یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر به اختراعات دست بشر نگاه کلی بکنیم قطعا می توان گفت که کولر گازی جزو بهترین اختراعات بوده است. در گذشته به دلیل گرمایی زیاد و نبودن هیچ تهویه مطبوعی اکثر افراد دچار بیماری های پوستی و تنگی نفس می شدند. با گذر زمان سیستم های خنک کننده ای طراحی شدند که باعث خنک شدن محیط ها می شدند و مردم را از انواع بیماری نجات داد. با بیشرفت تکنولوژی این سیستم ها پیشرفته تر شدند به صورتی که امروزه آن ها را مشاهده می کنیم. کولر گازی ها جزو جدید ترین سیستم های خنک کننده امروزی هستند. کولرهای گازی این وظیفه را دارند که هوای گرم داخل ساختمان را توسط تبخیر مایع مبرد در اواپراتور کولر تبدیل به هوای مطبوع و خنک کند.

در صنعت کولر گازی انواع مدل های متفاوت وجود دارد. برای مثال می توان به کولر گازی های دیواری، کولر گازی های پنجره ای، پرتابل، کولر گازی ایستاده، داکت اسپلیت ها و.... وجود دارند. جنرال گلد جزو معدود کمپانی هایی است که می توان گفت که تمامی این محصولات را با بروز ترین فناوری های روز تولید می کند. برند جنرال گلد در کشور چین تحت لیسانس ایتالیا طراحی و تولید می شود که می توان گفت که جزو بهترین کولر های موجود در بازار ایران می باشد. قیمت کولر گازی جنرال گلد نسبت به رقبای خود پایین تر است که این نکته باعث شده است افراد بیشتری را به خود جذب کند.

کولر گازی های جنرال گلد بر دو پایه سرمایشی و گرمایشی تولید می شوند تا کاربران بتوانند از دستگاه های جنرال گلد در تمامی فصل ها استفاده کنند. جنرال گلد دارای ویژگی های و فناوری های جذابی است. از بهترین فناوری بکار رفته در محصولات این کمپانی می توان به فناوری هوشمند اینورتر اشاره کرد. فناوری اینورتر در کولر گازی ها به امری ضروری تبدیل شده است، به دلیل هزینه های زیاد برق این فناوری باعث کاهش مصرف چشمگیری می شود و کاربران هزینه ی کمتری می پردازند. از دیگر نکات می توان به کمپرسور روتاری اشاره کرد که هم اکنون جزو برترین کمپرسور ها در صنعت کولر گازی است. ناگفته نماند که کولر گازی های جنرال گلد با قدرت بالایی که دارند برای کلاس آب و هوایی T3 طراحی و تولید شده اند که برای کشور ما بسیار مناسب است.

جنرال گلد بهترین برند کولر گازی

همانطور که می دانید و اطلاع دارید در هر وسیله برقی اولین چیزی که حائز اهمیت است و نکات زیادی در باره آن وجود دارد موتور آن است. در کولر گازی ها نیز به این شکل است که اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده یک اسپلیت کمپرسور آن می باشد. مهم ترین نکته از این جا شروع می شود که کولر گازی جنرال گلد از کمپرسور روتاری استفاده می کند. در واقع کار کمپرسور روتاری، ایجاد نیروی مکش لازم برای مکیدن گاز مبرد از اواپراتور، متراکم کردن گاز و سپس فرستادن آن به کندانسور است، که در آن گاز به مایع تبدیل می شود. این نوع کمپرسور از تعدادی پره که در شکاف های شعاعی روتور قرارداده شده اند تشکیل می شوند روتور با یک فاصله در یک محفظه بزرگ تر دایره ای یا با شکل پیچیده تر نصب می شود. زمانی که روتور می چرخد، پره ها به داخل و خارج شکاف حرکت می کنند و تماس خود را با دیواره محفظه حفظ می کنند.

نا رضایتی های که بین کاربران در استفاده کولر گازی ها که شنیده می شود بیشتر مربوط به مصرف بالای آن ها است. با پیشرفت تکنولوژی و قرار دادن فناوری اینورتر تمامی این دغدغه ها به راحتی حل شده اند. استفاده از اینورتر مزیت های زیادی دارد. یکی از قابلیت های مهم اینورتر، عملکرد هوشمند آن است. این ابزار میزان باری را که به سمت موتور می رود، تشخیص می دهد و بعد متناسب با همان میزان بار، به موتور فرمان جریان متناسب را صادر می کند. در بسیاری از مواقع، این جریان از جریان نامی موتور کمتر است. از مزیت های این فناوری می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی و در نتیجه کاهش هزینه ها، افزایش طول عمر موتور، قابلیت تغییر سرعت و جهت حرکت موتور بدون نیاز به کنتاکتور و ادوات برقی، روشن و خاموش کردن موتور بدون نیاز به قطع و وصل برق اصلی و افزایش سرعت بیشتر از سرعت نامی در موتور اشاره کرد.

جنرال گلد بهترین برند کولر گازی

همانطور که از نام کولر گازی پیداست با گاز های مبرد عملکرد سرمایشی خود را انجام می دهند. . امروزه گاز های زیادی تولید می شوند و هر کدام ویژگی های دارند. اما جنرال گلد بهترین گاز را انتخاب و مورد استفاده قرار داده است. گاز مبرد R410a یکی از بهترین گاز های موجود در بازار می باشد که امروزه در صنایع کولر گازی و یخچال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. گاز مبرد فریونی R410a مخلوطی از گازهای مبرد فریونی R32 و R125 می باشد که تقریبا یک آزئوتروپ را تشکیل می دهد. بنابراین این مخلوط دمای گلاید بسیار پایین داشته و تقریبا امکان تقسیم بندی شدن ندارد. این مخلوط در کاربردهای تهویه مطبوع دارای 60 درصد فشار بالاتر نسبت به گاز R22 می باشد بنابراین بایستی در تجهیزات جدید که مشخصاً برای تحمل فشار طراحی شده اند، مورد استفاده قرار گیرد. سیستم های طراحی شده برای R410a جهت انجام وظیفه خنک سازی یکسان، دارای اجزای کوچکتری نسبت به گاز R22 می باشند. نا گفته نماند که کپسول های گاز مبرد R410a به رنگ صورتی می باشند.

همه ی ما دوست داریم که کالا های لوکس و با کیفیت برای خانه ها و مکان های خصوصی خود فراهم کنیم. محصولات جنرال گلد علاوه بر زیبایی بالای که دارند از کیفیت بالای برخوردار هستند که از مرغوب ترین مواد ساخته شده اند. محصولات جنرال گلد از دو یونیت تشکیل می شوند، یونیت داخلی که از طراحی بی نظیری برخوردار هستند و کاربران را به خود جذب می کند، همچنین یونیت خارجی که از کیفیت بالای برخوردار است که سالهای زیادی در هر شرایطی بسیار مقاوم و بادوام عمل می کند.

امروزه خرید آنلاین بر خرید حضوری از چند لحاظ پیشی گرفته است. باید گفت که شما می توانید فقط در چند دقیقه در کوتاه ترین زمان ممکن محصولی را خریداری کرده و در درب منزل خود آن را تحویل بگیرید. یا اینکه می توانید در منزل خود تنها با یک گوشی می توانید به صورت کامل تمام ویژگی و قابلیت های یک محصول را بسنجید و یک خرید هوشمند داشته باشید. در همین راستا وب سایت اینترنتی ایران اسپلیت توانسته است تمامی ویژگی های یک محصول را برای شما شرح کند و با بهترین قیمت ممکن آن را در دسترس شما قرار دهد. شما هم اکنون می توانید در ایران اسپلیت نسبت به خرید کولر گازی جنرال گلد با ضمانت بهترین قیمت موجود در بازار اقدام نمایید.

جنرال گلد بهترین برند کولر گازی

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/C40hDbXp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه