شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرگزاری تسنیم، جبار کوچکی نژاد، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بر عرضه در بورس کالا به عنوان راهکار ایجاد شفافیت، توقف زیان دهی و رسیدن خودرو به دست مصرف کننده واقعی تاکید کرد.

کوچکی نژاد گفت: با توجه به زیان 117 هزار میلیارد تومانی خودروسازان که ناشی از سیاست های نادرست دولتی است، عرضه محصول هایشان در بورس کالا می تواند موجب توقف زیان دهی در این صنعت شود.

عرضه خودرو در بورس کالا، شفافیت قیمت خودرو و توقف زیان دهی

وی اظهار کرد: ماحصل دخالت های بیش از حد دولت و سیاست های مبتنی بر قیمت گذاری دستوری که همچنان بر صنعت خودرو کشور سایه انداخته، زیان 117هزار میلیارد تومانی خودروسازان بوده که به یک مسئله بغرنج در کشور و شرکت های خودروسازی تبدیل شده و به تامین رفاه مصرف کنندگان نیز نینجامیده است.

کوچکی نژاد کشف قیمت واقعی خودرو در بورس کالا را مناسب ترین راهکار برای رهایی خودروسازان از سایه دخالت دولت و توقف زیان دهی این شرکت ها اعلام کرد و افزود: عرضه خودرو در بورس کالا موجب شفافیت، خروج خودروسازان از زیان و رسیدن خودرو به دست مصرف کننده واقعی است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

جدول کامل قیمت محصولات ایران خودرو

جدول کامل قیمت محصولات سایپا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MEjZe520
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه