یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معتبرترین مرجع سرویس و تعمیر تصفیه آب خانگی

امروزه با توجه به اینکه در اغلب خانه ها، اداره ها و شرکت ها دستگاه تصفیه آب خانگی موجود است، نیاز به سرویسکار مجرب به یکی از دغدغه های اصلی دارندگان دستگاه آب تصفیه کن تبدیل شده است.

معمولا نیاز است تا 6 ماه یکبار، یک سرویسکار به منزل شما مراجعه کند و دستگاه شما را سرویس کند. این سرویس به معنای تعویض فیلتر و بررسی قطعات برای کارکرد بهتر آب تصفیه کن است. اما چرا نیاز است تا حتما از یک مرجع معتبر اقدام به درخواست سرویسکار بکنیم؟ اگر از سرویسکار مجرب استفاده نکنیم چه اتفاقاتی ممکن است بیفتد؟

اهمیت اعتبار سرویس کار تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب از جمله وسیله های خانه است که به صورت مداوم و دوره ای نیاز به سرویس کامل دارد. عواملی که در سرویس تصفیه آب انجام میشود را در ادامه به شما توضیح خواهیم داد. اما به طور کلی میتوان از تعویض فیلتر آب تصفیه کن به عنوان اصلی ترین کاری که در سرویس دوره ای توسط سرویسکار انجام میشود، نام برد.

علاوه بر نکته ذکر شده، باید گفت که کیفیت فیلتر نصب شده، رابطه مستقیمی با کیفیت آب و در نتیجه سلامت انسان دارد. متاسفانه دیده شده است که برخی از سرویسکاران به ظاهر معتبر تصفیه آب اقدام به نصب فیلترهای کهنه و بی کیفیت میکنند.

برای این که به دام این گونه افراد نیفتیم، لازم است تا معتبر ترین مراجع سرویس تصفیه آب خانگی را بشناسیم تا با اطمینان بیشتری، از سلامت خود و خانواده‌ مان حفاظت کنیم.

معتبرترین مرجع سرویس و تعمیر تصفیه آب خانگی

درخواست سرویسکار مجرب تصفیه آب

در بسیاری از موارد ممکن است برای شما سوال به وجود بیاید که چه تفاوتی بین سرویسکار مجرب و معتبر با دیگر سرویسکار ها است؟

یکی از اصلی ترین پاسخ ها به این سوال در خدمات مربوط به شرکت نهفته است. برای مثال اگر با شرکت معتبری برای سرویس دوره ای تصفیه آب تماس بگیرید، سرویسکار مراجعه کند و دستگاه شما را تعویض فیلتر کند و پس از مدتی دستگاه دچار خرابی شود، میتوانید با آن شرکت تماس بگیرید تا مشکلتان را حل کند.

اما اگر از مراکز غیر معتبر اقدام به دریافت خدمات کنید، ممکن است نتوانید به راحتی مشکل خود را حل کنید و علاوه بر حل نشدن مشکل، آرامشتان نیز بر هم میخورد.

معتبر ترین مراکز سرویس تصفیه آب

یکی از معتبر ترین شرکت هایی که در سال های اخیر اقدام به ارائه سرویس تصفیه آب کرده است، شرکت پاکاب گستر بوده است. پاکاب گستر با مدیریت جناب آقای شیرمحمدی، توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را چه در ارائه سرویس و خدمات تصفیه آب و چه در فروش انواع دستگاه تصفیه کننده آب خانگی به دست آورد.

پاکاب گستر بیش از 10 هزار مشتری فعال برای سرویس و ارائه خدمات تصفیه آب دارد و میتوان گفت، بزرگترین ارائه دهنده خدمات تصفیه آب در تهران به شمار میرود.

علاوه بر ارائه خدمات تصفیه آب، شرکت پاکاب گستر یکی از بزرگترین عرضه کنندگان تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی به سراسر کشور است. انواع برندهای تصفیه آب شامل برند CCK، سافت واتر، لایف واتر، آکواجوی، هیوندای، آرتک، تانک پک و ... در شرکت پاکاب گستر به فروش میرسد.

اطلاعات تماس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر در ادامه برای شما آورده شده است. برای مراجعه به سایت این شرکت میتوانید به سایت www.digipakab.com مراجعه کنید.

معتبرترین مرجع سرویس و تعمیر تصفیه آب خانگی

مشکلات تصفیه آب که نیاز به تعمیر دارند

همانطور که گفتیم، دستگاه تصفیه آب خانگی به دلیل اینکه از قطعات بسیار متعددی استفاده میکند، ممکن است با مشکلات متعددی نیز دست و پنجه نرم کند. زمانی که هر یک از مشکلات زیر برای شما رخ داد، بهتر است با بخش سرویس و خدمات یک شرکت معتبر تماس بگیرید.

طعم و بوی نامناسب آب

طعم و بو عمدتاً با اجزایی از تصفیه آب مثل فیلترهایی که نیاز به تعویض دارند مرتبط است. علاوه بر آن ممکن است به دلیل خرابی مخزن یا از دست رفتن خاصیت فیلتر ممبران به وجود بیاید.

استفاده از آب چاه که ممکن است حاوی گاز محلول باشد، مانند سولفید هیدروژن یا متان (بوی تخم مرغ فاسد) باعث غلیظ شدن و افزایش بو می شود. این امکان وجود دارد که تا زمانی که از طریق فیلتر ممبران در مرحله چهار، متمرکز نشود، ندانید که مشکل سولفید هیدروژن دارید.

فیلتر پست کربن در مرحله پنج یکی از اجزایی ا ز دستگاه تصفیه کننده اب خانگی است که به طور مخصوص برای از بین بردن مواد شیمیایی نصب شده است که باعث بد شدن طعم و بوی آب میشوند.

 

نشتی اتصالات یا هوزینگ

نشتی هوزینگ تقریباً همیشه مربوط به حلقه O شکل است. یا واشر O-ring در جایی که باید باشد نیست، یا به آسیب دیده و است دچار مشکل شده است. حلقه های اورینگ استفاده مجدد ممکن است در هنگام برداشتن محفظه برای تعویض فیلترها کشیده شوند.

نرخ جریان فاضلاب در دستگاه تصفیه

برای تعیین اینکه آیا مقدار مناسبی از محدودیت جریان برای تامین فشار نیروی محرکه را دارید، شلنگ مربوط به فاضلاب را در جایی که به زین تخلیه متصل می شود جدا کنید.

لوله باز را در یک سطل قرار دهید و سپس آب را با یک پیمانه بزرگ به مدت 30 ثانیه اندازه بگیرید. نتایج را در دو ضرب کنید. اگر از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده میکنید، ممبران شما به احتمال زیاد 50 گالن است. در صورتی که مقدار آب تخلیه شده از شلنگ فاضلاب از 200 میلی لیتر بیشتر بود، نرخ آن بیش از حد مجاز بوده و باید عیب یابی روی آن صورت پذیرد.

تولید صدای زیاد از دستگاه تصفیه آب

ممکن است دستگاه شما در هنگام روشن بودن، تولید صدای بسیار زیادی بکند. این مشکل به احتمال بسیار زیاد به از پمپ شماست. پمپ دارای بلبرینگی است که با سرعت زیاد میچرخد تا بتواند آب را با فشار به داخل دستگاه تصفیه آب خانگی ببرد.

اگر پمپ در جای خود به درستی محکم نشود ممکن است با شاسی دستگاه برخورد مداوم داشته و ایجاد صدا و لرزش کند. در صورتی که پمپ در جای خود چفت شده باشد، مشکل از کلگی پمپ است. با تعویض این قطعه میتوانید مشکل را به راحتی حل کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AGhzntFs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه