سه شنبه, ۱۳ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 3 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امرزو به نقل از سایت طلا، محمد کشتی آرای گفت:در معاملات امروز کاهش نرخ ارز و اونس جهانی از یک طرف و کاهش تقاضا باعث شد قیمت طلا و سکه باز هم روند نزولی به خود بگیرد.

محمد کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی گفت: سفر نانسی پلوسی به تایوان بر خلاف انتظارات تاثیری برافزایش قیمت اونس جهانی نداشت و حتی امروز با 11 دلار کاهش به 1766 دلار رسید .

کاهش قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

وی گفت: از طرفی قیمت دلار هم در چند روز گذشته 600 تومان کاهش یافته و امروز به 31 هزار و 300 تومان رسید.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت : حباب سکه همچنان در حال کاهش می باشدو امروز در محدوده یک میلیون و 420 هزار تومان می باشد.

کارشناس رسمی بازار طلا پیش بینی کرد :به نظر می رسد با کاهش تقاضا و داد و ستدها همچنین کاهش اونس جهانی و قیمت ارز قیمت طلا و سکه در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبه رو خواهد شد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KXmNA35M
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه