یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تصمیم کاشت مو، یک تصمیم مهم و کلیدی است. پیش از کاشت یا ترمیم مو، لازم است که فرد خود را آماده کند، چرا که کاشت مو بسیار حساس بوده و اگر به درستی صورت نگیرد و با روش های سنتی و غیر تخصصی انجام شود می تواند موجب ریزش مو بطور مجدد شده و علاوه بر آن تاثیر بدی در روحیه آن فرد بگذارد. ممکن است در تبلیغات یک موسسه و یا کلینیک کاشت مو ببینید که نوشته شده کاشت مو بیش از 16000 تار مو یا ادعا شود که موهای شما همانند و یا حتی پرپشت تر از دوران جوانی و نوجوانی قبل از ریزش خواهد شد که این البته درست نیست و صرفا تبلیغاتی است برای جذب مشتری. چون با روش های رایج و سنتی که توسط افراد تجربی و غیر درمانی انجام می شود نتیجه مناسبی را شاهد نمی باشیم.

چه افرادی به کاشت مو نیاز دارند؟

اینکه آیا شما واقعا به کاشت مو نیاز دارید یا نه، مسئله ای است که البته تشخیص آن به پزشک و متخصص کاشت مو بستگی دارد. معمولا برای بیشتر افرادی که دچار کم پشت شدن مو و یا طاسی موی سر به صورت ارثی شده اند، روش های کاشت مو تجویز می شود. به ویژه کاشت مو به روش Sut که جدیدترین و بهترین روش است. در مواردی که فرد به اندازه کافی هنوز مو بر سر دارد و ریزش مو شدید نشده و یا سن و سالش مناسب است، از روش هایی مانند روش prp و یا مزوتراپی می توان استفاده کرد که البته مجددا تاکید می کنیم تشخیص اینکه کدام تکنیک و روش مناسب است بر عهده پزشک است نه خود فرد.

رعایت چه نکاتی قبل از اقدام به کاشت مو ضروری می باشد؟

به چه دلایلی ممکن است که افراد به کاشت مو نیاز داشته باشند؟

دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد ولی در بسیاری از مردان، دلیل ریزش مو و طاسی سر، ارثی و یا داشتن تغذیه نامناسب، استرس و فشارهای روحی به آنهاست. لذا در این زمینه باید فرد موارد تعیین کننده و مهم در این زمینه را با مشورت پزشک در نظر بگیرد.

بهترین سن کاشت مو چه سنی می باشد؟

کاشت مو سن خاص خود را دارد و معمولا در سنین زیر 23 سال، انجام این عمل توصیه نمی شود و اغلب صورت نمی گیرد. مسئله دیگر در زمینه سن داوطلبان کاشت مو این است که چگونه بر روی طرح موهای کاشته شده تاثیر می گذارد. ممکن است افرادی که سن بالایی داشته باشند، پس از عمل همچنان در نواحی دیگر سر دچار ریزش باشند هر چند که این مسئله معمولا کمتر پیش می آید اما بهر حال متخصصین کاشت مو باید این مسئله حیاتی را هنگام طراحی فرم موهایی که قرار است کاشته شوند را در نظر بگیرند.

بهترین روش جایگزین کاشت مو چه روشی است؟

از روش های درمان ریزش مو، می توان به ترمیم مو به روش HRT و استفاده از پکیج تقویتی PRP ، مزوتراپی، ویتامین درمانی و لیزرتراپی استفاده کرد توجه داشته باشید استفاده از داروهایی همانند ماینوکسیدیل به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا در طولانی مدت با قطع مصرف این داروها، مجددا ریزش موها شروع می شود. بنابراین باز هم نظر پزشک متخصص و اینکه کدام درمان برای ریزش فعلی موهای شما بهتر است، مهم است.

بهترین روش کاشت مو برای هر فردی چه روشی است؟

اینکه از کدام تکنیک کاشت مو برای درمان طاسی سر و یا متوقف کردن ریزش موها استفاده شود، مهم است. قبلا روش هایی مانند کاشت مو FUT و کاشت مو به روش FIT مورد استفاده قرار می گرفتند که تنها تفاوت آنها نوع برداشت گرفت های مو از ناحیه اهدا کننده (معمولا در پشت سر) بود. این تکنیک ها امروزه قدیمی شده اند و هر یک عوارض زیادی بعد از عمل داشتند از جمله نیاز به استراحت طولانی، خونریزی، جای زخم و بخیه، تورم و پانسمان طولانی، مراجعات مکرر و عدم امکان شستشوی موها تا چند روز و غیره... در حال حاضر روش کاشت مو SUT و کاشت مو FUE بهترین و جدیدترین روش های کاشت مو در دنیا محسوب می شوند.

عوارض و خطرات کاشت مو

معمولا کاشت مو به روش SUT یک روش تضمین شده و درصد موفقیت آن نزدیک به صد در صد است و بر خلاف روش های قدیمی که برخی از آنها را نام بردیم، به هیچ وجه ریسک نیست و خوشبختانه عوارض خاصی هم ندارد و داوطلبانی که از این روش برای برگرداندن موهای از دست رفته آنها استفاده شده، همگی راضی بوده اند و براحتی پس از انجام آن فردای روزه کاشت موهای خود به محل کار خود برگشته اند. لذا تنها روشی که در حال حاضر بروزترین روش امریکا و اروپا می باشد و رکورد دار بالاترین تراکم و کیفیت کاشت مو است روش کاشت موSUT بوده که بنیانگذار و تنها مجری تخصصی آن است.

دوران نقاهت کاشت مو چه مدت است؟

اینکه بدانید پس از کاشت مو تا چه مدتی باید استراحت کنید از جمله موارد مهمی است که باید قبل از عمل از پزشک خود سوال نمایید. قبلا لازم بود که فرد چند روز استراحت کند ولی در حال حاضر در روش SUT نیازی به استراحت طولانی نیست و فردی که کاشت مو بر روی سرش انجام شده فردای روز کاشت مو می تواند به محل کار یا محل تحصیل خود برگردد.

معمولا کاشت مو با چند درصد موفقیت همراه است؟

در مورد داوطلبانی که در کلینیک های مختلف با این تکنیک کاشت مو بر روی آن ها انجام شده است، چیزی در حدود بیش از 98% آن ها، گرفت های کاشته شده به خوبی رشد کرده و جایگزین موهای از دست رفته و ریخته شده اند. بطوری که مدتی پس از پیوند مو، براحتی بدون هیچ اثری، این تارهای مو بطور طبیعی رشد کرده و ماندگار تا آخر عمر می باشند و افراد احساس بسیار خوبی از این مسئله دارند. آگاهی از درصد موفقیت عمل کاشت مو می تواند از استرس شما کاسته و تصمیم گیری را برایتان راحت تر نماید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/33WyTWmN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه