دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ترفندهای کاربردی کالاف دیوتی موبایل

در صورتی که قصد دارید تا در بازی کالاف دیوتی موبایل تبدیل به یک بازیکن و پلیر حرفه ای شوید، در کنار توجه به خرید سی پی ارزان و استفاده درست و اصولی از CP نیاز است تا ترفندهای این بازی را نیز به طور کامل یاد بگیرید و از این طریق به بهترین شکل ممکن بازی کالاف دیوتی موبایل را تجربه کنید.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به نکات و ترفندهای بازی کالاف دیوتی موبایل انداخته و بیان کنیم که چگونه می توانید در بازی Call of Duty Mobile حرفه ای شوید.

از دو سلاح مختلف با مهمات مشترک استفاده نکنید

در بازی کال آف دیوتی موبایل شاهد تنوع بالایی از سلاح ها هستیم و شما می توانید متناسب با سبک بازی خود از این سلاح ها استفاده کنید. در این بین یکی از ترفندهای کاربردی در بازی کالاف دیوتی موبایل این است که به هیچ عنوان نباید از ۲ سلاح مختلف که مهمات مشترک دارند، استفاده کنید.

به منظور بررسی کامل این تکنیک باید گفت که اگر شما از ۲ اسلحه مختلف با مهمات مشترک استفاده کنید، این موضوع باعث می شود تا مهماتی که بدست می آورید، بین سلاح های شما تقسیم می شوند.

در چنین شرایطی پیشنهاد می شود که همیشه از سلاح های مختلف با تیرهای متنوع استفاده کنید. این موضوع باعث می شود تا شما بتوانید مدیریت بهتری بر روی مهمات خود داشته باشید و به بهترین شکل ممکن از سلاح های خود استفاده کنید.

در واقع زمانی که شما از ۲ سلاح مختلف و با مهمات متفاوت استفاده می کنید، استفاده از یکی از این اسلحه ها باعث کم شدن تیر سلاح دوم نخواهد شد. در چنین شرایطی پیشنهاد می شود که از یک سلاح دور برد برای اهداف دورتر و یک سلاح رایفل استفاده کنید.

از صخره های موجود در مپ بالا بروید

یکی دیگر از ویژگی هایی که بازی کالاف دیوتی موبایل دارد این است که نقشه بازی به قدری بزرگ است که می توانید با توجه به استراتژی های خودتان، بازی کنید. در این بین در مپ بخش بتل رویال بازی کال آف دیوتی موبایل شاهد کوه ها و تپه های مرتفعی هستیم. قرار گرفتن در بالای این صخره ها و تپه ها باعث می شود تا بتوانید دید عالی از محیط اطراف خود داشته باشید و از این طریق با سرعت بالاتری دشمنان خود را پیدا کنند و به آن ها شلیک کنید.

توجه به ویژگی های کلاس مدیک

در بازی کال آف دیوتی موبایل شاهد ۶ کلاس مختلف هستیم. هر یک از این کلاس ها دارای ویژگی های خاصی هستند و به شما اجازه می دهند تا بتوانید متناسب با سبک بازی خود از قابلیت این کلاس ها استفاده کنید.

در بین انواع مختلفی از کلاس ها که در بازی کالاف دیوتی موبایل در دسترس است، کلاس مدیک است. زمانی که شما کلاس مدیک را انتخاب می کنید، این کلاس یک کیت پزشکی را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید پس از آسیب دیدن، با استفاده از این کیت به سرعت سلامتی خودتان را پر کنید.

با وجود آن که شما در بازی کالاف دیوتی موبایل می توانید از آیتم های درمانی و کیت های پزشکی داخل بازی استفاده کنید، اما اگر کلاس مدیک را انتخاب کنید، تضمین می شود که شما همیشه آیتمی برای پرکردن سلامتی تان خواهید داشت.

ترفندهای کاربردی کالاف دیوتی موبایل

در صورتی که کلاس مدیک را استفاده کنید، می توانید به جای آن که آیتم های درمانی را انتخاب کنید، به سراغ مهمات و نارنجک های بیشتر آمده و از این طریق از آیتم های خود به شکل بهتری استفاده کنید.

همیشه از پر بودن اسلحه خود مطمئن باشید

یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن در بازی کالاف دیوتی با دشمن رو به رو شوید، پر بودن سلاح است.

طبیعی است وقتی شما از اسلحه تان استفاده کنید، بعد از هر بار شلیک نیاز است تا اقدام به ریلود مجدد کنید. از آن جایی که روند پر کردن اسلحه و ریلود زمان بر است، بدترین سناریو ممکن این است که در هنگام مشاهده دشمن و شروع به تیراندازی ناگهان با مشکل خاصی شدن اسلحه مواجه شده و مجبور شوید که اسلحه خود را ریلود کنید.

در چنین شرایطی پیشنهاد می شود که در هر لحظه از بازی از پر بودن خشاب سلاح خود مطمئن شوید تا در هنگام مبارزه رو در رو با مشکل خالی شدن اسلحه تان مواجه نشوید.

به سراغ Hellhoundها بروید

یکی از بخش های جذاب در بازی کالاف دیوتی موبایل،Hellhound ها هستند. Hellhoundموجودی غول پیکر که شبیه به زامبی بوده و در نقاط خاصی از نقشه و از طریق دایره های قرمز مشخص می شوند.

ترفندهای کاربردی کالاف دیوتی موبایل

با وجود آن که برای کشتن Hellhound نیاز است تا حجم بسیار زیادی از مهمات خود را صرف کنید، اما اگر بتوانید Hellhoundها را شکست دهید، می توانید به حجم بسیار زیادی لوت دسترسی پیدا کرده و از این طریق ادامه مسیر بتل رویال برای شما آسان تر خواهد شد.

از سی پی برای ارتقا شخصیت و سلاح های خود استفاده کنید

ارز مخصوص بازی کالاف دیوتی موبایل، CP است. در صورتی که قصد دارید تا لول خود را در بازی افزایش داده و از این طریق تبدیل به بازیکن قدرتمندی شوید، نیاز است تا از سی پی استفاده کنید. از آن جایی که برای دسترسی به سی پی نیاز است تا این ارز را خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ فروشگاه هایی بروید که امکان خرید سی پی ارزان را به شما ارائه می دهند.

در صورتی که بتوانید سی پی ارزان قیمت خریداری کنید، می توانید از آن برای ارتقا شخصیت خود و سلاح های تان استفاده کنید.

لباس و اسکین قرمز نپوشید

در بازی کالاف دیوتی موبایل شاهد تعداد بسیار زیادی از لباس ها و اسکین های قرمز رنگ هستیم و شما می توانید از این اسکین ها استفاده کنید. در این بین، باید به این نکته توجه کنید که پوشیدن لباس و اسکین قرمز باعث می شود تا به شکل راحت تری در بازی مشاهده شوید و دشمنان تان می توانند سریع تر و راحت تر شما را با مشاهده کنند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که متناسب با مپ بازی کالاف دیوتی موبایل از اسکین و لباسی استفاده کنید که امکان استتار کردن را برای شما فراهم کند.

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا نگاهی به ترفندهای کاربردی کالاف دیوتی موبایل انداخته و بیان کنیم که چگونه می توانید با توجه به چند نکته بسیار مهم، به شکل حرفه ای تری کالاف دیوتی موبایل را تجربه کنید. پیشنهاد ما این است که موارد گفته شده در این مطلب را تمرین کرده و از این طریق تبدیل به بازیکن حرفه ای تری در بازی کالاف دیوتی موبایل شوید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/N1kZ7DJR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه