دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بازار خودرو با گذشت چند روز از اعلام آیین نامه واردات خودرو تاکنون واکنش مثبت یا منفی نسبت به این موضوع نشان نداده است و به نوعی همه تعیین تکلیف تغییرات قیمتی خودروها را در بازار متأثر از مذاکرات بین المللی و قیمت دلار می دانند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تسنیم، سوم شهریور ماه آیین نامه واردات خودرو پس از تاخیر دو ماهه منتشر شد تا بازار پر التهاب خودروهای وارداتی شاهد اخبار جدید تری در قیمت ها باشد. اما با گذشت چند روز از اعلام این آیین نامه هنوز بازار واکنشی مثبت و منفی نسبت به این موضوع نشان نداده است و به نوعی همه تعیین تکلیف تغییرات قیمتی خودروها را در بازار متأثر از مذاکرات بین المللی و قیمت دلار می دانند. 

واکنش قیمت خودرو در بازار به آیین نامه واردات خودرو

در بخش خودروهای داخلی نیز بازار در بخشی از خودروها با کاهش قیمت روبه رو بود اما نوسانات نرخ دلار تأثیراتی بر قیمت تعدادی از خودروها از جمله پژو پارس و پژو 206 و پژو 27 گذاشته و روند صعودی را تجربه می کنند.

موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در همین ارتباط به تسنیم گفت: هنوز جزئیات تعرفه واردات مشخص نیست و نمی توان گفت آئین نامه واردات چه تأثیراتی بر بازارخواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه بازار تعطیل است و کمتر معامله ای صورت می گیرد، افزود: وقتی معامله ای نمی شود تغییرات قیمتی محسوس نیست اما در مجموع در خودروهای وارداتی تغییرات چندانی اتفاق نیفتاده و در خودروهای داخلی تعدادی از خودروها مانند کوییک کاهش یک میلیون تومانی و کوییکR کاهش یک میلیون و 500 هزار تومانی را تجربه کرده است. در حال حاضر کوییک در بازار 199 میلیون تومان و کوییک R در حدود 203 میلیون و 500 هزار تومان است.

 پژو پارس که هفته گذشته 295 میلیون تومان به فروش می رسید امروز با قیمت 305 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد. پژو 207 با افزایش قیمت 9 میلیون تومان با قیمت 462 میلیون تومان به فروش می رسد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

جدول کامل قیمت محصولات ایران خودرو

جدول کامل قیمت محصولات سایپا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pVABNFfR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه