یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نرم افزارهای یکپارچه ERP (Enterprise Resource Planning ، برنامه ریزی منابع سازمان) عملیات سازمان و زمان انجام کار را بهينه مي كنند. دو مورد از مهمترین کلیدهای موفقیت در كسب و كارها، کارایی و سودآوری است. این اهداف با توجه به حذف هزينه هاي سربار و خودكارسازي جريان توليد اطلاعات می توانند منجر به افزایش حاشیه سود و کارایی در سازمان ها شوند.

نرم افزارهای یکپارچه ERP مجموعه ای از چندین نرم افزار است. شرکت ها و سازمان ها با توجه به اقتضائات و نیازهای سازمان خود، از هر کدام از نرم افزار های متناسب و مورد نیاز خود استفاده می کنند.

مزایای استفاده از نرم افزارهای یکپارچه ERP

هر کدام از صنایع ویژگی ها و راهکار متناسب با خود را دارند، این راهکارها مي توانند زمان، پول، کارکنان و یا چیزهای دیگر یک سازمان را بهبود بخشند. در زیر اهداف و مزایای راهکارهای یکپارچه صنایع (ERP) را معرفی می کنیم. با راهکارهای یکپارچه صنایع مي توان منابع را به محصولاتي که بازدهی خوبی دارند، رهنمون کرد و به گزارش های مديريتي سریعتر دسترسي داشت. 

مهم ترین مزایای نرم افزار های یکپارچه ERP :

1. کاهش هزینه هاراه اندازی نرم افزارهای یکپارچه ERP یک سرمایه گذاری ارزشمند است و در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه های شرکت می شود. به جای وارد کردن دستی داده ها، شما یک بار اطلاعات را وارد کرده و در لحظه به بخش های دیگر منتقل مي شود. به جای هزینه های مختلف برای نرم افزارهای متفاوت می توانید برروي یک نرم افزار یکپارچه متمرکز شده و در هزینه های IT صرفه جویی کنید. يك سیستم واحد الزامات آموزشی را برای کاربران کاهش می دهد، آنها به جای تعامل با برنامه های کاربردی متعدد، تنها به یادگیری یک سیستم نیاز دارند. 2. مشاهده کل جریان اطلاعات و اطمینان از داده هاسیستم های ERP با ایجاد دسترسی آسان به داده های هر بخش، امکان دسترسی کامل به هر فرآیند را فراهم می کنند. داشتن بانك اطلاعاتي واحد، گردش کار را منسجم تر مي كند و فرآیندهای بین بخشی ردیابی مي شوند و تصمیم گیری با میزان بالاتر و بهتری از اطمینان امکان پذیر می شود. 

  1. گزارش دهی و بهبود برنامه ریزی

در سیستم ERP مي توان به گزارش ها و تجزیه و تحلیل های ارزشمندی دسترسي داشته باشيم. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا عملکردهای هر بخش از شركت را بدون نیاز به استفاده از کاربرگ ها و ایمیل های متعدد تجزیه و تحلیل و مقایسه کنید.

 

  1. انعطاف نرم افزارهای یکپارچه ERP در استقرار و اجرا

 نرم افزار های یکپارچه ERP چندین برنامه کاربردی را به صورت ماژولار ارائه می دهند که می توانند بر اساس نیازهای تجاری با هم کار کنند. هر برنامه به تنهایی یا با مجموعه گسترده تر ترکیب می شوند. به این ترتیب، شما می توانید ماژول های کاربردی را انتخاب کنید و آنچه را که نیاز ندارید، کنار بگذارید.

 

  1. بهبود بهره وری

در کنار کاهش هزینه های IT یک نرم افزار یکپارچه ERP می تواند زمان و تلاش مورد نیاز نیروی کار شما را برای انجام فعالیت های روزانه خود کاهش دهد. اگر راه حل نرم افزار های یکپارچه به درستی پیاده سازی شود، می تواند به طور قابل توجهی فرآیندهای دستی تکراری را کاهش داده یا حذف کنند. این سیستم می تواند به پذیرش و اجرای فرآیندهای صنعت کمک کند و همه اقدامات را در سراسر سازمان هماهنگ و همسو کند.

 

  1. افزايش رضايت مشتری

اولین چیزی که یک کسب و کار باید به آن توجه کند، جذب و حفظ مشتری است. از طریق ردیابی جریان کار در یک سیستم ERP می توانید تعامل بهتری با مشتری داشته باشيد و ازآن جایی که كليه اطلاعات مشتری در يك بانك اطلاعاتي ذخیره می شود، تیم فروش روابط با مشتری را حفظ و توسعه می دهد.

 

  1. امنیت و کیفیت داده ها

به اشتراک گذاری داده ها در ماژول های کاربردی مانند مديريت ارتباط با مشتری، فروش، بازاریابی و توسعه بازار و... باعث افزایش دسترسي پرسنل به اطلاعات در یک شرکت می شود ولي كنترل سطح دسترسی به اطلاعات وکنترل افرادی که می توانند از اطلاعات استفاده کنند، از کنترل های مهم برای تضمین امنیت داده ها هستند. همچنين پایگاه داده راهکارهای یکپارچه ERP امکان پشتیبان گیری متمرکز از داده ها را براي شما فراهم می کند.

 

  1. بهبود گردش کار

سیستم های ERP همکاری بين واحدهاي شركت را به یک رویه ساده تبدیل می کنند. همکاری با دیگران از طریق دسترسی آنها به داده های مورد نیاز در زمانی که به آن نیاز دارند، امكان پذير می شود. این خصوصيت امکان به روزرسانی در زمان واقعی و ارتباط بهتر در کل شرکت را فراهم می کند تا مدیران بتوانند از اطلاعات سیستم برای نظارت و تصمیم گیری ها گزارش هاي مناسبي داشته باشند.

 

  1. انتقال تجربه هاي اجراي نرم افزارهای یکپارچه ERP

راهكارهاي تجربه شده و واقعی قبلي باعث مي شود سیستم ERP در زمان كوتاه استقرار يابد و با خطر شكست مواجه نشود. همچنین به شرکت ها اجازه می دهد فرآیندها و سیستم های خود را به صورت رويه مطلوب و متناسب با شركت ايجاد کنند كه باعث بهبود بهره وری و کارایی در شركت مي شود در نتیجه، اصطکاک کمتر و هم افزایی بهبود یافته بین بخش ها ايجاد مي شود.

 

  1. انطباق با الزامات هر صنعت

یکی از دشوارترین وظایف در حال انجام برای كسب و كارها، رعایت الزامات در هر صنعت مي باشد. راهکار یکپارچه صنایع ERP به انطباق فرايند عمليات با داده های مطمئن و معتبر، همراه با گزارش های داخلی کمک می کنند تا هزینه ممیزی های مستمر را کاهش دهید.

مزایای استفاده از نرم افزارهای یکپارچه ERP

 

  1. بهبود مدیریت زنجیره تامین

یک سیستم ERP مدیریت زنجیره تامین (SCM) را از طرق بهبود زمان کوتاه تر و تحویل را به موقع و سبب بسیاری از مزایای دیگر می شود و در نتیجه عملکرد کلی سازمان و موفقیت کسب وکار شما را افزایش می دهد. با استفاده از سیستم ERP، زنجیره تامین از طریق بهبود پیش بینی تقاضا، مدیریت موجودی، تدارکات و موارد دیگر بهتر و كارآمدتر مي شود.

 

  1. مزیت رقابتی

با سیستم های ERP، فرايند بسياري از اقدامات خودكار مي شوند، داده ها درلحظه در اختیار امور مالی و سایر بخش ها قرار میگیرد، گلوگاه ها از جریان کاری حذف می شوند، فروش و شناخت بیشتر از مشتریان، سهامداران، همکاران و شرکا به دست آمده و به شما کمک می کند تا تصمیمات تجاری آگاهانه تری بگیرید.

مزایای استفاده از نرم افزارهای یکپارچه ERP

 

شرکت دانش بنیان برهان سیستم پاسارگاد ارائه دهنده راهکارهای یکپارچه سازمانی با بیش از یک دهه فعالیت درخشان در این حوزه، با ارائه راهکارهای یکپارچه صنایع ERP ، توانسته است سهم مناسبی را در بين مشتريان خود در تولید و ارائه دانش ERP داشته باشد. صنایع مختلف توانسته اند تا با بهره گیری از مجموعه نرم افزار ERP ایرانی برهان سیستم پاسارگاد ضمن صرفه جویی در هزینه ها و با افزایش راندمان در فرایند سیستم، افزایش رضایتمندی ذینفعان را به همراه داشته باشند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5gIlAGxG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه