پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شروع هر پروژه یا سرمایه گذاری یک ریسک بزرگ است اما راهی برای پیش بینی موفقیت بالقوه یک پروژه جدید و تعیین قابلیت اجرا یک ایده به نام مطالعات امکان سنجی وجود دارد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از برنا؛ شبکه فن بازار ملی ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دوره آموزشی چگونگی تدوین طرح توجیهی را در تاریخ ۲۹ مردادماه سال جاری از ساعت 14 الی 16 به صورت مجازی و رایگان برگزار می کند.

دوره آموزشی رایگان و مجازی تدوین طرح توجیهی کسب و کار

سرفصل های دوره شامل اهمیت تدوین طرح توجیهی، ساختار استاندارد طرح توجیهی، روش انجام مطالعات فنی و مطالعات بازار، نرم افزارهای کاربردی تدوین طرح توجیهی، نحوه ارائه طرح توجیهی و پاسخگویی به سؤالات و جمع بندی می شود.

امکان سنجی یکی از مراحل مهم در مدیریت کسب و کار است و یک عنصر مهم در ابتدای چرخه زندگی فرآیند توسعه منابع است. این یک رویکرد گام به گام برای عملکرد کلی یک پروژه تجاری است که در سه بخش مطالعات بازار، مطالعات فنی و مطالعات اقتصادی مزایا و معایب هر مرحله را قبل از ورود به فرآیند واقعی ارزیابی می کند.

هدف مطالعات امکان سنجی کشف عینی و منطقی نقاط قوت و ضعف یک کسب وکار موجود یا سرمایه گذاری پیشنهادی، فرصت ها و تهدیدهای موجود در محیط، منابع مورد نیاز برای انجام و درنهایت چشم اندازهای موفقیت است.

این دوره با حمایت و ارائه گواهی حضور از سوی پارک فناوری پردیس برگزار می شود. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yqrtjCzZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه