی به شمار می آید. از این رو اگر شما هم قصد هزینه چسب های این چنینی را دارید، کافی است با ما در بتن شیمی خاتم تماس بگیرید.

روش مصرف چسب های آب بندی بتن

پس از این که با چسب آب بند کننده‌ی و ترکیباتی که در آن ها از بتن استفاده شده است آشنا شدید، خوب است بدانید که روش مصرف این چسب ها به چه صورت است. این افزودنی های ایده آل را باید با توجه به میزان کیفیتی که از بتن انتظار دارید، به آن بیفزایید. برای این که بتوانید از این چسب ها استفاده کنید، لازم است که سطوح مورد نظر را در هر گونه آلودگی پاک نمایید. این سطوح باید به گونه ای تمیز شوند که هیچ اثری از گرد و خاک بر روی آن ها باقی نماند. به طور کلی دو روش وجود دارند که با استفاده از این دو روش، می توانید چسب های آب بندی بتن را در یک محیط مورد استفاده قرار دهید. این دو روش در ادامه تشریح شده اند:

۱: روش افزودن به مخلوط: در روش افزودن به محیط، بتن های ساختمانی ضد آب می شوند برای این که از چسب آب بندی بتن در این روش استفاده کنید، باید ابتدا چسب بتن را به میزان یک به سه یا یک به چهار به ملات اضافه کنید . سپس ملات را با این چسب مخلوط نمایید تا در نهایت یک محلول صاف و یکدست به دست بیاید. حال ملات خود را با ضخامت ۱۰ میلی متر بر روی سطح مورد نظر بریزید و آن را با ماله صاف کنید. در این مرحله باید به ملات استراحت دهید تا خشک شود. پس از خشک شدن ملات، لازم اشد که یک لایه ی دیگر را بر رپی درزها شکاف ها بکشید تا از استحکام چسب آب بندی بتن اطمینان پیدا کنید.

۲: روش دوغابی: در روش دوغابی شما باید سطحی که ترک خورده است را ابتدا با آب شیرین اشباع کنید. سپس این سطح را از هر گونه آلودگی پاک نمایید. بعد از انجام این کار، یک دوغاب را با استفاده از چسب آب بندی بتن، مواد روان کننده و مواد ملات ساختمانی( سیمان، شن و ماسه) تهیه کنید و این دوغاب را درون شکاف ها بریزید. حال باید با ماله این دوغاب را قبل از خشک شدن شکل دهید تا در نهایت یک سطح صاف و البته مقاوم و نفوذ ناپذیر را به وجود بیاورید. این را بدانید که اغلب اوقات از روش دوغابی برای چسباندن دو تکه ی جدا افتاده از بتن به یکدیگر استفاده می کنند. شما می توانید جهت اطلاع پیدا کردن از قیمت چسب آب بندی در انواع مختلف آن هم به صورت آنلاین، با ما در ارتباط باشید.

قیمت چسب آب بندی بتن

همان طور که گفتیم، قیمت خرید چسب بتن به امروزه یکی از فاکتورهای مهمی است که بسیاری از دست اندرکاران ساخت بتن به آن توجه می کنند .این قیمت، یک قیمت ثابت نیست چرا که بسته به عوامل مختلف، می تواند تغییر پیدا کند. اولین و مهم ترین عاملی که می تواند بر روی قیمت چسب آب بندی بتن تاثیر بگذارد، کیفیت محصول است. به طور کلی اگر شما محصولی را خریداری کنید که چسبندگی کافی نداشته باشد و مقاومت کافی را هم به بتن نبخشد، نمی تواند عمر سازه های بتنی را افزایش دهد و به هیچ دردی هم نمی خورد. علاوه بر این مورد، میزان اعتبار شرکت سازنده و برند چسب آب بندی بتن هم می تواند قیمت این چسب ها را دچار تغییر کند. به همین دلیل شما باید به نکات این چنینی توجه کنید و سپس اقدام به هزینه چسب آبند بتن کنید.

این را بدانید که مواد اولیه‌ی رزینی و غیر رزینی که در ساختار چسب های آب بندی مورد استفاده قرار می گیرد هم تا حد زیادی بر قیمت این چسب ها تاثیر می گذارند. در اصل همین مواد هستند که به چسب مقاومت بالایی را می بخشند و باعث می شوند که چسب بتواند مقاومت خمشی، مکانیکی و سایشی بتن را افزایش دهد. پس حتما از ترکیبات اولیه‌ی چسب های بتن هم اطلاع پیدا کنید و سپس اقدام به خرید آنلاین یا حضوری این چسب ها کنید.

خرید چسب آب بندی بتن به صورت آنلاین

حال که با قیمت چسب آب بندی بتن آشنایی بیشتری پیدا کردید، شاید شما هم مانند بسیاری در افراد دیگر به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید چسب آبند بتن باشید اما این را بدانید که هر مرکزی نمی تواند به خوبی نیازهای شما به آب بندی بتن را برطرف کند. دیگر تا کنون همه‌ی ما می دانیم که در کنار مواد شیمیایی اصلی، فروش مواد و محلول های شیمیایی تقلبی هم بازار داغی دارد. حال اگر شما نمی دانید که چه فروشگاهی را باید برای خرید این چسب ها انتخاب کنید، بدون شک با مشکل مواجه می شوید چرا که همان کیفیتی که از یک چسب آب بند بتن انتظار دارید را دریافت نخواهید کرد. پس حتما جهت خرید این چسب ها یک فروشگاه معتبر، با ضمانت و گارانتی، فعال و قیمت مناسب را که مشتریان آن در آن راضی هستند را انتخاب کنید.

کلام پایانی

ما در این مطلب در مورد خرید آنلاین و قیمت چسب آب بندی بتن با شما صحبت کردیم. آب بندی یک محیط از جمله واجباتی است که می تواند عمر ساختمان محیط را افزایش دهد. به همین دلیل علاوه بر این که آب بندی بتن امروزه افزایش پیدا کرده است، استفاده از مواد آب بند کننده هم با تقاضای زیادی رو به رو شده است. از این رو اگر شما هم به دنبال خرید آنلاین چسب آب بندی بتن هستید، می توانید با ما در بتن شیمی خاتم تماس بگیرید و سفارش خرید این چسب ها را ثبت کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7cXGjKq9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه