هر چه شرکت ها بیشتر به سمت دیجیتالی شدن پیش می روند، تعداد مشاغلی که در این حوزه تقاضای بسیاری پیدا می کنند نیز، زیاد می شود. یکی از این مشاغل، تولید محتوا است. کارشناسان تولید محتوا ملزم به تحقیق و شناسایی مخاطبان هدف، مدیریت فرآیند تولید و انتشار محتوا و نظارت بر معیارهای مصرف کننده و محتوا خواهند بود.
اگر فکر می کنید که توانایی موفقیت در حوزه محتوا را دارید و می توانید از آن کسب درآمد کنید، می توانید برای فرصت های بی شمار این حوزه اقدام کنید. اما فراموش نکنید که در این حوزه باید جزئی نگر و بسیار خلاق باشید. علاوه بر این، باید در داستان سرایی خبره باشید و دانش بالایی از مخاطبان هدف و هدف از تولید محتوا داشته باشد.
این موارد از مهم ترین الزاماتی است که در شرح شغلی موجود در آگهی های استخدامی کارشناس تولید محتوا می بینید. اگر به ایران تلنت مراجعه کنید، می توانید شرح شغلی بسیاری از آگهی های استخدامی حوزه محتوا را مشاهده کنید. آگهی های استخدام کارشناس تولید محتوا در سایت کاریابی ایران تلنت، به شرکت های معتبر ایران تعلق دارند و این می تواند فرصت خوبی برای شما باشد تا شانس خود برای استخدام در این شرکت ها را امتحان کنید. البته که برای افزایش شانس خود، بهتر است که زودتر از دیگر افراد برای این آگهی ها اقدام و رزومه خود را ارسال کنید.
برخی از این شرکت ها که برای استخدام کارشناس تولید محتوا آگهی منتشر کرده اند عبارت اند از:
ابر آروان، میلین، کافه بازار، دیوار، زرین رویا، تالیا، دیجی کالا، ایران تلنت، وینا تلنت، گروه سولیکو، عصر فرا ارتباط، ای دی سی، مای آرمان، آروین تجارت آینده و موارد بسیار دیگر.
برای اینکه بتوانید شانس خود را برای استخدام در این موقعیت شغلی افزایش دهید، باید مهارت ها و ویژگی های این حرفه را در خود تقویت کرده باشید. برخی از مهارت های مهم و مورد نیاز برای انجام این کار عبارت اند از: