سه شنبه, ۱۳ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 3 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

سقوط آزاد قیمت طلای جهانی

2 سال پیش ( 1401/4/20 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا در بازار جهانی همراه با افزایش شدید شاخص دلار طی روز های معاملاتی هفته گذشته و رسیدن آن به بالاترین سطح ۲۰ سال اخیر، روند نزولی را پیش گرفت.

به طوری که قیمت آن به شکل قابل توجهی کاهش یافت و به پایین ترین سطح طی ۹ ماه گذشته رسید. بر این اساس بهای فلز گرانبها تا سطح ۱۷۴۰ دلار سقوط کرد و کار خود را با عملکرد هفتگی منفی ۸۱/ ۳ درصد در قیمت ۱۷۴۲ دلار و ۴۸ سنت در هر اونس به پایان رساند.

در این میان رکود بالقوه در اقتصاد جهانی باعث شده است تا بسیاری از سرمایه گذاران از موقعیت خرید خارج شده و تمایل بیشتری به نگهداری از پول نقد نشان دهند. از این رو به عقیده کارشناسان این موضوع باعث رشد شاخص دلار و همچنین افت شدید قیمت طلا و دیگر کالاها شد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/55qehqQb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه