یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بنا بر اعلام کیان صنعت پاسارگاد، پیش از ساخته شدن منهول های پلی اتیلنی یا آدم رو های فاضلابی، لوله کشی های فاضلابی آن عملکردی که باید را نداشتند و نصب، تعمیر یا تعویض آن ها با زحمت و هزینه همراه بوده استاما پس از تولید منهول های پلی اتیلنی، سرعت نصب و تعمیر به شدت افزایش پیدا کرد واز هزینه ها نیز کاسته شدهمچنین طول عمر این لوله ها نسبت به لوله های معمولی بسیار بالاتر بوده و حدود 50 سال بدون خوردگی و تخریب میتوانند کارایی داشته باشند.

منهول پلی اتیلن چیست؟

منهول پلی اتیلن (Manhole) یا آدم رو، سازه ای می باشد که به صورت عمودی در زیر زمین نصب می شود و امکان ایجاد تاسیسات زیرزمینی و ارتباط از سطح زمین با آن ها را برای مواردی همچون لوله های فاضلابی، سیستم های مخابراتی و... فراهم می کند.

انقلاب منهول پلی اتیلن در لوله کشی های فاضلابی

ساختار منهول پلی اتیلن

منهول پلی اتیلن از مواد شیمیایی به اسم پلی اتیلن ساخته می شود که استحکام بالایی داشته و در برابر نشتی و مواد شیمیایی بسیار مقاوم استزنجیره ی پلیمیری این نوع ماده بسیار پیچیده می باشد ولی در عین حال قابل بازیافت است، به همین سبب چگالی بالایی دارد.

چند نوع منهول فاضلابی داریم؟

انواع منهول ها به شرح زیر می باشند:

منهول سنتیاینگونه از منهول ها از مصالح ساختمانی مانند آجر، بتن و ... ساخته شدند و امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرنداما برای کانال های انتقال خط تلفن در برخی مناطق از منهول های بتنی و در در برخی مناطق دیگر از منهول های آجری همچنان استفاده می شود.

منهول پیش ساختهمنهول های پیش ساخته به دلیل صرف جویی در هزینه و زمان عموما طرفداران بیشتری دارند ونه تنها در فاضلاب های شهری بلکه در سیستم های فاضلاب خانگی نیز از این لوه ها استفاده می شود.

منهول پلی اتیلنی گذر مستقیماز این نوع از منهول ها در نقاطی که تعداد ورودی ها و خروجی ها زیاد است استفاده می شود همچنین این منهول برای یکپارچه سازی فاضلاب های خانگی نیز کاربرد دارد.

انقلاب منهول پلی اتیلن در لوله کشی های فاضلابی

منهول پلی اتیلن جانبی: در سیستم های فاضلابی وقتی قطر لوله ها به بیش از 80 سانتی متر برسد بهتر است از لحاظ عملکردی و اقتصادی از این نوع لوله های منهول پلی اتیلنی استفاده شود.

منهول پلی اتیلن ریزشیاز منهول های ریزشی برای لوله هایی با قطر بین 60 سانتی متر تا متر می توان استفاده کرد و برای لوله هایی با قطر بیشتر باید طرحی اختصاصی انجام شود.

به دلیل عدم دسترسی راحت به منابع لوله ای زیر زمین، استفاده ار منهول پلی اتیلن که هم نصب راحتی دارد و هم در دراز مدت به خوبی کار می کند (چون در برابر خوردگی و مواد شیمیایی مقاوم استمی تواند بهترین انتخاب باشد.

برای فاضلاب از کدام منهول استفاده می شود؟چرا؟

منهول مناسب فاضلاب در هر منطقه و بخش زیر زمینی ممکن است متفاوت باشد و با توجه به شرایط انتخاب شود که در این صورت انتخاب درست نوع منهول بسیار مهم استبه طور کلی شرایط زیر در انتخاب منهول فاضلاب باید رعایت شود:

  • منهول های با قطر کم را در خطوط فرعی و منهول هایی با قطر بالا را در خطوط اصلی استفاده کنید.

  • علاوه بر اسحکام بالا باید سبک باشند.

  • سطح داخلی باید صیقلی و روشن باشد.

  • جنس لوله باید در برابر مواد شیمیایی اسیدی و بازی کاملا مقاوم باشد.

  • منهول ها نباید خاصیت رسوب پذیری و چسبندگی آلاینده ها را داشته باشند.

  • حتما باید بررسی شود که راه خروج فاضلاب به آب های زیرزمینی وجود نداشته باشد.

  • دریچه بازدید باید نسبت به ضربه و زلزله مقاوت بالایی داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره منهول پلی اتیلن شده در شرکت کیان صنعت پاسارگاد می توانید به سایت این شرکت به نشانی زیر مراجعه نمایید.

https://www.kspcor.com/

علت استفاده از منهول پلی اتیلن چیست؟(مزایا منهول پلی اتیلن در لوله های فاضلاب)

  • کاهش هزينه نصب و اجرا

  • افزایش سرعت نصب و اجرا بدون هیچ گونه پیچیدگی

  • سازگار با سيستم‌هاي مختلف فاضلابي و زهكشي

  • طول عمر بالا بخصوص در مناطق مرطوب (حداقل 50 سال)

  • مقاومت در برابر انواع مواد شیمیایی و خورنده

  • عدم کند شدن جریان یا افت فشار به دلیل صاف و صیقلی بودن سطح

  • کاهش هزينه‌هاي تعميرات و نگهداري

  • آب‌بندي كامل شبكه و جلوگيري از نفوذ آب‌هاي زيرسطحي به سيستم فاضلاب

  • عدم ورود فاضلاب به اب های زیر زمینی

  • اسحکام بالا مقابل زلزله و سيل

انقلاب منهول پلی اتیلن در لوله کشی های فاضلابی

منهول های پلی اتیلن شرکت کیان صنعت پاسارگاد

شرکت کیان صنعت پاسارگاد با تولید منهول های پلی اتیلنی با کیفیت و مقاوم راهی نوین را برای سیستم های شبکه ای فاضلاب باز کرده است تا با کاهش هزینه ها و افزایش سرعت نصب و اجرا بتوان به خروجی بهتری در صنعت دست یافتجهت مشاوره رایگان خرید منهول (آدم رو) با شماره تماس های شرکت کیان صنعت پاسارگاد تماس حاصل نمایید.

آدرس دفتر مرکزی شرکت کیان صنعت پاسارگاد:

ایران تهران خیابان آفریقا کوچه نور پلاک۸ واحد ۶

شماره تماس شرکت کیان صنعت پاسارگاد:

88645094-7 (021)

 

منبع : کیان صنعت پاسارگاد (https://www.kspcor.com/)

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vXvreYzJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه