سه شنبه, ۱۳ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 3 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

ریزش قیمت طلا و سکه در بازار

2 سال پیش ( 1401/5/1 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد نیوز، بررسی قیمت ها در اولین ماه تابستان، از ریزش قیمت طلا و سکه حکایت دارد.

با وجود نوسان زیاد قیمت ها در تیرماه امسال، اما در نهایت برآیند بازار، افت قیمت طلا و سکه در طول یک ماه گذشته را نشان می دهد.

ریزش قیمت طلا و سکه در بازار

آن طور که تغییرات قیمت ها نشان می دهد، قیمت سکه امامی نسبت به یک ماه گذشته ریزش ۶۵۷ هزار تومانی را تجربه کرده است و این افت ۴.۲ درصدی را نشان می دهد.

در حال حاضر در بازار هر قطعه سکه امامی ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان قیمت دارد.

از سوی دیگر، روند قیمت ها در بازار طلا، از کاهش محسوس قیمت طلا در طول یک ماه گذشته حکایت دارد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به ابتدای تابستان ۸۹ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کرده است و این یعنی ۶.۲ درصد کاهش قیمت.

در حال حاضر هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت دارد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kkFKVhyi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه